![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn 2 tegenwerpingen. 1) Niet op mijn kosten. 2)Is wat ik hier in't straat heb gezien en gehoord. Hormonengeteisterde gehersenspoelde pubers die elke vrouw/meisje die niet als wandelende tent voorbij kwam gewaggeld de meest lieve koosnaampjes toeriepen. (de reden waarom ik daar van kon genieten is simpel. Ik doe nachtwerk, en die ettertjes deden het vooral wanneer de meer kwetsbare schoolmeisjes voorbij kwamen, ergo, tussen 8 en 8u 30). Dit is gestopt nadat de gepensioeneerde Marokanen in't straat hier (er zijn maar 2 autochtone belgische gezinnen in dit huizenblok) en de schooldirectie de handen in elkaar sloegen en die ettertjes een ferme opdoffer verkochten. Mijn vrouw, Babeth (een minder actief forumlid), droeg regelmatig een hoofddoek toen ze nog naar de VUB ging per tram. Net om gezeik met moslim ettertjes te vermijden. Daarentegenover. Ge moogt in't straat komen navragen, ik geloof niet dat er enige buur problemen heeft met de inwoners van Huize Chaos.
![]() |
![]() |
#3502 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even selectief gequote, maar het is ver gekomen dat je als vrouw tegenwoordig een hoofddoek dient te dragen om met rust te worden gelaten.
![]() |
#3503 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, het is niet het dragen van een kledingsstuk dat het probleem is, maar de reden waarom net dat kledingsstuk gedragen word.
![]() |
![]() |
#3505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3506 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139363 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3509 | |
|
![]() Citaat:
Of ben je die recentere discussie al vergeten ? http://forum.politics.be/showthread....80&page=16#309 http://forum.politics.be/showthread....80&page=16#316 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3510 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3512 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Halsema : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3513 |
|
![]() Halsema is een witte raaf in dat verse immigratiedebat en dat is zeer lovenswaardig, maar ik vrees er wat voor dat ze spoedig zal uitgespuwd worden door haar eigen Artisjokaanse achterban, gezien de discussie daarover automatisch verder zal reiken dan die hoofdoekendwang en de ideologische islamdominantie toutcourt aan het licht zal brengen en hiermee tegelijk de laffe hypocrisie daarover van alle andere poco-partijen netjes zal etaleren.
Hopelijk gaan er nu wat ogen open. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3514 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat wél te zien valt zijn eindeloze vragen naar allerlei linken en bronnen en off-topic getrol over ondermeer een verkrachting in Retie terwijl de draadtitel over Zweden gaat. Maar een discussie? Neen, nergens. Sorry.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 februari 2012 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3515 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allez vooruit. We kunnen er inderdaad een sociologisch onderzoekje tegenaan gooien ter waarde van ettelijke miljoenen euro's en vervolgens die resultaten uitvoerig bespreken om uiteindelijk tevreden achterover leunen en onszelf op de borst te kloppen. ![]()
![]() |
![]() |
#3516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halsema zal uitgerangeerd worden in eigen kringen. Cfr. het geval Lucas Vandertaelen...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 februari 2012 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3518 | |
|
![]() Citaat:
Zo zien ze ook eens de marxistische shut-your-mouth-or-you-are-a-nazi reactie, als het over de islam gaat. Gezien mevrouw Halsema zélf jarenlang deze tacktiek bezigde, vind ik het des te moediger van haar, dat ze dit in NL beladen onderwerp wil aansnijden. Ook is het best mogelijk, dat haar eigen kinderen onder de allochtonenterreur te lijden hebben en dat ze dit daarom te berde brengt. 't Verstand zal met de jaren komen, zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |