![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ok, off-topic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Geen "gratis verhaal". Wilt ge binnen, dik betalen of hard werken. 2) Meer controle/meer echte straffen. Oftewel, geen brief "ge zou moeten vertrekken". Maar bijvoorbeeld "Nu vertrekken of Nu de steenkoolmijn in". Bij in gebreke blijven dubbele boete in kilo's steenkool bovengehaald. 3) Grenzen open, maar geen sociale zekerheid meer, noch voor verse import, noch voor ouwe belgen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 februari 2012 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je erkent bijgevolg dat immigratie problemen stelt. Welnu, je gaf in je OP reeds twee oplossingen aan: 1/"sluit de grenzen en stuur ze allemaal terug" en vervolgens ook de oplossing die een andere forumgebruiker als enige mogelijkheid ziet: 2/"De enige manier om dit te stoppen is ervoor zorgen dat ze een menswaardige toekomst hebben in eigen streek" Beiden zijn valabel, maar ik opteer voor de simpelste en goedkoopste. Dat is oplossing 1 Oplossing 2 is prima, zolang ze gesponsord wordt op vrijwillige basis, dus niet met overheidsgeld. Je ziet dus zelf dat je claim (geen oplossingen) totaal van de pot gerukt is. Merkwaardig, want je kwam zelf met 2 oplossingen voor de pinnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt U ervan.
Het is gewoon 1 van de "oplossingen" die ik zie. De totale afbraak van't sociale systeem zoals we het nu kennen, en laat ieder voor zich het maar bewijzen. Ik "weet" dat mijn kennis en kunde in zowat elke maatschappij een meerwaarde betekend. Kan U hetzelfde beweren indien iemand permanent de zekering uit de stoppenkast trekt?
![]() |
#347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het spijt me voor jou, daarover gaat dit topic niet, er zijn voldoende andere topics die daar wel over gaan. Laatst gewijzigd door artisjok : 17 februari 2012 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Je schreef toch onder punt 3 "open grenzen, maar...."
Citaat:
In plaats van een beleid te voeren dat mensenrechten en arbeidsrechten elders aanmoedigt, kunnen we de onze ook opgeven en afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120217_006 Citaat:
Het is allemaal zo moeilijk nietwaar, véél moeilijker dan Marokkaans krapuul naar hier te laten komen, onze gevangenissen vullen, x- keer opnieuw opgepakt worden enz enz En daarbij zullen de sossen, andere "linksen", de multiculbepleiters en al diegenen die er geld aan verdienen zich weren als duiveltjes in een wijwatervat om de oorzaak van hun broodwinning of stemmenwinst niet te zien verminderen! Het feit dat een bepaald soort migranten en "asiel"zoekers weten dat ze terug naar de vuile cellen in hun eigen landen worden teruggestuurd zou sommigen misschien doen nadenken? Laatst gewijzigd door andev : 17 februari 2012 om 10:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk krek hetzelfde! Niemand vraag hier om het afschaffen van de immigratie, wel voor het weghouden en/of verwijderen van dat deel van de immigratie dat slechts zorgt voor kosten en problemen! Haal dat er uit, en dan kun je nog eens terugkomen met je "baten"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht als er geen problemen aan iets verbonden zijn, er ook geen oplossingen moeten gezocht worden.... Citaat:
Citaat:
Het gaat hier enkel over oplossingen voor (problemen met) migratie. Die gaf je zelf, zoals ik hogerop aangaf: 1/"sluit de grenzen en stuur ze allemaal terug" en vervolgens ook de oplossing die een andere forumgebruiker als enige mogelijkheid ziet: 2/"De enige manier om dit te stoppen is ervoor zorgen dat ze een menswaardige toekomst hebben in eigen streek" Beiden zijn valabel, maar ik opteer voor de simpelste en goedkoopste. Dat is oplossing 1 Oplossing 2 is prima, zolang ze gesponsord wordt op vrijwillige basis, dus niet met overheidsgeld. Klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees eerst de OP, dan weet je wat het onderwerp is van dit topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Banneling
|
![]() Neen, dat is niet krek hetzelfde.
Citaat:
Citaat:
Wat zijn de oorzaken dat ze naar hier komen, en hoe kunnen we oplossingen bieden om die oorzaken weg te nemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||||
Banneling
|
![]() Immigratie voorkomen, in plaats van achteraf immigratie proberen ongedaan te maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Rest enkel oplossing 2. Die niet hoeft gesponsord te worden, maar zichzelf betaalt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen op ons niveau tillen is nu eenmaal onmogelijk. Het is dus zaak hun duidelijk te maken dat ze hier geen betere toekomst hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grenzen toe voor het leeuwedeel der migranten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Grenzen waren vroeger gesloten. Dat had nog bijkomende andere voordelen dan ongewenste immigranten buitenhouden, maar dat is off-topic. Citaat:
Probeer de lastpak-immigranten in hun land te houden, maar niet op mijn kosten. Het terugverdien-effect mag je zelf houden. Fijn hee?
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Rest enkel uw oplossing dus... ![]() 18 pagina's non debatteren... Iedereen mag een andere mening hebben zolang die maar hetzelfde is als de uwe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien jij een andere realistische oplossing kent, hoor ik die graag. Indien je een mening hebt over de door mij aangehaalde oplossingen,hoor ik die ook graag. Zie post #1, #11 en #17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal niks tegen ontwikkelingshulp als ze op vrijwillige basis geschiedt. Als een bijkomend effect daarvan minder immigratieoverlast is : tant mieux.
![]() |
![]() |