![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (sorry, flauw grap) Je kan ze niet kiezen he Bobke, degenen om mee samen te leven. Hoeveel alleenstaande moeders met kinderen zijn er niet? En waar kan je nog iets huren aan zeg maar 300 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens wie "koopt" er nog kinderen vandaag de dag? Het zal er ook niet beter op worden en jouw 2de paragraaf bewijst het min of meer omdat we het NU weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je 3000€ netto hebt en je neemt 1/5 = 600€ Rest dus 2400€ voor een zalig leven. Maar wat ze willen bedoelen = Aan 600€ kan je (bijna) niets vinden --minstens 700€ Laat ons zeggen dat deze nu aan 800€ kunnen huren zonder problemen, maar jaar na jaar gaan ook deze de dieperik in. Je zal binnen 5-7 jaar minstens 700 x5 = 3500 netto moeten binnen rijven. Daarom willen ze de mensen waarschuwen dat de verhoudingen van vroeger met het jaar minder en minder gaan kloppen Maar binnen 5-7 jaar vind je weer niets voor 700€ We gaan er gewoon onderdoor.Indien ze ons zo blijven belasten zoals ze bezig zijn - kijk naar Griekenland - niemand betaalt daar nog huishuur of zo goed als en niemand wil nog belastingen betalen - electro tappen ze dan weer af van iemand anders en zo komen we in een wereled van MAD MAX |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn dat allemaal weesjes ? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan moet je nogal zot zijn niet? Met een inkomen van 3000 euro/maand? Ik zou bouwen en geld lenen ![]() Krijg je andere probleempjes, weet ik wel. Eentje is vast werk zolang de lening loopt > dat is het grootste probleem nu en in de toekomst. Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 februari 2012 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Te snel getrouwd? Veel is hier mogelijk qua oorzaken. Beter nadenken he en bezinnen alvorens er aan te beginnen. Sorry maar "neu.en" kunnen ze wel he ![]() En mannen kunnen sterven of gaan lopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Met wie je samen leeft kun je juist wel kiezen. Waarom zouden bijvoorbeeld twee alleenstaande moeders er niet voor kunnen kiezen om samen 1 grote woning te huren? De gezinsfinanciën zullen er plotseling veel beter uit zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van voorbehoedsmiddelen hebben ze in elk geval nog niet gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan heel misschien als ze met de rug tegen de muur staan. En dat zie ik nog niet gebeuren. Als particulier met eigendom zou ik er nooit aan beginnen. OF mijn voorwaarden verhuurder zijnde, moeten in orde zijn ![]() Er zijn sociale voorzieningen en instellingen die dat moeten regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() In plaats van zagen en zeuren nu een keer een oplossing ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er ook vanuit dat alle ouders hun verantwoordelijkheid nemen. En ik ga er ook van uit dat jonge mensen twee keren nadenken alvorens eraan te beginnen. Daartegenover staat dat als kinderen hebben zo fijn is, dan had iedereen er 10 ![]() (het verhaal is nog niet af maar ik laat het hierbij) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet politiek correct om te zeggen maar er komen gewoon veel te veel mensen bij. Immigranten (lees moslims) maken ook veel te veel kinderen. De vraag naar huizen is veel hoger dan het aanbod.
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mieke Vogels nog gehoord? Ze zei er iets over in het parlement. (ben al vergeten wat ze zei ![]() 't Gaat dan wel over sociale woningbouw. Seffens staan er Syriërs aan ons deur aan te schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... beschouwde men kabel-tv, kleurentelevisie, een afwasmachine, uit eten, pampers, en nog vele andere zaken als luxe.
Al die die klagen dat ze niet rondkomen, ik moet daar ferm mee lachen.