Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2012, 08:02   #3501
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
welke discussie?

op deze 175 pagina tellende topic, is er misschien 1 pagina met discussiemateriaal. een discussie wordt gevoerd met argumenten en tegenargumenten. jammer genoeg zie ik hier geen enkele tegenargument.

Ikzelf heb al een stuk of 6-7 argumenten tegen het verbieden van een hoofddoek/hoofdsluier/boerka/niqab ingebracht. De meeste werden gewoon genegeerd, en sommigen zullen wellicht claimen dat die al allemaal zijn ontkracht, maar ik moet je helaas teleurstellen. argumenten kun je niet ontkrachten met drogredeneringen! Integendeel!

En eerlijk gezegd, het doet mij goed dat er enkel drogredeneringen als antwoord worden gegeven. dit is juist het bewijs dat er geen tegenargumenten zijn! Dit sterkt mij meer in mijn overtuiging dat mijn argumenten juist zeer goed zijn. En dus mijn standpunt ook het juiste is. En ik twijfel er dan ook geen moment aan dat toevallige lezers, die die argumenten zien, dat ook vaststellen. kortom, meer drogredeneringen aub!
Mijn beste Sywen. Ik heb al verscheidene keren duidelijk gebracht dat het me eigenlijk niet kan schelen dat moslima's zich buiten onze maatschappij willen zetten. Net zoals het me weinig kan schelen dat een gehanekamde punker dat wil bereiken.
Mijn 2 tegenwerpingen.
1) Niet op mijn kosten.
2)Is wat ik hier in't straat heb gezien en gehoord.
Hormonengeteisterde gehersenspoelde pubers die elke vrouw/meisje die niet als wandelende tent voorbij kwam gewaggeld de meest lieve koosnaampjes toeriepen. (de reden waarom ik daar van kon genieten is simpel. Ik doe nachtwerk, en die ettertjes deden het vooral wanneer de meer kwetsbare schoolmeisjes voorbij kwamen, ergo, tussen 8 en 8u 30).

Dit is gestopt nadat de gepensioeneerde Marokanen in't straat hier (er zijn maar 2 autochtone belgische gezinnen in dit huizenblok) en de schooldirectie de handen in elkaar sloegen en die ettertjes een ferme opdoffer verkochten.

Mijn vrouw, Babeth (een minder actief forumlid), droeg regelmatig een hoofddoek toen ze nog naar de VUB ging per tram. Net om gezeik met moslim ettertjes te vermijden. Daarentegenover. Ge moogt in't straat komen navragen, ik geloof niet dat er enige buur problemen heeft met de inwoners van Huize Chaos.
Oud 8 februari 2012, 18:06   #3502
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mijn vrouw, Babeth (een minder actief forumlid), droeg regelmatig een hoofddoek toen ze nog naar de VUB ging per tram. Net om gezeik met moslim ettertjes te vermijden.
Even selectief gequote, maar het is ver gekomen dat je als vrouw tegenwoordig een hoofddoek dient te dragen om met rust te worden gelaten.
Oud 8 februari 2012, 18:17   #3503
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik geloof meer in het vegen voor eigen deur.
Als ge dezelfde methodes gaat gebruiken als uw tegenstander, dan zijt geen haar beter.
Vindt u het dan wel 'een haar beter' dat wij ons moeten schikken om andere culturen te verdragen terwijl die andere culturen hier de lokale cultuur minachten, misbruiken, verpesten en gaandeweg van de kaart vegen?

Citaat:
Meer zelfs, de moslims die ik ken zijn veel redelijker dan de meesten hier op dit forum die menen hen buiten te moeten vegen.
Uw definitie van 'redelijk' is duidelijk niet dezelfde als de mijne.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 19:40   #3504
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Even selectief gequote, maar het is ver gekomen dat je als vrouw tegenwoordig een hoofddoek dient te dragen om met rust te worden gelaten.
We spreken hier over 15 jaar geleden... Maar ik vrees dat het niet beter is geworden in die omgeving.

Maar ja, het is niet het dragen van een kledingsstuk dat het probleem is, maar de reden waarom net dat kledingsstuk gedragen word.
Oud 8 februari 2012, 20:00   #3505
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
probeer dan niet telkens de discussie lam te leggen of te verplaatsen met je stropoppen. dat is recht tegen de regels in van een goede discussie!

stropop
Heeft de papegaai weer een nieuw woordje geleerd?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 20:03   #3506
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Het gaat nog verder dan dat: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rachting.dhtml
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 20:33   #3507
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
We hebben die discussie hier al gevoerd. In 2010
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139363
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 20:42   #3508
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
De mensenrechten van die Scandinavische blondines doen er niet toe voor de extreem-linkse supporters van de islamisering.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 22:07   #3509
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Idd, maar nog steeds brandend actueel, niet soms ?

Of ben je die recentere discussie al vergeten ?

http://forum.politics.be/showthread....80&page=16#309
http://forum.politics.be/showthread....80&page=16#316
Oud 8 februari 2012, 22:11   #3510
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
De mensenrechten van die Scandinavische blondines doen er niet toe voor de extreem-linkse supporters van de islamisering.
Zelfs GroenLinks in NL begint stilaan wakker te worden: http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...-kritiek.dhtml
Oud 8 februari 2012, 22:47   #3511
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs GroenLinks in NL begint stilaan wakker te worden: http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...-kritiek.dhtml
Oh Halsema, dat is die Nederlandse groenlinkse die haar kinderen uit een verrijkte school terughaalde want zij mochten niet opgeofferd worden aan het multicultureel experiment. Zo zie ja maar, het eurootje valt, bij sommigen laat, maar hij valt.
Oud 8 februari 2012, 22:54   #3512
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Halsema :
Citaat:
Ik zie in mijn wijk te vaak dat meisjes worden uitgescholden als ze geen hoofddoek dragen”, zei Halsema na afloop. „Dat noem ik dwang. Net als suggereren dat het je eigen schuld is dat je wordt verkracht als je geen hoofddoek draagt. Dat kan natuurlijk niet. Daar wil ik over in gesprek gaan.”
Nou, precies wat ik al eerder zei : dwang.
Oud 8 februari 2012, 23:07   #3513
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Halsema :

Nou, precies wat ik al eerder zei : dwang.
Halsema is een witte raaf in dat verse immigratiedebat en dat is zeer lovenswaardig, maar ik vrees er wat voor dat ze spoedig zal uitgespuwd worden door haar eigen Artisjokaanse achterban, gezien de discussie daarover automatisch verder zal reiken dan die hoofdoekendwang en de ideologische islamdominantie toutcourt aan het licht zal brengen en hiermee tegelijk de laffe hypocrisie daarover van alle andere poco-partijen netjes zal etaleren.

Hopelijk gaan er nu wat ogen open.
Oud 9 februari 2012, 05:37   #3514
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik zie in die draad nergens een discussie.

Wat wél te zien valt zijn eindeloze vragen naar allerlei linken en bronnen en off-topic getrol over ondermeer een verkrachting in Retie terwijl de draadtitel over Zweden gaat.

Maar een discussie? Neen, nergens.

Sorry.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 februari 2012 om 05:39.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 05:49   #3515
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zie in mijn wijk te vaak dat meisjes worden uitgescholden als ze geen hoofddoek dragen”, zei Halsema na afloop. „Dat noem ik dwang. Net als suggereren dat het je eigen schuld is dat je wordt verkracht als je geen hoofddoek draagt. Dat kan natuurlijk niet. Daar wil ik over in gesprek gaan.”
Over in gesprek gaan.

Allez vooruit.

We kunnen er inderdaad een sociologisch onderzoekje tegenaan gooien ter waarde van ettelijke miljoenen euro's en vervolgens die resultaten uitvoerig bespreken om uiteindelijk tevreden achterover leunen en onszelf op de borst te kloppen.

Oud 9 februari 2012, 09:51   #3516
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Halsema is een witte raaf in dat verse immigratiedebat en dat is zeer lovenswaardig, maar ik vrees er wat voor dat ze spoedig zal uitgespuwd worden door haar eigen Artisjokaanse achterban, gezien de discussie daarover automatisch verder zal reiken dan die hoofdoekendwang en de ideologische islamdominantie toutcourt aan het licht zal brengen en hiermee tegelijk de laffe hypocrisie daarover van alle andere poco-partijen netjes zal etaleren.

Hopelijk gaan er nu wat ogen open.
Ik vrees dat je valse hoop koestert.
Halsema zal uitgerangeerd worden in eigen kringen.
Cfr. het geval Lucas Vandertaelen...

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 februari 2012 om 09:52.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 10:54   #3517
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Oud 9 februari 2012, 19:48   #3518
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik vrees dat je valse hoop koestert.
Halsema zal uitgerangeerd worden in eigen kringen.
Cfr. het geval Lucas Vandertaelen...
't Ja, het zal wsl op zoiets uitdraaien, Lucas indachtig, maar het zal ook wsl ogen openen bij de 'braafmensen', die in het verleden op die partij hebben gestemd.
Zo zien ze ook eens de marxistische shut-your-mouth-or-you-are-a-nazi reactie, als het over de islam gaat.

Gezien mevrouw Halsema zélf jarenlang deze tacktiek bezigde, vind ik het des te moediger van haar, dat ze dit in NL beladen onderwerp wil aansnijden.
Ook is het best mogelijk, dat haar eigen kinderen onder de allochtonenterreur te lijden hebben en dat ze dit daarom te berde brengt.

't Verstand zal met de jaren komen, zeker ?
Oud 9 februari 2012, 20:56   #3519
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
't Ja, het zal wsl op zoiets uitdraaien, Lucas indachtig, maar het zal ook wsl ogen openen bij de 'braafmensen', die in het verleden op die partij hebben gestemd.
Zo zien ze ook eens de marxistische shut-your-mouth-or-you-are-a-nazi reactie, als het over de islam gaat.

Gezien mevrouw Halsema zélf jarenlang deze tacktiek bezigde, vind ik het des te moediger van haar, dat ze dit in NL beladen onderwerp wil aansnijden.
Ook is het best mogelijk, dat haar eigen kinderen onder de allochtonenterreur te lijden hebben en dat ze dit daarom te berde brengt.

't Verstand zal met de jaren komen, zeker ?
Nee, ofwel is Arti nog minderjarig..échte levenservaringen met de ware multiculexploten doen veel meer...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2012, 22:08   #3520
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de dagdagelijkse mensenrechtenschendingen in de islamparadijzen mag dus niet gesproken volgens de poco's. Veelzeggend hé.
Ozo typisch!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be