![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#14321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14322 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het is zelfs zo dat ze, nu ze allemaal het huis uit zijn, verhuizen naar blanke buurten waar ze zich meer thuis voelen, en ook meer welkom. Voor de rest... Ik dacht dat het in Leuven nog wel meeviel. Laatst gewijzigd door F.B. : 11 februari 2012 om 13:38. |
|
|
|
|
|
|
#14323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik snap wel wat je bedoelt. 'Multiculparadijs' , die term heb ik nog niet gehoord of gelezen. Als je kijkt naar de eerste bladzijden van de Bijbel, OT (ongeveer 550 vCH), de eerste bladzijden van de Koran( na 622na Ch), de eerste bladzijden van de Ilias ('Homeros, ongeveer 700vCh) dan beginnen die epossen met een opsomming van volkeren. Dat valt me op. Ik heb het dan nog niet over het Gilgamesh epos, en over de Mahabharata. Hoe diebeginnen weet ik niet. Volkeren en volkeren en volkeren... Ik kan me voorstellen dat de Keltische stammen in onze contreien het lastig hadden met de Romeinen (militaire overmacht en een deftige genocide die nog steeds niet in de schoolboekjes staat), daarna de Germanen (na 395 naCh), dan nog een snuifje Noormannen, dan de Oostenrijkse Habsurgers, dan de Spaanse Habsburgers, de Fransen, blitz-bezoek van de Duitsers, wie zie ik nog over het hoofd? Volksaard, eigen cultuur... het is op zichzelf een zeer relatief gegeven. Maar als je kijkt hoeveel energie en tijd er gestoken werd om vrouwen gelijk te stellen aan mannen (mijn moeder °1924 is gestopt met werken toen ze trouwde en als jong meisje mocht ze niet gaan studeren) en hoeveel levens er gevallen zijn om zakenmensen aan het verstand te brengen dat hun arbeiders geen slaven waren (sociale wetten, begin 20ste eeuw), dan vraag ik me af waarom ik in mijn persoonlijke levenssfeer getuige moet zijn van die zaken die al lang beslecht werden. Je dreigt erin te verstikken. Ik zit toch niet in een derdewereldland? Of wel? Het zal koude worst wezen voor politici; die hebben nog nooit een kind dertig keren op een dag horen huilen, dag na dag, maand na maand, jaar na jaar. Met de Australopethicus erectus als voorouder, wil ik graag nog effe vooruitgaan ipv achteruit. |
|
|
|
|
|
|
#14324 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Momenteel spreek ik alleen over een opmars van de Islam wereldwijd: denk aan de conflicten in Nigeria, de boodschap: katholieken moeten ophoepelen, idem voor Egypte, idem voor de Filppijnen. Ofel ben je voor ons, ofwel ben je tegen ons... Zo gingen de Romeinen ook tewerk, idem voor Karel de Grote, idem voor... Ik vergelijk. Elke natie die godsdienstvrijheid in zijn constitutie heeft is heel kwetsbaar. Hoe zit het met islam en China? Godsdienst tgo politieke ideologie? Tot nu toe niet veel, hé? Europa is heel kwetsbaar. Het vraagt erom om ingenomen te worden. |
|
|
|
|
|
|
#14325 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeigoeren |
|
|
|
|
|
|
#14326 |
|
Banneling
|
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow
Zoals uit het relaas van Parsprototem nogmaals duidelijk werd, en iedereen al weet, zet de islamitische cultuur niet aan tot zelfontplooiing, maar is het louter gericht op religieuze afstomping en controle van de gehersenspoelden. Onze beleidsmakers weten dit ook. Het is totaal onbegrijpelijk dat ze geen beleidsmaatregelen treffen om de religieus-culturele druk die die afstomping veroorzaakt, in te dammen. Zeer juist , en men kan niet naast onze manier van interpretatie politiek correct denken en natuurlijk niet naast mensenrechten en vrij geloofs en meningsovertuiging . dat is dus een grote hinderpaal om islam beter te integreren , OF meer , eveneens een grote hinderpaal om de islam als gemeeschap te zien binnen onze maatschappij terwijl die moslim gemeenschap niet een zwaar financieel gewicht is op ons sociaal ecomnomisch bestel . Mocht dat beter in evenwicht gebracht worden dan zou de interesse om te profiteren , en het interessante en aanlokkelijke om in dit biotoop te komen gedijen minder aantrekken . en de haat vanuit onze bevolking minder aanwakkeren . En daar is een heel acuraat en doeltreffend middel voor . Belasting op consumptie . OOK wie niet werkt en niet bijdraagt aan sociale zekerheid nu , eet en consumeert . Dat is dus het middel om ook de moslims die op vrijdag er het bijltje bij neerleggen om naar de moskee te gaan , ook te laten meefinancieren aan oms sociaal stelsel . Laat ze maar rondjes draaien in hun BMW . iedere tankbeurt en of consumptie van 100 € levert aan een consumptie belasting van VB 100 , 50 € aan de overheid . Het profitariaat zou al heel wa milder zijn. |
|
|
|
|
|
#14327 |
|
Banneling
|
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow
Zoals uit het relaas van Parsprototem nogmaals duidelijk werd, en iedereen al weet, zet de islamitische cultuur niet aan tot zelfontplooiing, maar is het louter gericht op religieuze afstomping en controle van de gehersenspoelden. Onze beleidsmakers weten dit ook. Het is totaal onbegrijpelijk dat ze geen beleidsmaatregelen treffen om de religieus-culturele druk die die afstomping veroorzaakt, in te dammen. Zeer juist , en men kan niet naast onze manier van interpretatie politiek correct denken en natuurlijk niet naast mensenrechten en vrij geloofs en meningsovertuiging . dat is dus een grote hinderpaal om islam beter te integreren , OF meer , eveneens een grote hinderpaal om de islam als gemeeschap te zien binnen onze maatschappij terwijl die moslim gemeenschap niet een zwaar financieel gewicht is op ons sociaal ecomnomisch bestel . Mocht dat beter in evenwicht gebracht worden dan zou de interesse om te profiteren , en het interessante en aanlokkelijke om in dit biotoop te komen gedijen minder aantrekken . en de haat vanuit onze bevolking minder aanwakkeren . En daar is een heel acuraat en doeltreffend middel voor . Belasting op consumptie . OOK wie niet werkt en niet bijdraagt aan sociale zekerheid nu , eet en consumeert . Dat is dus het middel om ook de moslims die op vrijdag er het bijltje bij neerleggen om naar de moskee te gaan , ook te laten meefinancieren aan oms sociaal stelsel . Laat ze maar rondjes draaien in hun BMW . iedere tankbeurt en of consumptie van 100 € levert aan een consumptie belasting van VB 100 , 50 € aan de overheid . Het profitariaat zou al heel wa milder zijn. |
|
|
|
|
|
#14328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14329 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14330 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14331 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#14332 |
|
Banneling
|
en Belkacem die al veertien veroordelingen heeft gekregen + 10 jaar cel wegens drugsdealen in Marokko en nu dus TWEE jaar wegens beledigen van niet-moslims, mag gewoon naar huis? ZONDER enkelband?
|
|
|
|
|
|
#14333 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, naar Marokko zal ie wel niet trekken, en in Frankrijk werd hij ook al eens opgepakt, dus is het openluchtgevang Belgique waarschijnlijk nog de betere verblijfsplaats? Spijtig toch wel dat er in dat openluchtgevang nog een aantal niet criminele nietmoslims wonen. Citaat:
Maar kom, laten we het verder over Debie hebben zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 februari 2012 om 17:40. |
||
|
|
|
|
|
#14334 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14336 |
|
Banneling
|
Zo had iedereen dat begrepen Andev. De Trol heeft zo haar eigen manieren om duidelijk te maken dat ze geen probleem heeft met Nigeriaanse mensenhandelaars. Het waren ook muzels hé.
|
|
|
|
|
|
#14337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik reageerde op Marie's uitspraak over een immigratiestop. Wat inhoudt dat ze oproept om de conventie van Genève op te blazen en om de mensenrechten niet na te leven. Daarover ging onze discussie. |
|
|
|
|
|
|
#14338 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"Net geen 70% van de Zwitserse kiezers heeft op zondag 24 september bij referendum ingestemd met een drastische verscherping van de vreemdelingenwetten en de wet op het asielrecht." http://www.indymedia.be/index.html%3...%252F4271.html Allemaal racisten, die Zwitsers ? En o ja, zijn dit ook allemaal racisten ? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...igranten.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#14339 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 februari 2012 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#14340 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nochtans allemaal democraten, Filo.
Of kan je je dus maar beter laten overrompelen, door trossen sociale uitzuigers en asielzoekers toe te laten ? Die zelfhaat, da's pas om fier op te zijn... Citaat:
Idem voor de zgn immigranten die zich sociaal nestelen en daarbij hun familie laten overkomen, die dan ook de sociale voorzieningen leegzuigen. Of vind jij ook, dat we hier de hele derde wereld moeten huisvesten, omdat de CvG volgens de forumpoco's een quasi goddelijke autoriteit heeft ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 februari 2012 om 21:59. |
|
|
|
|