![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote asociale boel daar, stakers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht een dagje recup op moeten nemen door dat stakingsgezever. Ik heb ook collega's die zijn mogen blijven overnachten op een veldbedje tussen de bureaus in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Welk bier zal er het meest gedronken zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat autisme met lef te maken is mij een raadsel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En, zijn de pensioenen van onze kinderen al gered? Of tellen die nog nie mee?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest van uw post beschrijft eveneens perfect het gevoel dat ik als 24jarige pas-afgestudeerde heb jegens de stakers. Asociaal, doorgaan op een slechte weg zonder geweten of mededogen voor de jeugd. Zowel ik als mijn kinderen gaan uw "verworven rechten" nooit hebben, ondanks dat we er ons nog decennia voor zullen moeten blauwbetalen.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 30 januari 2012 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar er zijn grenzen en die zijn vandaag door acv/abvv/aclvb overschreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat u wel vergeet is dat mijn ouders vooral voor onze huidige rechten en voordelen gevochten hebben en dat als er niet voor blijft gevochten worden dat ze evenzeer u afgenomen zullen worden. Praten zal er niet bij helpen trouwens zolang mijn en uw generatie in het systeem blijft hangen en zich erdoor laat indoctrineren. Hebzucht en financieel egoïsme hebben ons geleid tot waar we nu zijn en als dit verder toegelaten wordt zal dat ons tot 100 jaar terugzetten. Ook even niet vergeten dat ondertussen mensen gemiddeld 78jaar worden. Het systeem en vooral de sociale maatregelen die getroffen moesten worden om het leefbaar te houden zijn de remmers en versnellers van de ondergang van het systeem. Er komt een vierde generatie aan dus de vergrijzing neemt toe en dat zal zijn tol eisen op het reeds dunne en breekbare structuren. Vraag u nu eens echt af gaat langer werken in een falende economie en financiële markten nu écht dé redding uitmaken? Denk dat niet, ben daar zelfs zeker van van niet. Tenslotte de wereldbevolking stijgt, onze opgedrongen energie en consumptiehonger evenzeer en alsmaar meer productie vraagt minder mensen (stijgende werkloosheid). Al die productie, de "economische groei" is dan ook eindig en kan niet eindeloos groeien op een eindige planeet. Ofwel erkennen we dat voor het écht te laat is ofwel blijven we ervoor blind en sukkelen verder zoals we nu bezig zijn onszelf in de afgrond, into oblivion. In feite de focus zou daar op moeten liggen en niet op de staking. Een staking die niet zou mogen bekritiseerd worden of ze nu iets uithaalt of niet. Voor zogezegd hoog opgeleide jongeren wordt er dan ook vaak zeer beangstigend enggeestig gedacht. Snap je wat ik bedoel? Je kan er wel iets aan veranderen maar niet zolang je toegeeft aan de status quo. Niet zolang je blijft oplappen en herbouwen wat vorige generaties verkeerd gedaan hebben of naar de filistijnen geholpen hebben. Dat is niet uit fouten leren en oude wijn in nieuwe flessen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 januari 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vind dat heel nobel trouwens dat u daar wil voor werken. Echter ga -en ik neem die woorden niet graag in me mond geloof me- maar voor uw eigen pensioen werken en spaar enkel daarvoor. Want ik ben zeker dat ik binnen 30 jaar en u binnen 40 geen pensioen meer zullen trekken. Of toch niets waar je van kan overleven. Und ja er zijn grenzen overschreden maar niet vandaag en niet door de vakbonden, of minstens niet alleen. Die grenzen zijn:
Ik stel dan misschien radicale dingen voor of sta achter onpopulaire ideeën en wil liever niet met u of wie dan ook in de clinch gaan maar dan moeten alle partijen dat toelaten snap je. Toegegeven ik hanteer ook niet altijd goeie tact maar als je bij de hond slaapt... ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 januari 2012 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ons niet bevalt, is de waarheid niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
La jalousie, c'est du féminin ! (Napoleon) Die chauffeur v.d. BMW is misschien iemand die werkt in een carrosseriebedrijf en... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan betaal ik met plezier voor jouw brugpensioen. Je zal het goed kunnen gebruiken. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 januari 2012 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |