![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot een tijd geleden had ik bijna 1000 klanten per maand. Dat is dik 12000 per jaar. Allen betalen ze na service, dat wil zeggen dat er een hele hoop niet betalen of heel laat. Dat wil zeggen dat ik ze voor-financier. Mijn mensen moeten ook hun geld hebben op tijd. Dus als klanten niet betalen moet ik kaskrediet aanspreken...dat kost geld. Maar het goede nieuws, of slecht nieuws naargelang interpretatie....is dat we afbouwen om die reden. Minder klanten, minder personeel, minder kaskrediet...maar werklozen (maar dat is ons probleem niet meer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 februari 2012 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tenzij ze een contract of een idioote schuldeiser hebben die ondanks alle kopigheid de deurwaarder toch provisioneerd om langs te gaan en verder te pouchen of beslag te leggen . Maar out of that , kijken deurwaarders wel eerst of er iets te rapen valt dat de moeite waard is , en bij die hippie die niets heeft zal men niet lang kamen , nogmaals , tenzij de schuldeiser provisioneerd , maar ook die zal het dan wel moe worden . Maar als mijnheer den deurwaarder weet dat er materieel kapitaal te verzilveren valt . hmmmmm dan zou je beter betalen vooaleer ze je waardevolle spullen verkopen en vaak voor een habbe krats en met torenhoge kosten . Want van de opbrengst zal mijnheer eerst zijn kosten rekenen en de rest is voor afbetaling schulden , en waardevolle stukken die een waarde hebben van BV 6000 € zien verkopen voor 1500 € en dan 1400 voor den deurwaarder en 100 € voor de afbetaling intresten op de schulden ,en je schulden blijven echt gelijk , is geen uitzondering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is een beetje als jezelf bedriegen door je uurwerk 10 minuten voor te zetten, het brengt niets op . Leuke ..... wat is er best , een uurwerk dat 10 minuten voor loopt , of een uurwerk dat stil staat ...... Een dat stil staat , omdat , dat uurwerk ten minste twee maal per dag juist staat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.gerechtsdeurwaarders.be/s...re-2010-NL.pdf Informeer je een beetje vooraleer je hier onzin komt uitkramen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb zo'n vermoeden dat sommigen de bevoegdheden van een deurwaarder verwarren met de (onbestaande) bevoegdheden van een incassobureau?
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zit het hem zo Als ik morgen naar een deurwaarder stap met een eigen opgestelde (valse) verklaring over bv geld lenen, dan kan ik aan een deurwaarder vragen om aan je deur te komen vragen of je dat wil betalen. En hier blijft het dan ook bij voor de deurwaarder ( je moet hem hiervoor wel betalen) De deurwaarder zal hierna NOOIT op eigen initiatief wederom aan je deur staan. Hij doet dit wel wanneer hij van de rechtbank een vonnis in handen heeft en wanneer hij door de rechtbank werd aangesteld om bepaalde schulden of boeten te gaan innen. Maar dat vonnis heb je dan ook reeds gekregen (of je advokaat) en in vele gevallen kan je dan nog beroep aantekenen. LUISTER NU GOED Er is nu een wetgeving goedgekeurd om mensen die ECHT in de schulden zijn geraakt ze toch nog een kans te geven. Je kan in samenspraak met de deurwaarder je eigen in beslag genomen inboedel inkopen TEGEN DE WAARDE VAN EEN OPENBARE VERKOOP. Als je dat doet, kan NIEMAND, maar ook NIEMAND nog beslag komen leggen voor dezelfde feiten. (Ik geloof zelfs, indien een ander familielid dit voor jou doet (op papier) ze je zelfs voor andere feiten nietmeer met een deurwaarder kunnen aanvallen wat betreft je inboedel) Dit wil niet zeggen dat je schuldvrij bent. De enigen die nog alles kunnen is de fiscus ( was vroeger toch zo) en deze hebben zelfs geen vonnis nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS, die 502 euro is dat een bepaald bedrag?
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, net zoals bij een huiszoeking.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deurwaarder zal niet overgaan tot inbeslagname zonder dat ie een papierke van de rechter in zijn bezit heeft.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bespaard beide partijen veel kosten. Is er geen oplossing dan ...
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie is erbij uit veiligheidsoverwegingen. Veel mensen durven nogal eens flippen bij het horen van de volgende woorden: - Inbeslagname - Deurwaarder - Alles opschrijven - ...
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de deurwaarder al verschillende malen over de vloer gehad in de apartementen die ik verhuur. In twee gevallen was hij heel alleen, in het derde geval was dit met politiebegeleiding.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen 10 minuten staat er dan een cammionette voor je deur, zo ene met blauwe strepen. Om het duidelijk te maken
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 februari 2012 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |