![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, veel niveau moet je niet verwachten van dat tuig. Ik vermoed dat het de meest simpelen van ziel zijn die zich hebben laten overhalen door de vakbond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ook niet verwonderlijk dat ze lekker thuis blijven aangezien ze nog niet eens weten waartegen ze staken (akkoorden die hun eigen vakbonden hebben goedgekeurd?). Gelukkig begon er een paar dagen een of andere tsjeef over de index of ze hadden nog steeds geen reden. Wel straf dat ze al een maand op voorhand wisten dat die dat ging zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik enkele studenten naar hun examen gebracht. Ik doe dus zelfs het werk dat anderen weigeren te doen. Dat noemt men inderdaad een sociaal gevoel hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 30 januari 2012 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Gelieve mij niet te vergelijken met extreem-rechts tuig die nog verwerpelijker zijn dan linkse blokkades. Dat gezegd zijnde.
Ik ga naar Duitsland om te werken, en eerlijke belastingen te betalen. Simple comme bonjour. Ik denk niet dat dit meer uitleg behoeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me evident aangezien dit de algemene mening van Vlaanderen is ten opzichte van de staking. Ik heb autisme dus ik heb tenminste het lef om een "sociale" abvv'er in zijn gezicht te zeggen waar het op staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zouden zich beter eens afvragen wie hier het "tuig" en de "simpele ziel" is.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee maar. Jan Zonder Vrees is terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tmoet wel gezegd worden dat de meeste van mijn collegas nu thuis werken (velen pendelen met de trein). Vergaderingen worden uitgesteld. Maar aangezien wij gewoon kunnen inloggen van thuis uit, zal de schade beperkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik zie jullie ook niet echt werken. Jullie zitten hier nu al de hele dag af te geven op de stakers. Op kosten van jullie werkgevers? Netjes... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zal het nog eens kort zeggen in de hoop dat het doordringt: uw heeft geen greintje sociaal gevoel en denkt alleen uw eigen rechten, comfort en luxe ten koste van alles en anderen. En blijkbaar bent u lang de enige niet, dat is hier ook meer dan duidelijk zoals in het dagelijkse leven. Maar u verwacht wel dat alles goed gaat voor iedereen en hoopt dat door uw manier van redeneren en handelen uw kinderen een goeie toekomst krijgen. Terwijl niets minder waar blijkt en tegen beter weten in blijf je doorgaan op de weg die je ingeslagen hebt. Zonder tegenspraak van anderen of eigen geweten gedogen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 januari 2012 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |