![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islamitische wereld droomt er ook niet van Israel te vernietigen
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() In dat geval is er dus geen probleem. Dus gewoon grenzen afbakenen , iedereen wie
binnen de Israelische grenzen woont is Israelisch staatsburger, iedereen wie buiten die grenzen woont is Palestijns of Arabisch staatsburger. Punt. Dit betekent dus wel 1. dat de internationale gemeenschap zich bereid verklaart die grenzen te verdedigen. En 2. dat de Palestijnen een punt zetten achter hun eis Israel binnen te vallen met alle nakomelingen van de vluchtelingen van 1948. Daarna: samenwerking op het gebied van water en technologie. Klinkt mooi. Maar ik zie het nog zo snel niet gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alle nederzettingen dan ? die kleine eilandjes?
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is dus logisch dat joden in deze wereld veel invloed hebben. Je kan toch moeilijk verwachten dat verandering en macht steunt op debiliteit ( voor België geldt dat misschien ![]() Vanuit deze feiten is het een koud kunstje om de hoge joodse bomen ( groeien goed door hun intelligentie) over gans de wereld met elkaar te verbinden en naar de buitenwereld te profileren als de oorzaak van alle ellende in onze wereld. De laatste eeuwen zijn er in onze wereld 2 grote ideologieën die een groot deel van ons denken en doen bepalen. Het liberalisme en het marxisme, in beide kan je zonder problemen joodse intelligentie gaan opsporen. De joden achter de 2 ideologieën geloven beiden dat ze de mensheid een boost geven. Kan je nu spreken van slechte joden en goede joden? Of spelen beide groepen onder één hoedje om de rest van de wereld onder hun controle te krijgen? Mijn antwoord op beide vragen is zeer duidelijk “neen”. In mijn openingspost opperde ik ook dat West-Europa de joden heeft uitgekotst vanwege jaloezie. De Joden staken de ogen uit van andere mensen door hun hogere intelligentie en betere vaardigheden. Ook het vast houden aan hun eigen identiteit zorgde voor de nodige wrevel. Vanwege het gesloten karakter van de joodse gemeenschap was de optie “if you can’t beat them, join them” geen optie voor de frustratie van andere niet-joodse machtsblokken. Zodoende werd de optie ”if you can’t beat them, remove/destroy them “ de logische ventilatieklep. Voor de rest is het joodse thema een complex geval. Je kan er eindeloos boeken over schrijven. Maar de volgende punten vind ik toch belangrijk om bepaalde vooroordelen voldoende te nuanceren: - Het christendom was ooit een sekte onder het Jodendom tot het zich afscheurde door het fenomeen “Jezus”. De haat van christenen naar joden toe was vanaf dan een feit. - In 132-135 werden veel joden door de Romeinen verdreven uit hun thuisland Israël. - De katholieke kerk verbood tot in de middeleeuwen het heffen van rente. Joden, daarentegen, mochten rente vragen aan niet-joden, op die manier kregen ze een voorsprong in de wereldse geldstroom. De haat van de “marxisten” naar de joden vond daar zijn oorsprong! - Een zekere Mohammed besloot in de 7 de eeuw ook een godsdienst te fabriceren. Terwijl het christendom in mijn eigen ogen een flower power afkooksel was van het jodendom, was de islam een agressief afkooksel. De haat van de moslims naar de joden was vele keren erger dan de christenen die de joden haten. - De joden moesten wachten tot de verlichting om een deftig statuut te krijgen. Daarvoor mochten ze bv. in vele steden niet wonen. Vanaf de verlichting werd het ook toegelaten om beroepen die daarvoor verboden waren, uit te oefenen. - De drijvende kracht achter de oprichting van de huidige staat Israël kwam van de seculiere joden, de meer godsdienstige joden wilden wachten tot de echte Messias kwam. De seculiere joden wilden een veilig thuishaven voor alle joden. Als je op internet gaat rondspeuren dan lees je massa’s complottheorieën over de joden. Naar mijn mening zitten daar heel veel intellectuelen tussen. Als die mensen zo zeker zijn van hun zaak, waarom bundelen ze dan niet kun krachten en starten ze een tegencomplot?
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() @ bf, heb je post gezien, ik antwoord je zodra ik de tijd heb. Lange post verdient lang antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Francientje, jij spreekt niet voor Israel, hoe goed u het ook moge bedoelen. Israel heeft WEL degelijk een (duidelijk omlijnde en gepreciseerde neergeschreven) politiek om de moslimwereld grondig te destabiliseren, te verdelen en te domineren. Die doctrine staat zeer uitvoerig beschreven in ''A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm '', een officiele doctrine van de regering uit. Hoe kan u dat ontkennen?? Wat we nu zien gebeuren in gans de arabische wereld is het werk van Israel, geholpen daarbij door de VS. A Clean Break werd zo genoemd, omdat de Israelis een ''duidelijke ommegooi'' wilden, weg van de geest van de Oslo akkoorden en onderhandelingen. Hier even ter inleiding en ter situering, voor wie meer wil weten over de Clean Break. http://www.youtube.com/watch?v=47hvENEM8yo Wie het nog niet wist, zoek het op. Er is veel ovder terug te vinden op het web, maar natuurlijk wordt die doctrine niet aan de grote klok gehangen. Laatst gewijzigd door straddle : 9 februari 2012 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Ja, dat hangt dus af van de grenzen die worden beslist. De nederzettingen zijn trouwens nooit de grote struikelsteen geweest.
Maar zoals ik al liet verstaan...we dromen. Ik geloof niet meer serieus in vrede voorlopig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Precieser is dit: een groot deel van de islamisitsche wereld wenst niet Israel, maar wel het zionistische regime vernietigd te zien. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() Als jij Israeli zou zijn, zou je op de mogelijkheid dat de Arabieren er die subtiele nuance zouden op nahouden je leven verwedden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als dit geen bezetting is dan weet ik het ook niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel jammer, ik dacht dat enkel de Nazi ideologie, het Arische ras en Eugenitica de 'master race'-theorie propageerden. Verder merk ik nog op dat er niet enkel slimmen/machtigen onder 'jullie' bestaan die het gedachtenpatroon van de menselijke poppetjes kunnen bepalen en dat deze ook wel van 'sommige zaken' op de hoogte zijn. Zo bestaat ook het zogenaamde 'tegencomplot', daar zal U wel van op de hoogte zijn. Verder, bedankt voor Uw waardevolle bijdrage. Thanks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe belachelijk wil je zijn?
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze dat dan toch denken dan kan Israel zich toch gewoon verdedigen?
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als Israeli zou ik er mij gewoon van bewust zijn dat een groot deel van de Arabische wereld mijn ondergang wil. Als dat een pre-emptive strike tegen Iran moet betekenen, het weze zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat anders, waarom heeft Israel anders kernwapens sinds de sixties ?
Waarom hebben al die andere landen kernwapens ? En waarom heeft Iran er dan nog geen ? Is Iran dan nog nooit aangevallen of bedreigd geweest ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Brits-S...vasie_van_Iran http://nl.wikipedia.org/wiki/Irak-Iran-oorlog Heeft Iran dan geen lessen geleerd toen ze door WMDs geleverd door ... vergast werden ?
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 februari 2012 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik antwoordde, op de opmerking van atmosphere die zegt Israel zich maar moet verdedigen als het wordt aangevallen, dat men zich uiteraard nauwelijks kan verdedigen tegen nucleaire wapens of nucleaire terrorisme. Men kan alleen proberen te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |