![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13981 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13982 |
Banneling
|
![]() Welke reden?
Er is geen reden om te veralgemenen, tenzij men wil haat zaaien. Laatst gewijzigd door artisjok : 3 februari 2012 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13983 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent gewoon alweer betrapt op liegen...zo simpel is dat.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 3 februari 2012 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....02#post5968502 (We hadden het niet over moslimhuwelijken, maar over huwelijken van een Belg met een vreemdeling.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13986 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
- Lezen onze lezers dit graag - Is het sensationeel - Hebben we mooie beelden. ..... Ik denk dat sommige forumgebruikers enkel criminele feiten begaan door allochtonen hier weergeven en de misdaden van de autochtonen verzwijgen. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 3 februari 2012 om 08:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13987 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een blog, die beweert een vertaling te zijn van een Duitse blog. De enige bron die gegeven wordt, is die Duitse blog. Die Duitse blog geeft geen enkele bron voor de cijfers die ze aanhalen. Bijvoorbeeld : 'De statistieken voor de basisscholen blijken al voor meer dan 50% uit islamitische leerlingen te bestaan.' klopt niet. Het gaat niet over de Antwerpse basisscholen, maar over de Antwerpse stedelijke basisscholen. (de basisscholen ingericht door de stad Antwerpen) Het overeenkomstig artikel van de Duitse blog eindigt met : Mit freundlichen Grüßen,Kan er me nu iemand vertellen waarom ik een artikel moet lezen op een blog, die geen bronnen geeft voor zijn cijfers en die overduidelijk halve waarheden en hele leugens bevat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat in feite meer over de GETTO's die ontstaan waar vreemdelingen zich als eilandjes terugplooien in onze maatschappij en rabiaat hun godsdienst blijven beleiden en daar subsidies voor krijgen terwijl we die beter in naam van de efficientie van de economie zouden afschaffen SCHAF MORGEN DE SUBSIDIES aan de kerk af, en investeer dit terug in GROENE economie godverdomme arti, dat is 1miljard economie ipv religieuse zever. EN die pastoors moeten maar een paar jaar gebouwen verkopen om te overleven. SCHAF morgen de subsidies aan GODSDIENSTONDERWIJS af, die godsdienstleraars mogen gerust een cursus RECHT, ECONOMIE, ECOLOGISCHE investeringen doceren van mij. VERBIEDD maar gerust religieuse regels inde voedingsproductie, of BELAST het maar als je niet wilt verbieden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13990 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar is veel aan. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 februari 2012 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13991 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar voor mij moet men dit niet laten. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....74#post5946774 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net daardoor kon de fout in de berekening gedetecteerd worden. Mag ik nu nog weten waarom ik dat artikel van die blog moest lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13995 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men heeft ondertussen netjes politiek correct al toegegeven (de links kan je hier zelf wel vinden zeker) dat +40% van de LEGALE stemgerechtigde inwoners in Antwerpen ondertussen van verrijkende afkomst zijn? Daar zijn dus niet de hordes min18-jarigen bijgerekend. Het orgasme van Linda de Win bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen was dus fake: zelfs met z'n kartel onder de naam "pètrick" had het VB nog 0.5% winst. Nu niet meer: het Antwerpse volk is vertrokken. Toch leuk om de politiek correcte gevolgtrekking van Jan Hertogen hierover te lezen: http://www.npdata.be/Data/Vreemdelingen/Inhoud.htm Citaat:
Als ik hem zo bezighoor en ik extrapoleer naar alle Europese steden, dan zou heel Europa al lang moeten uitgestorven zijn..... Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 februari 2012 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je halve waarheden wil zien moet men 'jouw' artikel lezen...daar gebruikt men totaal irrelevante simpele wiskunde om de vreemdelingentoevloed te nuanceren...terwijl iedereen goed weet dat bepaalde wijken/streken/steden duidelijk overspoeld en versmacht worden door vreemde culturen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13997 |
Minister-President
|
![]() 'Integratierapport schrikbarend'
DEN HAAG - De criminaliteit is het grootste probleem voor de integratie in Nederland. Dat concludeert het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in een rapport dat pas volgende week officieel naar buiten komt. Het SCP noemt het aandeel van Antilliaanse en Marokkaanse jongeren in de criminaliteit zelfs schrikbarend, meldt RTL Nieuws. Wie het rapport leest, ziet dat de problemen nog altijd heel groot zijn. Antillianen zijn het vaakst verdacht, daarna volgen Marokkanen en Surinamers. Van alle Marokkaanse jongens tussen twaalf en 23 jaar is maar liefst 65 procent wel eens aangehouden. Niet westerse migranten maken zes maal zo veel gebruik van een bijstandsuitkering als Nederlanders. Er zijn ook positieve punten. Zo stijgt het opleidingsniveau onder migranten sneller. Ook gaan steeds meer allochtone jongeren naar het hoger onderwijs. De PVV deelt de mening van het SCP. „Behalve deze recentste criminaliteitscijfers zijn ook de hoge werkloosheid en de enorme bijstandsafhankelijkheid tekenend voor de mislukte integratie”, stelt de partij vast. „Niet-westerse allochtonen zijn bijna drie keer zo vaak werkloos in vergelijking met autochtonen, namelijk 12,6 procent tegen 4,5 procent.” Niet-westerse allochtonen zijn 6 keer meer vertegenwoordigd in de bijstand dan autochtonen, klaagt de partij. Martijn van Dam van de PvdA twitterde meteen een debat te willen over gerichte aanpak van de problemen met Marokkaanse jongens, want die zijn het grootst (65 procent van de jongens tussen de 12 en 23 jaar zou weleens verdacht zijn geweest). http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...apport___.html Over dit rapport hoeft geen nieuwe draad gemaakt. Het geeft precies antwordt op de topic hoofdvraag "waarom steeds meer iets tegen allochtonen krijgen". Wel daarom.... Wat Jan Modaal al direct jaren geleden door had komen ze nu pas achter. ![]()
![]() |
#13998 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mag ik nu nog weten waarom ik dat door jou aangehaalde artikel moet lezen? Het is een blog, die beweert een vertaling te zijn van een Duitse blog. De enige bron die gegeven wordt, is die Duitse blog. Die Duitse blog geeft geen enkele bron voor de cijfers die ze aanhalen. Bijvoorbeeld : 'De statistieken voor de basisscholen blijken al voor meer dan 50% uit islamitische leerlingen te bestaan.' klopt niet. Het gaat niet over de Antwerpse basisscholen, maar over de Antwerpse stedelijke basisscholen. (de basisscholen ingericht door de stad Antwerpen) Het overeenkomstig artikel van de Duitse blog eindigt met : Mit freundlichen Grüßen,Kan je me nu vertellen waarom ik een artikel moet lezen op een blog, die geen bronnen geeft voor zijn cijfers en die overduidelijk halve waarheden en hele leugens bevat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik had het hier al gisteren geplaatst http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=13971 maar heu... niks hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht op het rapport zelf, dat volgende week vrijgegeven wordt. |
|
![]() |
![]() |