Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2012, 15:38   #14241
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Tsja , mocro's maken muziek in het Nederlands, het eigenvolk meestal niet.
Misschien wringt daar jouw schoentje?

Nee hoor, dat moet niet. Alleen slappelingen doen dat.
Hoe noem je dat ghettogebral en die teringherrie ? Nederlands ?

Hangt nog maar wat de opstandige puber uit door een oprechte getuigenis wat te provoceren......binnen 30 jaar is het jouw beurt om je dood te ergeren, met dit verschil dat je er ooit zelf voorstander van wat..surrinaams trolletje..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 16:07   #14242
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsja , mocro's maken muziek in het Nederlands, het eigenvolk meestal niet.
Kwamen ze niet naar hier om het vuile werk te doen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 17:21   #14243
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik reageer gewoon op de beginpost.

......

Ik ben verliezende partij, zoveel is duidelijk. Ik kweekte met een moeilijke vogelsoort in volières. Die volières staan nu leeg. En als ik nog iets in die tuin doe, is het om alle vaste planten weg te halen. Mijn dochter blijft er wonen en ik kom nog langs om mijn post op te halen. Ik wil weg, weg, weg van heel die moslimproblematiek. Van die inertie, dat religieus fanatisme, dat kweken voor het kindergeld om de familie te kunnen bezoeken, die bewuste onwil om zich te integreren.
Als die buren naast mij Vlamingen waren geweest dan had ik kunnen zeggen wat iik wilde zeggen en dan hadden ze mij begrepen. Nu moet ik Frans of/en Engels spreken. En dan nog. Ik ben een vrouw en mag van de buurman liefst niets meer tegen zijn vrouw zeggen. Hij gaat dus voor mij bepalen tegen wie ik iets mag zeggen. Zo zijn we heel ver gekomen.

Voil?* mijn antwoord op de vraag.
Sorry dat ik niet de hele post quote maar ik heb hem zeker met veel belangstelling gelezen.
Ik vind dat erg, heel erg, dat u als het ware uit uw eigen omgeving moet gaan lopen!
U bent een ervaringsdeskundige en wat u te vertellen hebt is wat er zich in het gewone dagelijkse leven afspeelt, het is meer leerrijk om over uw ervaringen te lezen dan al het getheoretiseer van "open-minded" mensen in een ivoren toren.
Oud 9 februari 2012, 18:04   #14244
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kwamen ze niet naar hier om het vuile werk te doen ?

[Yaya Da Costa: The Dark Lady and Emma Woodhouse too.]

Is het jaloezie, Eberhart?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 18:18   #14245
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik reageer gewoon op de begin post.
[...] Voil?* mijn antwoord op de vraag.

Zonder je klachten niet serieus te willen nemen, wil ik graag uitsluiten dat er geen andere problemen, vraagstukken spelen die hier niet benoemd worden, omdat klagen over de buitenlandse buren meer sociaal geaccepteerd is, dan de persoonlijke nood op tafel te leggen op een internetforum.
De wereld verandert, als wij dat willen of niet, en dat heeft niet altijd te maken met de komst van andere culturen. Ik merk dat het steeds drukker op straat wordt, mensen krijgen nou eenmaal kinderen; en waar ik vroeger de straat voor mezelf had, moet ik als fietser nu heel goed opletten, want er is altijd een auto of twee. In de bib, bij de tijdschriften is het erg druk, en ik herken de mensen niet, terwijl ik er al 31 jaar kom. Het zijn allemaal vreemden voor mij. De nieuwe tijd brengt ook vervreemding en eenzaamheid mee, iedereen zit achter zijn computer, niemand vertrouwt anderen, mensen blijven niet lang op een plaats wonen etc. Dan is er het feit dat onze bestuurders, van een erg rijk land, vreemd genoeg geen planning maken en voldoende huizen bouwen, rekening houdende met grote gezinnen, geluidsoverlast. Of dat de politie optreedt tegen overlast.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 februari 2012 om 18:18.
Oud 9 februari 2012, 18:36   #14246
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
In de bib, bij de tijdschriften is het erg druk, en ik herken de mensen niet, terwijl ik er al 31 jaar kom. Het zijn allemaal vreemden voor mij.
Eens je iemand een aantal keer op dezelfde plaats gezien hebt kan je rustig een praatje slaan hoor. Dus hangt van persoon tot persoon af.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 18:37   #14247
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zonder je klachten niet serieus te willen nemen, wil ik graag uitsluiten dat er geen andere problemen, vraagstukken spelen die hier niet benoemd worden, omdat klagen over de buitenlandse buren meer sociaal geaccepteerd is, dan de persoonlijke nood op tafel te leggen op een internetforum.
De wereld verandert, als wij dat willen of niet, en dat heeft niet altijd te maken met de komst van andere culturen. Ik merk dat het steeds drukker op straat wordt, mensen krijgen nou eenmaal kinderen; en waar ik vroeger de straat voor mezelf had, moet ik als fietser nu heel goed opletten, want er is altijd een auto of twee. In de bib, bij de tijdschriften is het erg druk, en ik herken de mensen niet, terwijl ik er al 31 jaar kom. Het zijn allemaal vreemden voor mij. De nieuwe tijd brengt ook vervreemding en eenzaamheid mee, iedereen zit achter zijn computer, niemand vertrouwt anderen, mensen blijven niet lang op een plaats wonen etc. Dan is er het feit dat onze bestuurders, van een erg rijk land, vreemd genoeg geen planning maken en voldoende huizen bouwen, rekening houdende met grote gezinnen, geluidsoverlast. Of dat de politie optreedt tegen overlast.
Pfff... Ik hoop dat er op een dag een forum.politics.nl komt. Misschien zijn we hier dan van verlost.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 18:41   #14248
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Eens je iemand een aantal keer op dezelfde plaats gezien hebt kan je rustig een praatje slaan hoor. Dus hangt van persoon tot persoon af.
Ze zien er ook vreemd uit.
Oud 9 februari 2012, 18:43   #14249
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Pfff... Ik hoop dat er op een dag een forum.politics.nl komt. Misschien zijn we hier dan van verlost.
Citaat:

[Yaya Da Costa: The Dark Lady and Emma Woodhouse too.]
Dan zou je ook dit prachtig uitzicht mislopen...
Oud 9 februari 2012, 19:22   #14250
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vlaams Belang wil dat militanten boerkadragers aan politie melden

MAW, Moslims mogen dat niet van jou (en daar ben ik mee akkoord)
Maar blokmilitanten zouden niet alleen mogen culturele & religieuze druk uitoefenen, blokmilitanten worden er openlijk in de krant toe aangespoord.

Heb je d?*?*r geen probleem mee?
Blokmilitanten hebben alle recht om inbreuken op de wet aan te klagen. Het spreekt vanzelf dat zij in Europa, in een Westers land, het recht hebben te waarschuwen voor islamitische pratijken die onze waarden aanvallen, en uiteraard hebben zij het recht op te komen voor onze Westerse cultuur. Je schijnt te vergeten dat enkel extreemlinkse sujetten als jezelf aan een enorme zelfverachting lijden, haat koesteren tegen de Westerse cultuur en een ziekelijke idolatrie cultiveren voor achterlijke en mensenrechten schendende praktijken als ze maar uit de islam komen. Gelukkig zijn jullie een kleine, marginale minderheid.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 19:26   #14251
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wie richtte ook alweer dat CGKR op?

Wie spoorden de vakbonden aan om VB-ers te klikken : de Filosoofkes van deze wereld !
Oud 9 februari 2012, 19:34   #14252
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Als er iemand is die multicultureel ingesteld is, dan ben ik het wel. Ik was al multicultureel bezig lang voordat een politicus dat woord in de mond nam de overheidscampagnes volgden die de autochtonen de mond dichtkleefden. Geen woord van kritiek of je was extreem rechts. Van nuances was er geen sprake.
Multicultureel is als je aan een tafel met acht mensen jumped van de ene taal in de andere (Frans, Engels, Duits, Spaans, Nederlands). Multicultureel houdt ook in dat je in je eigen leefruimte je eigen culturele sfeer hebt. Dat je dat in een woonwijk hebt, daar ben ik al van afgestapt. Teveel gevraagd.
Ik woon al zeventien jaar in een sociale woonwijk. In het begin was de rato half half allochtoon en autochtoon. Het was toen heel aangenaam: voor de kinderen werden speelterreinen aangelegd, de bibliotheek en zwembad in loopafstand. Idem voor het Provinciaal Domein. Mijn zoon (koffie met melk) speelde voetbal en tot twee keer toe hebben de buurtkinderen op eigen initiatief de sporthal afgehuurd (samengelegd) om een zogezegd tornooi zaalvoetbal te spelen. Wie waren de die kinderen: de Koerden vormden één team, en al de rest het andere team: Ethiopiërs, Marokkanen, oude Belgenkinderen, Congolezen. Dat was multicultureel.
Nu is daar ondanks buurtwerking etcetera niets van die spontaniteit ?* l'improviste overgebleven. De autochtonen zijn vertrokken en ik ben nog de laatste. Mijn autochtone achterburen al zeventien jaar lang zijn vorige maand vertrokken. Ik krijg Ethiopische achterburen. Moslims dus.
Vijf jaar geleden heb ik twee nieuwe buren gekregen aan weerskanten ipv de autochtonen en half-autochtone families die er woonden. Aan één kant een gezin met vijf jonge kinderen. Een zesde kind is erbij gekomen vorig jaar. Met hun komst is de hel voor mij begonnen. Eerst waren het Jordaniërs, na een burenbemiddeling blijken het Palestijnen te zijn. Ik gok op Palestijnse vluchtelingen met connectie in Irak want ik wist niet dat de sportschool onder Saddam Hoessein gratis was (info van mijn buurman.) Dat maakt niet uit.
Feit is dat de vrouw amper Nederlands spreekt, geen Frans en Engels, met niemand contact heeft, op haar kinderen tiert als meneer niet thuis is, en zit te giechelen als een bakvis van 13 jaar als meneer wel thuis is. Hoe ze het doet weet ik niet, maar haar kinderen huilen tussen de twintig en dertig keer per dag. Ik overdrijf niet. Volgens hun culture de misère is dat blijkbaar normaal. Normaal lijkt het ook om maar kinderen bij te krijgen ook al heb je maar drie slaapkamers. Het vierde en het vijfde kind was trouwens een tweeling. Het zesde kind had dat dus ook kunnen zijn.
Normaal is het voor deze mensen ook dat de kinderen tijdens alle schoolvakanties geen stap buiten zetten. Bij mooi weer worden ze netjes in de tuin geparkeerd. Daar mogen ze rondjes rijden met de fiets en schommelen, ruziemaken en wenen uit verveling. Schommelen en fietsen is al vier jaar in zwang. Die komen niet buiten ook al is alles in loopafstand. De westerse cultuur is vies, slecht en de kinderen moeten ervan gevrijwaard blijven, is, denk ik, hun motto.
Het gevolg van deze protectionistische levenswijze voor vrouw en kinderen is dat ik als buur dus met geluidsoverlast zit. Zodra het mooi weer is, word mijn tuin erger dan een crèche. Ik heb elke dag het geluid van een verjaardagsfeestje volgens 'onze' normen. Dan is er nog het TV-kind. Al-Jazheera in mijn leefkamer. Alles wat ik in de leefkamer en keuken doe, doe ik met hun geluiden erbij. Ik weet wanneer ze opstaan, wanneer meneer thuiskomt, alle rituelen van verwelkoming door de vrouw... veel gegiechel om de drie woorden... Ik ben die geluiden van die ménage zo beu, dat ik heel vaak vroeg ga slapen of veel tijd doorbreng achter de pc in het kamertje het verste van die mensen af.
Of ik al eens iets tegen hun gezegd heb? Ik spreek beter Frans en Engels dan meneer, en ja. Al vijf zes keren heb ik gevraagd om de TV stiller te zetten. Maar meneer ziet me als een 'poule' (zo sprak hij over zijn dochters en zijn vrouw) en neemt me niet au sérieux. De Koerdische overburen zijn in vol moslimtenue ook gaan bemiddelen. Het is iets of wat rustiger. Maar nog een zomer met gesloten vensters en deuren meemaken zie ik niet zitten. In de zomer zijn de kinderen altijd in de tuin (omdat ze nooit ergens anders naartoe gaan) en heb ik zowel de TV binnen als de geluiden in de tuin.

Ik ga dus weg omdat ik me niet langer thuisvoel in een buurt waar ik practisch geen Vlaams meer hoor spreken. Wat ik hoor kan ik niet thuisbrengen: berbers, Arabisch, Palestijns... Ik word depressief van die vrouwen die achter hun man aanzeulen, depressief van twintigjarige meiden achter een buggy, depressief van die levensijze waar het motto schijnt te gelden : 'zolang een kind huilt, hoe gezonder het is.'
Mij allemaal goed, maar in mijn familie wenen de kinderen heel weinig omdat ze er geen tijd voor hebben. Zo simpel is dat.
Die sociale wijk waar ik woon is een kweekcentrum. Meer is het niet. In julie is het erg stil want iedereen is op vakantie naar het thuisland. Bij mijn buren weet ik dat binnen de drie uren als ze vertrokken zijn. Een hemelse stilte daalt neer in mijn leefruimte.
Oh ja, en iedereen weet toch dat een huurder in een sociale wijk geen onroerend goed mag bezitten?
Weet iedereen ook dat er allochtonen bewoners in sociale wijken zijn die onroerend goed bezitten in hun thuisland? Tot twee huizen toe (mijn achterburen). Voor een woordje in het Vlaams zou ik het hun warempel gunnen.

Ik ben verliezende partij, zoveel is duidelijk. Ik kweekte met een moeilijke vogelsoort in volières. Die volières staan nu leeg. En als ik nog iets in die tuin doe, is het om alle vaste planten weg te halen. Mijn dochter blijft er wonen en ik kom nog langs om mijn post op te halen. Ik wil weg, weg, weg van heel die moslimproblematiek. Van die inertie, dat religieus fanatisme, dat kweken voor het kindergeld om de familie te kunnen bezoeken, die bewuste onwil om zich te integreren.
Als die buren naast mij Vlamingen waren geweest dan had ik kunnen zeggen wat iik wilde zeggen en dan hadden ze mij begrepen. Nu moet ik Frans of/en Engels spreken. En dan nog. Ik ben een vrouw en mag van de buurman liefst niets meer tegen zijn vrouw zeggen. Hij gaat dus voor mij bepalen tegen wie ik iets mag zeggen. Zo zijn we heel ver gekomen.

Het is vreselijk dat Vlamingen zich niet langer thuis mogen en kunnen voelen in eigen land, in eigen dorp. Wat de linkse partijen hier uigewreten hebben tegen de eigen bevolking is ronduit crimineel : een culturele genocide op eigen cultuur. Ik reken erop dat ze ooit berecht worden voor hun misddaden tegen het eigen volk.
Oud 9 februari 2012, 19:40   #14253
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Het is vreselijk dat Vlamingen zich niet langer thuis mogen en kunnen voelen in eigen land, in eigen dorp. Wat de linkse partijen hier uigewreten hebben tegen de eigen bevolking is ronduit crimineel : een culturele genocide op eigen cultuur. Ik reken erop dat ze ooit berecht worden voor hun misddaden tegen het eigen volk.
Ik vrees ervoor. De architecten van dit Eurabia zoals CVP'er Tijl Declercq liggen al onder de zoden. Ik kan enkel hopen dat hun kleinkinderen en achterkleinkinderen de geneugten van de islamitische moeltiekoeltie aan den lijve mogen ondervinden.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 19:41   #14254
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Als er iemand is die multicultureel ingesteld is, dan ben ik het wel. Ik was al multicultureel bezig lang voordat een politicus dat woord in de mond nam de overheidscampagnes volgden die de autochtonen de mond dichtkleefden. Geen woord van kritiek of je was extreem rechts. Van nuances was er geen sprake.
Multicultureel is als je aan een tafel met acht mensen jumped van de ene taal in de andere (Frans, Engels, Duits, Spaans, Nederlands). Multicultureel houdt ook in dat je in je eigen leefruimte je eigen culturele sfeer hebt. Dat je dat in een woonwijk hebt, daar ben ik al van afgestapt. Teveel gevraagd.
Ik woon al zeventien jaar in een sociale woonwijk. In het begin was de rato half half allochtoon en autochtoon. Het was toen heel aangenaam: voor de kinderen werden speelterreinen aangelegd, de bibliotheek en zwembad in loopafstand. Idem voor het Provinciaal Domein. Mijn zoon (koffie met melk) speelde voetbal en tot twee keer toe hebben de buurtkinderen op eigen initiatief de sporthal afgehuurd (samengelegd) om een zogezegd tornooi zaalvoetbal te spelen. Wie waren de die kinderen: de Koerden vormden één team, en al de rest het andere team: Ethiopiërs, Marokkanen, oude Belgenkinderen, Congolezen. Dat was multicultureel.
Nu is daar ondanks buurtwerking etcetera niets van die spontaniteit ?* l'improviste overgebleven. De autochtonen zijn vertrokken en ik ben nog de laatste. Mijn autochtone achterburen al zeventien jaar lang zijn vorige maand vertrokken. Ik krijg Ethiopische achterburen. Moslims dus.
Vijf jaar geleden heb ik twee nieuwe buren gekregen aan weerskanten ipv de autochtonen en half-autochtone families die er woonden. Aan één kant een gezin met vijf jonge kinderen. Een zesde kind is erbij gekomen vorig jaar. Met hun komst is de hel voor mij begonnen. Eerst waren het Jordaniërs, na een burenbemiddeling blijken het Palestijnen te zijn. Ik gok op Palestijnse vluchtelingen met connectie in Irak want ik wist niet dat de sportschool onder Saddam Hoessein gratis was (info van mijn buurman.) Dat maakt niet uit.
Feit is dat de vrouw amper Nederlands spreekt, geen Frans en Engels, met niemand contact heeft, op haar kinderen tiert als meneer niet thuis is, en zit te giechelen als een bakvis van 13 jaar als meneer wel thuis is. Hoe ze het doet weet ik niet, maar haar kinderen huilen tussen de twintig en dertig keer per dag. Ik overdrijf niet. Volgens hun culture de misère is dat blijkbaar normaal. Normaal lijkt het ook om maar kinderen bij te krijgen ook al heb je maar drie slaapkamers. Het vierde en het vijfde kind was trouwens een tweeling. Het zesde kind had dat dus ook kunnen zijn.
Normaal is het voor deze mensen ook dat de kinderen tijdens alle schoolvakanties geen stap buiten zetten. Bij mooi weer worden ze netjes in de tuin geparkeerd. Daar mogen ze rondjes rijden met de fiets en schommelen, ruziemaken en wenen uit verveling. Schommelen en fietsen is al vier jaar in zwang. Die komen niet buiten ook al is alles in loopafstand. De westerse cultuur is vies, slecht en de kinderen moeten ervan gevrijwaard blijven, is, denk ik, hun motto.
Het gevolg van deze protectionistische levenswijze voor vrouw en kinderen is dat ik als buur dus met geluidsoverlast zit. Zodra het mooi weer is, word mijn tuin erger dan een crèche. Ik heb elke dag het geluid van een verjaardagsfeestje volgens 'onze' normen. Dan is er nog het TV-kind. Al-Jazheera in mijn leefkamer. Alles wat ik in de leefkamer en keuken doe, doe ik met hun geluiden erbij. Ik weet wanneer ze opstaan, wanneer meneer thuiskomt, alle rituelen van verwelkoming door de vrouw... veel gegiechel om de drie woorden... Ik ben die geluiden van die ménage zo beu, dat ik heel vaak vroeg ga slapen of veel tijd doorbreng achter de pc in het kamertje het verste van die mensen af.
Of ik al eens iets tegen hun gezegd heb? Ik spreek beter Frans en Engels dan meneer, en ja. Al vijf zes keren heb ik gevraagd om de TV stiller te zetten. Maar meneer ziet me als een 'poule' (zo sprak hij over zijn dochters en zijn vrouw) en neemt me niet au sérieux. De Koerdische overburen zijn in vol moslimtenue ook gaan bemiddelen. Het is iets of wat rustiger. Maar nog een zomer met gesloten vensters en deuren meemaken zie ik niet zitten. In de zomer zijn de kinderen altijd in de tuin (omdat ze nooit ergens anders naartoe gaan) en heb ik zowel de TV binnen als de geluiden in de tuin.

Ik ga dus weg omdat ik me niet langer thuisvoel in een buurt waar ik practisch geen Vlaams meer hoor spreken. Wat ik hoor kan ik niet thuisbrengen: berbers, Arabisch, Palestijns... Ik word depressief van die vrouwen die achter hun man aanzeulen, depressief van twintigjarige meiden achter een buggy, depressief van die levensijze waar het motto schijnt te gelden : 'zolang een kind huilt, hoe gezonder het is.'
Mij allemaal goed, maar in mijn familie wenen de kinderen heel weinig omdat ze er geen tijd voor hebben. Zo simpel is dat.
Die sociale wijk waar ik woon is een kweekcentrum. Meer is het niet. In julie is het erg stil want iedereen is op vakantie naar het thuisland. Bij mijn buren weet ik dat binnen de drie uren als ze vertrokken zijn. Een hemelse stilte daalt neer in mijn leefruimte.
Oh ja, en iedereen weet toch dat een huurder in een sociale wijk geen onroerend goed mag bezitten?
Weet iedereen ook dat er allochtonen bewoners in sociale wijken zijn die onroerend goed bezitten in hun thuisland? Tot twee huizen toe (mijn achterburen). Voor een woordje in het Vlaams zou ik het hun warempel gunnen.

Kan je eens wat achtergrond bij jezelf geven? Welke stad? Je komt zelf uit een multicultureel gezin als ik goed lees?
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 19:47   #14255
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik vrees ervoor. De architecten van dit Eurabia zoals CVP'er Tijl Declercq liggen al onder de zoden. Ik kan enkel hopen dat hun kleinkinderen en achterkleinkinderen de geneugten van de islamitische moeltiekoeltie aan den lijve mogen ondervinden.
Oh maar daar hoop ik ook van harte op. Ik wens de dochters van de Eva Bremsen, de Freyas, etc, enkele encounters van de verrijkende aard toe (waarvan ik de details liever niet detailleer) die ze zich heel hun leven zullen herinneren.
Oud 9 februari 2012, 19:54   #14256
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...een culturele genocide op eigen cultuur. ...
De meeste Vlamingen kiezen anders zélf voor Engels of Frans in de 'cultuur'.

Citaat:
, mocro's maken muziek in het Nederlands, het eigenvolk meestal niet.

Citaat:
Het is vreselijk dat Vlamingen zich niet langer thuis mogen en kunnen voelen in eigen land, in eigen dorp.
De autochtone witte Vlaming sterft nu eenmaal uit. 1,7 kind per vrouw sinds 1970. Nou en?

Citaat:
Ik reken erop dat ze ooit berecht worden voor hun misddaden tegen het eigen volk.
IJdele hoop.
Eigenvolk gaat eigenvolk niet massaal berechten.

Hoeveel fraudeurs zitten er in de gevangenis? Hoeveel rk kinderverkrachters?

Juist ja. Je weet zelluf!
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 20:00   #14257
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste Vlamingen kiezen anders zélf voor Engels of Frans in de 'cultuur'.
Nee, de Vlamingen zijn meertalig. Het is niet omdat ik Chinees en Engels spreek dat dat een Chinees of Amerikaan van mij maakt.

Citaat:
De autochtone witte Vlaming sterft nu eenmaal uit. 1,7 kind per vrouw sinds 1970. Nou en?
Prima we zijn nog met 6 miljoen Vlamingen en 300 miljoen Europeanen. Genoeg volk dus. Met een industrie die verdwijnt en een kenniseconomie die enkel door Westerlingen kan gedragen worden hoeven we geen importpaupers binnen te krijgen om hier nog meer paupers en werklozen te komen bijkweken. Ook ecologisch een pluspunt.
Oud 9 februari 2012, 20:04   #14258
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, de Vlamingen zijn meertalig.
Yeah right......De helft wordt op de eigen tv ondertiteld. De eigen taal lukt velen nog niet.

Citaat:
Het is niet omdat ik Chinees en Engels spreek dat dat een Chinees of Amerikaan van mij maakt.
Jawel hoor.Ik ken toch echt veel Vlamingen die nu trotse Franstaligen zijn geworden. Brussel zit er vol mee zeg maar. Die walgen van Vlamingen.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 20:05   #14259
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist voldoende om leefbaar te blijven houden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 20:09   #14260
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En zoals gewoonlijk levert u geen enkel commentaar op de Nigeriaan die de mensensmokkel organiseerde en er dik geld aan verdiende.
Nee, 't is allemaal de schuld van die stoute Belgen en al zeker van een klein Belgske zoals Marieke die vindt dat het HOOG tijd is om met die onzin te stoppen en ons geld niet verder in een bodemloze put te smijten en daarom pleit voor een immigratiestop
Ik schrijf toch niet dat het jouw schuld is dat die Nigeriaan mensen smokkelde.
Jij bent toch nog altijd verantwoordelijk voor wat jij zelf schrijft.
Gezien je calimero-reactie, ga ik er van uit dat je geen argumentatie meer hebt, en me gelijk moet geven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be