![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zou het eenvoudig moeten zijn. Enkele mensen zouden hier eens dit lijstje met "ja" of "nee" moeten beantwoorden.
1) Erkent u dat het Naziregime een racistisch en discriminatoir beleid instelde dat ganse bevolkingsgroepen (joden, zigeuners, homoseksuelen, politieke opposanten) onderdrukte? 2) Erkent u dat deze bevolkingsgroepen doorheen het Naziregime geïnterneerd werden in concentratie- en vernietigingskampen? 3) Erkent u dat daarnaast speciale eenheden werden aangesteld om ghetto's op te ruimen, om massa-executies uit te voeren, en om zonder vorm van proces onschuldige burgers en krijgsgevangenen die onder de Genève-akkoorden vielen, uit de weg te ruimen? 4) Erkent u dat daarbij meer dan elf miljoen doden zijn gevallen; die hadden vermeden kunnen worden als het Naziregime geen inherent racistische en discriminatoire maatregelen had getroffen? Simple comme bonjour.
|
|
|
|
#2462 |
|
Europees Commissaris
|
Dat begint dan echt wel op een geloofsbelijdenis van een godsdienst te lijken.
Het dogma, de heiligschennis. De hogepriesters. . |
|
|
|
|
|
#2463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag 4) : ? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 februari 2012 om 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#2464 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En 'geloofsbelijdenis'? Dus als ik vraag of je erkent dat Napoleon geboren is op Corsica, Britten concentratiekampen hadden voor Boeren, een bijzonder rechtshof van Engelse parlementariërs Karel I ter dood veroordeelden, &c. stel ik 'geloofsbelijdenissen' op? Is geschiedkunde één al al te wantrouwen 'dogma' voor je? Maar vergeet daarnaast vooral niet op de vragen te antwoorden.
|
|
|
|
|
#2465 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eerst na de oktoberrevolutie en later na WW2 probeerden de USSR ea communistische regimes hun bevolking te brainwashen. Het pakte bij sommigen. Zeker niet bij iedereen, zelfs niet bij de meerderheid, anders zouden de USSR en het ijzeren gordijn nog bestaan. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2012 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#2466 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Want wat de geschiedenis in de marge vaak aantoont is dat het de ideologie zelf was die voor een groot deel de mislukking inhield van het Derde Rijk.
|
|
|
|
|
#2467 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2469 |
|
Banneling
|
Nazi Duitsland eindigde in een holocaust met tientallen miljoenen slachtoffers, een orgie van terechtstellingen, kampen en vergassingen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2012 om 21:51. |
|
|
|
|
|
#2470 |
|
Banneling
|
Poll: 70% believe Saddam, 9-11 link
Seven in 10 Americans believe that Iran currently has nuclear weapons Een natie verwoesten om 'humanitaire redenen' Zo makkelijk gaat dat brainwashen. |
|
|
|
|
|
#2471 | |
|
|
Citaat:
En in 1989 zou de muur ROND Duitsland gevallen zijn.
Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2012 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#2472 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet of je ooit enige tijd in de VS was. Ik wel. Vraag aan de modale Amerikaan waar Irak of België liggen en indien hij het weet zal het niet zijn door de berichtgeving. Amerikaanse televisie is zeer locaal gefocust. Die kunnen nog enigszins geloofwaardig zeggen "We didn't know". De joodse winkels en synagogen die in brand gestoken werden tijdens de Kristallnacht, dat zag een Duitser. De joden, Romas, homos, linksen die naar de kampen afgevoerd werden, die zag een Duitser. Hij zag de bordjes. Hij kende de rassenwetten en ook de straffen. De VNV-er wist ook dat degene die hij aangaf het niet zou overleven. Zeer concreet. Die Deutschen haben es gewusst. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2012 om 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#2473 |
|
Banneling
|
De echte muur rond naziDuitsland kwam er pas toen ze West Europa aanvielen. Tot dan diende die enkel om de Duitse vluchtelingen te weren. Zeker niet het fraaiste hoofdstuk uit de geschiedenis van Europa.
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2012 om 22:23. |
|
|
|
|
|
#2474 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik heb al genoeg geantwoord op soortgelijke vragen die van tel zijn: ik ontken niks, ik vergoelijk niets, ik wens te begrijpen: Over het vergoelijken: Citaat:
Op uw vragen 1 - 2 - 3 kan ik ja antwoorden om je terwille te zijn, alhoewel de zaak niet zomaar opgeklaard is met gewoon ja of nee te antwoorden. Vraag 4: weet niet. En nu dit -en dit is belangrijk-, gelieve het helemaal te lezen aub: blijkbaar - en dit wist ik zelfs niet - vindt Gilad Atzmon, een jood die zich ook al 10 jaar permanent bezighoudt met de Holocaust, net hetzelfde als wat ik hoger al meermaals letterlijk gezegd heb. Gelieve het eens uit zijn pen te zien, en het eens te willen beschouwen, als aanvullend antwoord op al uw vragen, want dit is belangrijker dan uw vragen en de antwoorden daarop: Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#2475 |
|
Banneling
|
Foto's van het bombardement op Hamburg, een van de vele brand- of tapijtbombardementen van de geallieerden op Duitse bodem, niet bedoeld om economische of militaire doelwitten te raken, maar om steden zolang mogelijk te laten branden en zoveel mogelijk burgers te doden, teneinde het moreel van het Duitse volk te ondermijnen ("moral bombing"):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Holocaust betekent "brandoffer". Bij de geallieerde bombardementen op Duitsland zijn volgens politiek-correcte schattingen 500 000 Duitsers (levend) verbrand. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 9 februari 2012 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#2476 |
|
Banneling
|
De Duitse holocaust verzwijgt men maar al te graag.
|
|
|
|
|
|
#2477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2478 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2479 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2480 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geschiedenis die moet vastgelegd worden in een wet, door politiekers, onder druk van zionisten. Het is ver gekomen met uw geschiedkundig onderzoek. Ik hoop dat je mijn vorige post eens serieus doorneemt. |
|
|
|
|