![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Blijkt iedere keer gebakken lucht te zijn. Ook deze keer ben ik er gerust in.
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het getuigt wel van clichématig denken, te denken dat alle asielzoekers uit "warme landen" komen. In Afghanistan kan het ook wel winteren. Het zou best wel kunnen dat de mind van het kind ver-fuck-ed werd. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Het toont alweer aan dat de oplossing van het probleem bij de opvoeding en opleiding ligt.
|
|
|
#25 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Je fietst trouwens weeral netjes rond de essentie van deze post. Laatst gewijzigd door F.B. : 8 februari 2012 om 08:59. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Kan jij er eens een gedacht over maken over wie het eigenlijk gaat? Citaat:
Ik stel vast dat je netjes rond mijn repliek fietst. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Parlementslid
|
Waarmee mijn stelling bevestigd wordt. Fiets maar weer lekker omheen de inhoud door mij te pakken op eventuele taal fouten of verkeerd gebruik van een begrip.
Laatst gewijzigd door F.B. : 8 februari 2012 om 09:19. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij iedere recessie, bij iedere groeiende werkloosheid vindt men dat er te veel immigranten zijn, omdat de mensen schrik hebben om hun werk te verliezen, of omdat ze niet gelukkig zijn met hun status van werkloze. Dan gaat men de medemens meer als concurrent zien dan als lotgenoot. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik heb jaren geleden ook zo’n mindfuck gehad. Toen ik met m’n vriendin naar "De Ster" (in st-niklaas denk ik) wou gaan. Toen kwamen we 2 kennissen tegen (beide Iraanse meisjes). Ze zijden tegen ons; “niet naar De Ster gaan, veel te veel makkaken.”
Wat de topicaster hier probeert te stellen, is mij ondertussen ook niet echt vreemd meer. Heb ook al een regelmatig een turk zonder schaamte horen zeggen dat de bulgaren terug naar hun eigen land moeten. Is trouwens wat ik ook al een paar keer heb proberen te stellen. Belgen zijn niet onverdraagzamer dan migranten. In tegendeel. Heb de indruk dat men een dubbele maatschappij aan het kweken is. 1 waar de blanke Belgen steeds verdraagzaam moeten zijn, en zich openstellen voor de multi-cultuur. En anderzijds de samenleving van de migranten die onverdraagzaam, seksistisch, homofoob, agressief mag zijn. Heb vaak te maken gehad met zo’n artisjok-achtige mensen toen ik in de pvda zat (hey, vergeef het mij. Ik was toen 16-17 jaar). Daar vind je veel mensen die teren op het idee dat blanke racistische mensen zijn. Men probeerde daar vaak in te stampen dat ik het moeilijk had met al het racisme hier, en dat ik toch geen werk zou vinden omdat ik bruin ben. Het probleem met deze mensen is dat het doel de strijd is, en niet het bestrijden van racisme. Ik geloof dat zoiets sectair heet. Deze persoon roept idd heel luidt, maar eigenlijk behoort deze maar tot de 6%. Denk trouwens dat deze persoon niet veel te doen heeft als je de massa’s post’s ziet om nog maar zo kort lid te zijn. De gedachten dat de strijd tegen onverdraagzaamheid vooral in de migrantengemeenschap zou moeten gevoerd worden, is iets wat men liever niet hoort. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Te veel sossen.
|
|
|
#32 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb hier meermaals geschreven dat je in iedere bevolkingsgroep (volgens welk criterium je die ook opdeelt : afkomst, religie, kleur, inkomen, ideologie, geslacht,...) racisten vindt. Waarom dringt dit niet tot je door? |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
Inderdaad, we lezen het goed, je kan niet eens antwoorden.
Dit laat je weg. Ik teer niet op het idee, ik heb zelfs niet het idee dat dat blanken racistische mensen zijn.Is het daardoor dat het niet tot je doordringt. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit "Weg van Nederland" bleek dat er bijvoorbeeld een meisje wordt teruggestuurd naar Armenië, wiens broer daar in de gevangenis werd vermoord. Armenië met toen en nu ook politieke gevangenen Armenië met een president die aan de macht kwam na frauduleuze verkiezingen. Armenië die tegen haar eigen burgers geweld gebruikt (10 doden en talloze gewonden en arrestaties) http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Ar...otests#March_1 Armenië, die de mensenrechten niet eerbiedigt. http://www.epress.am/en/2011/02/28/a...nt-report.html Armenië staat nu op de lijst van veilige landen. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jouw principe is dus, gezien de situatie in Armenië, laat er hier maar 100.000 binnen. Gezien de situatie in bepaalde moslimlanden, laat er maar nog eens 100.000 binnen, gezien de situatie in bepaalde Afrikaanse landen laat er nog maar eens 100.000 binnen enz enz enz Dezelfde hypocritische houding als die van bepaalde politiekers alhier die steeds maar staan te roepen dat er opvangplaatsen tekort zijn! Hoe meer je er voorziet, hoe meer klanten zich zullen aandienen: er zijn nog miljoenen kandidaten, zo simpel is het. Neen, staan janken omdat er weer eens een aantal buitenslapen, dat lost het probleem niet op, dat doet het alleen maar groeien... Laatst gewijzigd door andev : 8 februari 2012 om 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Lokaal Raadslid
|
[quote=artisjok;5977416]Ja, in plaats van hier dood te vriezen kunnen ze in hun eigen land dood gefolterd worden of gedood worden in rellen of oorlog.
QUOTE] Nou nou,dat is toch cultuur ginder,sharia en zo,de wet van allah.Als welmenende franse groente,nodig ik u uit van ginder eens van de tater te maken,en niet een beetje,want u zal zeker gehoor krijgen. Gans de wereld is in rellen en oorlog,maar Belgie niet volgens u.Kan nog komen als je soort blijft komen. Laatst gewijzigd door cairn : 8 februari 2012 om 16:37. |
|
|
|