Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2012, 16:30   #181
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik sluit me ook aan bij de andere eisen van waardig werk
"Jij sluit je aan". Wauw. Daar gaan we ENORM ver mee komen.
De beleidsmakers zijn alvast al in hun broek a/h doen.

Citaat:
Waarom zou het nooit gebeuren?
De huidige situatie is onhoudbaar.
Omdat niemand die over grote akkoorden kan beslissen een zier geeft om wat jij wil of wat ik wil of wat rechtvaardig is of wat juist is. Zij hebben momenteel andere problemen omdat hun wintervakantie onhoudbaar is geworden omdat de badkamer op de jacht 'slechts' 150m² is. En de situatie zal nog meer onhoudbaar worden tot onze situatie even slecht is als in het buitenland. Wat natuurlijk ook een oplossing is om de migratie te stoppen. Zie, al meerdere oplossingen. En nog steeds blijf je zeuren over details ipv je luie reet eens op te heffen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 16:31   #182
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Tijdelijk? Tot wanneer of wat?
Het is onrealistisch om de grenzen gesloten te verklaren, dat houdt hen niet tegen. Er zijn mensen die hun hebben en houden en hun leven riskeren om hier te geraken!
De grenzen sluiten houdt in dat we de conventie van Genève opzeggen en de mensenrechten niet naleven.
.
zever...er zijn duizenden van onze landgenoten verminkt en gestorven om 'ongewenste' vreemdelingen hier buiten te kunnen houden..

Een PVDA'er heeft niemand iets te verwijten ivm 'mensenrechten'....grenzen sluiten helpt niet als men mensen wil 'binnenhouden' zoals in uw commi heilstaten...de grenzen sluiten in combinatie met het droogleggen van de 'subsidies' voor vreemdelingen werkt perfect..

Niemand zal zijn leven wagen om hier permanent in de kou te gaan liggen onder een brug...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 februari 2012 om 16:32.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 16:43   #183
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over ongeveer 1%.
Bron?
Oud 10 februari 2012, 16:46   #184
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Tijdelijk? Tot wanneer of wat?
Het is onrealistisch om de grenzen gesloten te verklaren, dat houdt hen niet tegen. Er zijn mensen die hun hebben en houden en hun leven riskeren om hier te geraken!
De grenzen sluiten houdt in dat we de conventie van Genève opzeggen en de mensenrechten niet naleven.
Ik heb hier al gelezen wat de mensenrechten nog waard zijn in onze "superieure hoogwaardige geciviliseerde" Westerse maatschappij.

Ik vind inderdaad dat we bij het afsluiten van handelsakkoorden op zijn minst moeten rekening houden met de naleving van mensenrechten.
In een ander topic schreef je zelf

Ik sluit me ook aan bij de andere eisen van waardig werk :
De campagne Waardig Werk eist van onze politici betere en bindende regels die de rechten van de werknemers wereldwijd beschermen.

1. We willen weten welke arbeid er schuil gaat achter de spullen die we kopen. Waardig werk of uitbuiting?
De in België gevestigde bedrijven moeten bij wet verplicht worden om kenbaar en controleerbaar te maken onder welke arbeidsomstandigheden zij produceren. Dit voor de hele productieketen, dus ook hun onderaannemers en toeleveranciers in binnen- en buitenland moeten hierbij in beeld komen.

2. We willen een Europa dat niet alleen denkt aan winst en competitiviteit, en werknemers de tol laat betalen.
Het beleid van de Europese Unie zet wetten en regels die werknemers beschermen onder druk. Wij eisen het tegendeel. Europa moet binnen de eigen grenzen en daarbuiten een economisch beleid voeren dat het respect voor de arbeidsrechten stimuleert.

3. België en Europa beschikken over hefbomen om druk uit te oefenen op bedrijven. Nu nog de politieke wil om ze te gebruiken.
België en Europa moeten in hun handels- en investeringsbeleid bedrijven voortdurend ertoe aanzetten om de fundamentele arbeidsrechten te respecteren en moet landen steunen en stimuleren om die afdwingbaar te maken.

4. Het IMF en de Wereldbank moeten stoppen met het ondermijnen van de bescherming van werknemers.
Het Internationaal Muntfonds en de Wereldbank oefenen druk uit op landen om regelgeving ter bescherming van de werknemers af te bouwen. Het IMF en de WB moeten dit beleid radicaal omgooien en richten op het promoten van waardig werk.

5. Bij financiële crisissen betalen werknemers steeds de rekening. Stop financiële speculatie.
Door de financiële crisis zullen in 2009 in Noord en Zuid naar schatting meer dan 40 miljoen banen verloren gaan. Financiële speculatie speelt een belangrijke rol bij het ontstaan van dergelijke crisissen. Alle maatregelen moeten genomen worden om financiële crisissen in de toekomst te vermijden.
http://www.detijdloopt.be/index.php?...210&Itemid=159
Er is hier niemand die daarop reageert.
Claessens Joris is er ook nog over aan het nadenken.
http://forum.politics.be/showthread....82#post5978682

Waarom zou het nooit gebeuren?
De huidige situatie is onhoudbaar.

Jij schreef "Alle oorzaken en oplossingen zijn allang bekend."
http://forum.politics.be/showthread....87#post5978387
Geef ze dan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
"Jij sluit je aan". Wauw. Daar gaan we ENORM ver mee komen.
De beleidsmakers zijn alvast al in hun broek a/h doen.

Omdat niemand die over grote akkoorden kan beslissen een zier geeft om wat jij wil of wat ik wil of wat rechtvaardig is of wat juist is. Zij hebben momenteel andere problemen omdat hun wintervakantie onhoudbaar is geworden omdat de badkamer op de jacht 'slechts' 150m² is. En de situatie zal nog meer onhoudbaar worden tot onze situatie even slecht is als in het buitenland. Wat natuurlijk ook een oplossing is om de migratie te stoppen. Zie, al meerdere oplossingen. En nog steeds blijf je zeuren over details ipv je luie reet eens op te heffen.
CyberpunX, dit is een discussieforum.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 16:47   #185
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Kijk eens hoe Artisjok zich hier vergallopeert:

Onze buren, kennissen, en vrienden worden hier in een klap gebombardeerd tot dieven, geweldplegers, uitbuiters, mensenrechtenschenders, en koppelbazen.
Zou ze dat in haar eigen kennissenkring face tot face durven poneren?
Tot welke soort rekent ze zichzelf?
Daar lijkt het toch op.
Mensen die werken zijn volgens haar dieven, uitbuiters enz.
Migranten daarentegen komen hun part opeisen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 16:50   #186
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Armenië was er interne responsabiliteit, met doden, gewonden en politieke gevangen tot gevolg. De media wordt aan banden gelegd.
Vandaag zijn er nog politieke gevangenen.
De EU kiest er voor om die overheid te legitimeren, een onderzoek naar de gebeurtenissen van 2008 hoeft niet meer voor PACE, voor hen mag het onderzoek afgesloten worden.
De oligarchen verrijken zich op de rug van de bevolking die in armoede leven en het laat ons Siberisch koud. Geen mens hier die er op reageert!

Zoals in Congo, Afghanistan, Irak, Libië,...?
Je weet toch ook wel dat "we" pas interveniëren als er wat te verdienen is!

Ok, voor jou is geld dus belangrijker dan mensenrechten.

Hoe was het ten tijde van de apartheid.
Het land gaat er op vooruit. Gun hen wat tijd.

Waar doen ze het zelf?
Maar lees nu toch eens wat ik schrijf. Het maakt geen zier uit of je nu handelsakkoorden gaat sluiten of niet als de interne democratie niet ok is, en daar hebben wij niet veel aan te zeggen. En als we het dan toch gaan afdwingen, dus van buiten uit opleggen, valt het allemaal in de kortste keren in duigen omdat het intern niet gedragen wordt. Wat in Armenië plaatshad - ik geloof je maar eens op je woord zonder het te checken, want voorbeelden legio neem ik aan - is een geval van valse democratie. Een democratie enkel in naam, en niet in realiteit. Lees eens Democratic peace-building and conflict prevention: the devil is in the transition van Luc Reychler over dit soort zaken, dan moet ik niet meer uitleggen hoe primordiaal de interne mentaliteit is. Je ganse discussie over hoe de EU een overheid mag of kan legitimeren is gewoon nutteloos.

Ik heb het verder over interventionisme door jou gepromoot, wat je zou moeten doen in alle gevallen. Wat nu gebeurd door overheden is inderdaad alleen als er iets te verdienen valt, maar en dan? Wat let jou om consequent te zijn in je oproep en interventionisme naar voor te schuiven overal, in plaats van je te beperken door te wijzen naar het westen als grote boze wolf en dan vervolgens daar alle oplossingen van te verwachten?

Citaat:
Ok, voor jou is geld dus belangrijker dan mensenrechten.
Is dat wat je er van onthoudt? Wat een goedkope en kwaadwillige samenvatting zeg. Lees het dan alsjeblief nog eens. "Punt is dat je maar een deel kunt beïnvloeden en je moet rekenen op de interne mechanismen." Ik wil het gerust nog eens herhalen in een volgende post, tot het erdoor raakt.

Wat betreft Zuid-Afrika; je antwoord is zodanig absurd en wereldvreemd dat ik moest lachen. Vooraleer je vraagt om bronnen omdat je weer eens geen pertinent antwoord weet te verzinnen , google zelf eerst eens.

En je laatste vraag: Mars natuurlijk, waar alle migranten vandaan komen. In plaats van ontwijkende vragen te stellen reageer je misschien beter op de inhoud, hoe moeilijk dat ook is.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 17:00   #187
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Onze buren, kennissen, en vrienden worden hier in een klap gebombardeerd tot dieven, geweldplegers, uitbuiters, mensenrechtenschenders, en koppelbazen.
Zou ze dat in haar eigen kennissenkring face tot face durven poneren?
Tot welke soort rekent ze zichzelf?
Neen hoor, mensen die vinden dat hun rijkdom voor gaan op de mensenrechten zijn mensen die hun voeten vegen aan de mensenrechten.

Anderzijds zijn er mensen die hun rijkdom vergaard hebben middels o.a. diefstal, geweld, uitbuiting, overtreden van mensenrechten en arbeidsrechten,....Dat is niet "rijkdom eerlijk verwerven".
Maar daar sprak jij je nog niet over uit.
Oud 10 februari 2012, 17:02   #188
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Sommigen willen liever in de sahara het zand gaan vastbetonneren ipv voor eigen deur het weg te vegen..
Oud 10 februari 2012, 17:03   #189
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Daar lijkt het toch op.
Mensen die werken zijn volgens haar dieven, uitbuiters enz.
Migranten daarentegen komen hun part opeisen.
Zo lijkt het.
Waarom gaan we daar nog op in?
Oud 10 februari 2012, 17:05   #190
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen hoor, mensen die vinden dat hun rijkdom voor gaan op de mensenrechten zijn mensen die hun voeten vegen aan de mensenrechten.
Artikel 17
Je hebt het recht op eigendom en niemand mag je bezittingen zonder goede redenen afnemen.
Oud 10 februari 2012, 17:06   #191
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Maar lees nu toch eens wat ik schrijf. Het maakt geen zier uit of je nu handelsakkoorden gaat sluiten of niet als de interne democratie niet ok is, en daar hebben wij niet veel aan te zeggen. En als we het dan toch gaan afdwingen, dus van buiten uit opleggen, valt het allemaal in de kortste keren in duigen omdat het intern niet gedragen wordt. Wat in Armenië plaatshad - ik geloof je maar eens op je woord zonder het te checken, want voorbeelden legio neem ik aan - is een geval van valse democratie. Een democratie enkel in naam, en niet in realiteit. Lees eens Democratic peace-building and conflict prevention: the devil is in the transition van Luc Reychler over dit soort zaken, dan moet ik niet meer uitleggen hoe primordiaal de interne mentaliteit is. Je ganse discussie over hoe de EU een overheid mag of kan legitimeren is gewoon nutteloos.

Ik heb het verder over interventionisme door jou gepromoot, wat je zou moeten doen in alle gevallen. Wat nu gebeurd door overheden is inderdaad alleen als er iets te verdienen valt, maar en dan? Wat let jou om consequent te zijn in je oproep en interventionisme naar voor te schuiven overal, in plaats van je te beperken door te wijzen naar het westen als grote boze wolf en dan vervolgens daar alle oplossingen van te verwachten?

Is dat wat je er van onthoudt? Wat een goedkope en kwaadwillige samenvatting zeg. Lees het dan alsjeblief nog eens. "Punt is dat je maar een deel kunt beïnvloeden en je moet rekenen op de interne mechanismen." Ik wil het gerust nog eens herhalen in een volgende post, tot het erdoor raakt.

Wat betreft Zuid-Afrika; je antwoord is zodanig absurd en wereldvreemd dat ik moest lachen. Vooraleer je vraagt om bronnen omdat je weer eens geen pertinent antwoord weet te verzinnen , google zelf eerst eens.

En je laatste vraag: Mars natuurlijk, waar alle migranten vandaan komen. In plaats van ontwijkende vragen te stellen reageer je misschien beter op de inhoud, hoe moeilijk dat ook is.
Dat is niet om te lachen...dat is gewoon liegen met gevaarlijke consequenties...

Kijk maar naar buurland Zimbabwe, de rijke blanke ondernemers werden als dieven verjaagd om de 'rijkdommen' eerlijk te verdelen...
Oud 10 februari 2012, 17:12   #192
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu toch al zo, dat iemand die illegaal binnenkomt illegaal is en geen rechten heeft.

Volgens jouw voorstel moet iemand, wiens leven in gevaar is, eerst "of hij weldegelijk enkele maanden kan voorzien in levensonderhoud , waar hij naartoe gaat en waar hij gaat verblijven en wie hem onderdak geeft "
Is dit serieus bedoeld?
En als al diegene die zeggen dat ze in levensgevaar zijn terwijl dat dat eigenlijk gelogen is , doodvallen aan de balie van het ocmw dan was ons overheids tekort al helemaal weg .

Off ja , als je kijkt hoe ze zich gedragen , en hoe zij in hun landen zelf mee bouwen aan die onbeschaafde geweldadige en haatdragende samenleving ( oorlog ,geweld en aanslagen is hun vorm van samenleving ) dan is iedereen daar in levensgevaar . mogen ze dan allemaal komen ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 17:42   #193
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom hebben onze leiders die wij verdienen dan ingegrepen in Libië?
Waarom sluiten onze leiders die wij verdienen handelsakkoorden met landen die niet eens de mensenrechten eerbiedigen?

http://forum.politics.be/showthread....26#post5977226
Die tweede vraag houdt me ook bezig. Toen ik op TV zag dat Prins Filip met zakenlui naar China ging, schaamde ik me dood. Dat privé-mensen dat doen, oké, maar iemand in naam van de Belgische bevolking dat gaat me te ver. China is bezig aan een diaspora, vooral in Afrika en ik hoop van harte dat de Afrikanen die Chinezen terug buitenwippen, manu militari. Over dat doe ik geen concessies. Zij luiden alleen maar een nieuw neokolonialistisch tijdperk in, meer niet. Hun normen kennende, hun problemen en ambitie kennende blijft het niet bij Afrika.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 18:03   #194
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
CyberpunX, dit is een discussieforum.
Offtopic. En waar trek ik het doel van het forum in twijfel? Heb je daar een link voor? Ik trek u in twijfel. Een quote die een hele pagina inneemt om 1 zin te plaatsen is enorme verspilling trouwens. In de derde wereld, met beperkte bandbreedte, kunnen ze daar niet mee lachen. De oplossing begint bij jezelf.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 20:30   #195
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hoeft mij niet op mijn woord te geloven.
Ik gaf er steeds de bronnen bij.
Een andere oorzaak is het politieke klimaat in een land.

Voorbeeld.
"Armeense verkiezingen volgens normen"
20/02/08, 14u53
De presidentsverkiezingen in Armenië zijn in het algemeen verlopen in overeenstemming met de internationale normen. Dat zeggen waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) daags na de verkiezingen. De oppositie stelt dat er fraude is gepleegd en heeft vandaag betoogd.
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...s-normen.dhtml
Elections in Armenia Among Forbes’ Top 15 List of Worst in the World

Forbes has compiled a list of the 15 highest-profile election scandals that took place in the past decade, according to Aravot.am, the online version of the local daily Aravot.

The post-election crackdown of peaceful demonstrators on Mar. 1–2, 2008, in Yerevan, Armenia, which resulted in the death of 10 people, also made the list at number 7.
http://www.epress.am/en/2011/12/26/e...the-world.html

OVSE-waarnemers legitimeren frauduleuze verkiezingen.
Terwijl diezelfde frauduleus verkozen overheid geweld gebruikt tegen haar burgers (10 doden en talloze gewonden en arrestaties)
http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Ar...otests#March_1
Amenië is lid van de raad van Europa maar hoeft geen mensenrechten na te leven.
http://www.epress.am/en/2011/02/28/a...nt-report.html

Europa vindt zelfs dat er geen onderzoek meer nodig is naar de gebeurtenissen en doden en gewonden van 2008.
http://www.epress.am/en/2011/09/09/c...esolution.html
Nochtans zijn de verantwoordelijken nog niet gevonden.
http://forum.politics.be/showthread....38#post5977838

Citaat:
Ik heb het verder over interventionisme door jou gepromoot, wat je zou moeten doen in alle gevallen.
Ik promoot geen interventionisme. Waar lees je dat?
Citaat:
Wat nu gebeurd door overheden is inderdaad alleen als er iets te verdienen valt, maar en dan?
Kom me dan niet vertellen dat we er voor niets tussen zitten.

Citaat:
Wat let jou om consequent te zijn in je oproep en interventionisme naar voor te schuiven overal, in plaats van je te beperken door te wijzen naar het westen als grote boze wolf en dan vervolgens daar alle oplossingen van te verwachten?
Ik pleit niet voor interventionisme, ik pleit voor :
De campagne Waardig Werk eist van onze politici betere en bindende regels die de rechten van de werknemers wereldwijd beschermen.

1. We willen weten welke arbeid er schuil gaat achter de spullen die we kopen. Waardig werk of uitbuiting?
De in België gevestigde bedrijven moeten bij wet verplicht worden om kenbaar en controleerbaar te maken onder welke arbeidsomstandigheden zij produceren. Dit voor de hele productieketen, dus ook hun onderaannemers en toeleveranciers in binnen- en buitenland moeten hierbij in beeld komen.

2. We willen een Europa dat niet alleen denkt aan winst en competitiviteit, en werknemers de tol laat betalen.
Het beleid van de Europese Unie zet wetten en regels die werknemers beschermen onder druk. Wij eisen het tegendeel. Europa moet binnen de eigen grenzen en daarbuiten een economisch beleid voeren dat het respect voor de arbeidsrechten stimuleert.

3. België en Europa beschikken over hefbomen om druk uit te oefenen op bedrijven. Nu nog de politieke wil om ze te gebruiken.
België en Europa moeten in hun handels- en investeringsbeleid bedrijven voortdurend ertoe aanzetten om de fundamentele arbeidsrechten te respecteren en moet landen steunen en stimuleren om die afdwingbaar te maken.

4. Het IMF en de Wereldbank moeten stoppen met het ondermijnen van de bescherming van werknemers.
Het Internationaal Muntfonds en de Wereldbank oefenen druk uit op landen om regelgeving ter bescherming van de werknemers af te bouwen. Het IMF en de WB moeten dit beleid radicaal omgooien en richten op het promoten van waardig werk.

5. Bij financiële crisissen betalen werknemers steeds de rekening. Stop financiële speculatie.
Door de financiële crisis zullen in 2009 in Noord en Zuid naar schatting meer dan 40 miljoen banen verloren gaan. Financiële speculatie speelt een belangrijke rol bij het ontstaan van dergelijke crisissen. Alle maatregelen moeten genomen worden om financiële crisissen in de toekomst te vermijden.

Citaat:
Voila, en die beïnvloeding is er sowieso, of we wel een handelsakkoord afsluiten of niet, dat heeft beide invloed.
Aan ons om te kiezen welke invloed!
Oud 10 februari 2012, 21:31   #196
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sjok die gaat veralgemenen en daden toeschrijven aan een ganse gemeenschap, is dat volgens haar 'logica'' niet racistisch?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 00:01   #197
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een andere oorzaak is het politieke klimaat in een land.

Voorbeeld.
"Armeense verkiezingen volgens normen"
20/02/08, 14u53
De presidentsverkiezingen in Armenië zijn in het algemeen verlopen in overeenstemming met de internationale normen. Dat zeggen waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) daags na de verkiezingen. De oppositie stelt dat er fraude is gepleegd en heeft vandaag betoogd.
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...s-normen.dhtml
Elections in Armenia Among Forbes’ Top 15 List of Worst in the World

Forbes has compiled a list of the 15 highest-profile election scandals that took place in the past decade, according to Aravot.am, the online version of the local daily Aravot.

The post-election crackdown of peaceful demonstrators on Mar. 1–2, 2008, in Yerevan, Armenia, which resulted in the death of 10 people, also made the list at number 7.
http://www.epress.am/en/2011/12/26/e...the-world.html

OVSE-waarnemers legitimeren frauduleuze verkiezingen.
Terwijl diezelfde frauduleus verkozen overheid geweld gebruikt tegen haar burgers (10 doden en talloze gewonden en arrestaties)
http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Ar...otests#March_1
Amenië is lid van de raad van Europa maar hoeft geen mensenrechten na te leven.
http://www.epress.am/en/2011/02/28/a...nt-report.html

Europa vindt zelfs dat er geen onderzoek meer nodig is naar de gebeurtenissen en doden en gewonden van 2008.
http://www.epress.am/en/2011/09/09/c...esolution.html
Nochtans zijn de verantwoordelijken nog niet gevonden.
http://forum.politics.be/showthread....38#post5977838

Ik promoot geen interventionisme. Waar lees je dat?

Kom me dan niet vertellen dat we er voor niets tussen zitten.

Ik pleit niet voor interventionisme, ik pleit voor :

Voila, en die beïnvloeding is er sowieso, of we wel een handelsakkoord afsluiten of niet, dat heeft beide invloed.
Aan ons om te kiezen welke invloed!
Artisjok, als je telkens uit de lucht valt bij elke nieuwe post en alle vorige posts gemakshalve vergeet laat maar hoor. Ik ga wel tegen een demente bejaarde gaan praten in de hoop dat daar iets meer blijft hangen.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 00:17   #198
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Artisjok, als je telkens uit de lucht valt bij elke nieuwe post en alle vorige posts gemakshalve vergeet laat maar hoor. Ik ga wel tegen een demente bejaarde gaan praten in de hoop dat daar iets meer blijft hangen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 02:14   #199
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga wel tegen een demente bejaarde gaan praten in de hoop dat daar iets meer blijft hangen.

Suc6 verzekerd, ik zet er mijn laatste sou op.
Oud 11 februari 2012, 02:17   #200
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet, wees maar niet bang.
Citaat:
Bronnen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be