![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals, studeer eerst uw Vlaamse geschiedenis vooraleer u hier iets komt neerpennen. Het Egmontpact is nooit gerealiseerd en heeft totaal, maar ook totaal niets te maken met met de bestaande kieskring BHV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad veel blabla van de Blok circusleeuwen maar nog niets gerealiseerd. N-VA heeft reeds op de korte tijd dat ze bestaat meerdere wetsontwerpen, die door N-VA zijn opgesteld, goedgekeurd gekregen en dit vanuit de oppositie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het egmontpact('77) in opstand zoals ook de andere anti-egmontpartijen, datzelfde jaar werden VNP en VVP gevormd die kartellijsten indienden tegen datzelfde egmontpact. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het Vlaams Blok B-H-V zou splitsen, dat is inderdaad niet 100% duidelijk.
Wat zou het ook: een eeuwige oppositiepartij mag, kan en hoeft daarin geen initiatief te nemen. De N-Va probeerde het door obstinaat uit de nieuwe Vlaamse regering te blijven, enfin..... voorzover. Op het forum van CD&V-N-Va hebben ze blijkbaar ook niet direct een plausibele methode voorhanden om dat varkentje gauw-gauw te wassen... http://forum.politics.be/showthread.php?t=17758
![]() |
#486 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U schrijft "Gewoon de Walen voor Blok zetten". Als u hiermee bedoeld wat er in het regeerakkoord staat kan ik u alleen maar gelijk geven. Anders moet u mij dit eens nader omschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U stelt het weer eens al te simpel voor. Moest het zo simpel zijn, hadden we in mei niet moeten gaan betogen in Halle. Vooreerst hebt ge 76 kamerleden nodig , die de wet willen stemmen. Dus zowel CD&V, VLD, Sp.a en het Blok zijn nodig. En die wet moet gestemd worden zonder compensaties voor de Walen. Daarbij moet ge de Walen ervan overtuigen dat het in gang zetten van de alarmbelprocedure of het laten vallen van de regering geen zin heeft, gezien alle Vlaamse partijen als één man achter het voorstel staan. Ook kunt ge de Walen waarschuwen dat indien ze stokken in de wielen steken, ze vanuit de Vlaamse deelregering de weerbots zullen krijgen. Wel, dit alles is terug te vinden in het Vlaams regeerakkoord. Ik had van het Blok verwacht dat ze dit regeerakkoord op waarde had ingeschat. Als oppositiepartij had ze constructief kunnen meewerken en aan de Walen kunnen tonen, dat we als één Blok achter dit communautair luik stonden. Spijtig genoeg heeft het Blok dit NIET gedaan en is ze N-VA de huid beginnen volschelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet gebruikt de Newton Fysica reeds tijd als een dimensie. De 'wetenschap' heeft het over tien dimensies, maar dat zijn die om de natuurkundige fenomenen te beschrijven. In principe kan je gewoon ook zelf dimensies uitdokteren : alles wat je langs een as kan uitzetten dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Parlementslid
|
![]() Jazeker schreef :
Citaat:
![]() Had me nu eens laten spelen met die "dimensies" + Einstein.... Niemand had dat opgemerkt. De enige bedoeling was : zoveel mogelijk nullen in een logisch verband ná een onlogisch type kunnen schrijven. Want voor mij blijft dat type Clemens een dikke (of magere) nul ! ![]() Een knulleke dat véél onnodig en overbodig schrijfwerk veroorzaakt en vooral veel lachen achter onze rug. ![]()
![]() |
![]() |
#492 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar u weet evengoed als ik dat de walen overtuigen zoals u daar mooi zegt weer een procedure gaat worden van "de hand schudden onder tafel" zoals vele communautaire problemen op dergelijke manier werden opgelost. Ik bewonder de N-VA zijn goedheid van geven en nemen en zijn constructieve oplossingen maar als dat de enige manier is voor gewoon het naleven van de wetgeving dan stopt het ook gewoon bij de splitsing van de kieskring, verdere dromen inzake een autonoom vlaanderen hoef je dan niet meer te koesteren. Zo gaat het bij verkiezingen eenmaal, ervoor blijkt alles eenvoudig en makkelijk maar erna komt de moeilijkheidsgraad plots naarboven en is het een zaak van ellelange procedures. En mag ik er u op wijzen dan het Vlaams Blok in mei 2003 de hand heeft uitgestoken naar de N-VA om samen een vlaamsnationalistisch front te vormen maar dat Geert die in het bijzijn van de VLD, sp.a en CD&V openlijk heeft geweigerd. Laatst gewijzigd door Cyperken : 30 juli 2004 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee toont u trouwens aan dat u bezeten is door VB-haat en bijgevolg iemand is die het begrip "Godsvrede" niet weet in te vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijn "humaan nationalisten"? Nationalisten aangesloten bij het Humanistisch Verbond of zo? Eens te meer spreidt u uw VB-haat hier ten toon waarmee u duidelijk aantoont dat Godsvrede voor u een inhoudsloos begrip is geworden. U wil en kan niet tot Godsvrede overgaan: uw haat houdt alles tegen. Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Groot gelijk Clemens. Pak de (circus) beestjes. N-VA ![]() ![]() Bourgeois ![]() ![]() Supe®staaf ![]() ![]() Leve België ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Ik zal bij Piet Dezaager een lijst opvragen, gelieve wat geduld te hebben.[/size][/font] |
|
![]() |
![]() |