![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2481 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 9 februari 2012 om 22:51. |
||||
|
|
|
|
|
#2482 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Am 18. Februar 1943 proklamierte Reichspropagandaminister Joseph Goebbels den "Totalen Krieg". Carpet bombing was een Duits idee , eerst toegepast op El Mazuco door Legion Condor. Gas? (Gaskamers...) Gebruikten de Gealliëerden dat? Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2012 om 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#2483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Romeinse grens- en buitenlandse politiek en gendergeschiedenis is meer mijn ding.
|
|
|
|
|
#2484 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou op vraag één zelfs verder willen gaan. Nu jij nog. Wat is je antwoord?
Laatst gewijzigd door lombas : 9 februari 2012 om 23:08. |
|
|
|
|
|
|
#2485 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2486 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ow, je wou foto's met een tekstje onder alsof lijkt dat ze uit een boek komen?
Geen probleem, over de Holocaust zijn wel enkele boeken geschreven denk ik.
|
|
|
|
#2487 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ja, tijdens WO II hebben ze dat gedaan Ja, dresden bijvoorbeeld. Al kwalificeerde men het zo niet na WO2, het was volgens mij geen normale manier van oorlogsvoering, dus... Voor je vierde vraag : dat weet ik niet... Een direct verband naar de beslissing van duitsland om dit proces in gang te steken zie ik niet... Laatst gewijzigd door peter1962 : 9 februari 2012 om 23:15. |
|
|
|
|
|
|
#2488 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#2489 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij elders in een relevant topic je Caesarvraag wil stellen (er bestaat een draad rond de Belgae) dan staat je dat volkomen vrij.
|
|
|
|
|
#2490 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik hoop aan de andere kant dat de mensen die 4 keer "ja" knikken dit goed doordacht doen. Mijn mening is dat het overduidelijk is dat de nazi's de zigeuners, homosexuelen, de joden, communisten tot zelfs handicapten uit hun Derde Rijk wilden. ......doe daar maar eens nostalgisch over |
|
|
|
|
|
|
#2491 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beluister eens iéts meer dan dat ene zinnetje van die toespraak. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 10 februari 2012 om 00:25. |
|
|
|
|
|
|
#2492 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt trouwens nog vier vragen te beantwoorden.
|
|
|
|
|
#2494 |
|
Banneling
|
Ja, ja, ja en nee. Op mijn eigen vragen, welteverstaan.
Het racisme van de geallieerden heeft niets te maken gehad met de Tweede Wereldoorlog volgens mij. Evenmin als het discriminatoire beleid van de Duitsers ten opzichte van Joden overigens, want anders hadden de geallieerden bijvoorbeeld wel aanvoerlijnen en andere infrastructuur van de concentratiekampen vernietigd (in plaats van Duitse steden en burgers). |
|
|
|
|
|
#2495 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Best mogelijk dat de gruwel die zich toen heeft afgespeeld, je doet afkeren van alles wat Duits is en dat is begrijpelijk te noemen, maar nochtans kom je alle dagen de nazaten van WOII-beulen tegen die joden ea bevolkingsgroepen hebben mishandeld en uitgemoord, hell, je woont er zelfs tussen, maar dat wil je wsl liefst niet geweten hebben: "Vanuit Bagdad steunt Hoesseini de pro-nazi opstand van 1941. In november van dat jaar ontmoet hij Hitler. De rest van de oorlog verblijft hij in Duitsland, waar hij moslims in radioboodschappen oproept om joden uit te roeien en mee te vechten in het Duitse leger. In Berlijn is Hoesseini één van de adviseurs van Hitler en Eichmann. Hij roept op tot de systematische vernietiging van joden in concentratiekampen. Volgens een getuige bij de Neurenbergprocessen brengt Hoesseini zelfs een bezoek aan de gaskamers in Auschwitz. Als Duitsland in 1945 de oorlog verliest gaat Hoesseini naar Egypte. Daar wordt hij als held ontvangen. Hij wordt wel beschuldigd van oorlogsmisdaden, maar er komt nooit een proces. De geallieerden zouden bang zijn voor de reactie van de Arabische wereld." http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=301 Het is idd opvallend in de 'correcte' geschiedschrijving, dat de nazi-collaborerende Arabische Handschar-divisie van Hoesseini nergens ter sprake komt. In mijn geschiedenislessen heb ik er in elk geval nooit over gehoord en mijn kinderen leren daar ook niet over in het middelbaar. Hebben poco's last van vooroordelen ? Nee toch ? Of zijn die mss toch écht bang voor de reacties van de Arabische wereld, mocht er hierover een postume VN-veroordeling komen ? Enfin, na wat snuisteren op websites die het over die Hoesseini hebben, kwam ik volgend onopvallend zinnetje tegen: "Frankrijk, dat Husseini in hechtenis hield, liet hem opzettelijk ontsnappen." http://boinnk.nl/blog/tag/zeesen/ Aldus, als ik het goed begrijp, laten de hoogste piefen van een westers land een notoir oorlogsmisdadiger opzettelijk ontsnappen en die worden daar later zelfs niet voor op het geallieerde matje geroepen ? Begrijpe wie kan... Ik heb daar ook nog nooit iets over gehoord of gezien op de tonnen documentaires, die op tv reeds zijn uitgezonden. Sta me dus toe om lichtjes te beginnen twijfelen aan die hele 'correcte' geschiedschrijving en mediatieke weergaven over WOII, zonder evenwel de pijn en het leed te willen minimaliseren voor iedereen die daarbij betrokken was, maar de waarheid heeft haar rechten, ook al is die minder fraai dan degene die de naoorlogse generaties te slikken kregen. |
|
|
|
|
|
|
#2496 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#2497 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
J�*, de man was een collaborateur. Misdadiger waarschijnlijk ook. Ante Pavelic was een collaborateur. Misdadiger zeker. Handschar was een poging van Ante Pavelic om te overleven tegen Tito. Moet er meer over gezegd worden? Citaat:
Ik schreef al dat ik geen probleem heb met de huidige generatie Duitsers. Met neonazis heb méér dan een probleem. Ik ontmoette er een paar te veel irl. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2012 om 01:10. |
|||
|
|
|
|
|
#2498 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#2499 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hij is daar weer met zijn wikipedia voor de miljardste keer. Zionisten hebben een gans leger getrainde mensen om de informatie te editen en naar hun hand te zetten. The Wikepedia Jews Israel is paying internet workers to manipulate content . |
|
|
|
|
|
|
#2500 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maak vlug een hoedje van zilverpapier. |