![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook wiskundig wat aan de zwakke kant?
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Kallikles;5994661]Wie sprak er over uitschelden of boerka?
Ik pleit ervoor dat een vrouw zelf mag kiezen wat ze draagt, ja, of dat nu een hoofddoek is of een bikini; tezelfdertijd ben ik uiteraard kritisch voor alle impliciete en expliciete druk die wordt uitgevoerd op vrouwen en daarbij ontzie ik de invloed van media en reclame die ons sexueel consumerisme willen aanpraten niet. Vooral die vrouwen die mogen dragen wat ze willen...als het maar hetgeen is dat ze moeten dragen van manlief zeker? Ocharme diegenen die al zoveel onder handen zijn gepakt en gehersenspoeld dat ze zelf denken dat ze een hoofddoek moeten dragen... Blijft: met een bikini ga je niet achter een loket zitten, met een hoofddoek of burka ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de islamlanden, is er oa niet zoiets als "huwen voor één dag" en dan kan men in alle vrede met Allah zijn gangetje gaan? Is het niet meer in dat soort landen dat een vrouw gewoon niets te betekenen heeft en gewoon alles moet ondergaan enz? Waarmee ik protistutie niet goedkeur, dat is wat anders. Maar dat hoeft niet ten berde gebracht te worden ivm de hoofddoekensaga... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder geen kommentaar waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat men moet beseffen dat anderen daar een ander visie over hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De journalisten van De Standaard zullen het leuk vinden dan je ze uitlacht omdat ze het hetzelfde rapporteren. Is dat Fallen Angel manier van respect betuigen? Volgens mij vergeet je een derde soort in je lijstje : 3 : extreem negationistische idioten, ook wel pocos genoemd. Terwijl jij zit de gieren gaat de stille genocide op minderheidsgroepen in islamparadijzen verder. Grappig hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel universitaire diploma's had jij ook al weer? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe jij in het echte leven ook altijd zo hatelijk? Wat heb je daar nu bij te winnen?
Maar als je het toch per se wil weten: ik slaagde met onderscheiding voor het ingangsexamen burgerlijk ingenieur, hoewel ik uit een drie-uursrichting wiskunde kwam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in de communistische landen bestond dat niet trouwens. Voorts is het heel erg laf van jou dat je de aandacht van je eigen verantwoordelijkheid afleidt.
Vertel op, wat heb jij al gedaan voor die vrouwen in moderne slavernij? Of ben je stiekem klant? I rest my case... Citaat:
Het huwelijk met bepaalde duur bestaat niet in de mainstream islam. Je hebt dat alleen in het sji'isme en ook daar komt het zelden voor. En neen, dat heeft niets met prostitutie te maken. En gebruik het vooral niet om de aandacht af te leiden van wat er in het Noordstation gebeurt! Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 februari 2012 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ik gerust wil doen is dames helpen hun eigen weg te zoeken. Helaas mag ik de voornamelijk allochtone pooiers niet bestrijden met ongelijke wapens. Citaat:
Citaat:
In iets beschaafdere landen als Afghanistan worden meisjes naar willekeur afgemaakt als maar vermoed wordt dat de familie in de eer en geldbuidel is getast. In rijkere landen als Saoudi Arabië importeren ze wel krijgsbuit... of zijn de verhalen van verkrachte huishoudsters en oppassen "fait divers"? Citaat:
Citaat:
Ik zou liever hebben dat die dames uit pure vrije wil die job deden in eerlijke en hygiënische omstandigheden. En met een eerlijke en legale verloning.
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog veel hatelijker.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Cool zeg! Dat doet niemand je na. Welke andere glorierijke prestaties prijken er nog op je palmares? Iets in de sport? Mag ik een getekende foto?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 21 februari 2012 om 08:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ik in de voortuin ga werken (straatkant) doe ik een T-shirt aan met mouwtjes. Een topje of een zomerbloesje met bandjes met mogelijke een lichte decolleté als ik me buk, trek ik niet meer aan. Waarom? Omdat alle vrouwen die me passeren van kop tot teen bedekt zijn, zelfs bij warm weer. Ik ben dan nog eens de enige vrouw in mijn straat die de tuin verzorgt. De sfeer is er niet naar om 'lichter' gekleed te gaan. Ik zou het kunnen doen maar ik voel me niet op mijn gemak. Alsof ik in een kerk in een bikini zit. Dat gevoel. Dat is dus ook één van de redenen waarom ik het elders ga zoeken waar mensen nog hun kledij aanpassen aan het weer. Het was vroeger plezant om warme zomerperiodes mee te maken. De mannen in short, de vrouwen in vrolijke jurken, rokjes, shorten. Ik mis die sfeer elke zomer opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Als men dit niet kan aanvaarden zal men ofwel permanent gefrustreerd zijn ofwel zichzelf onmogelijk maken in een samenleving die een veelheid aan overtuigingen kent. Dat lijkt me ook niet moeilijk te begrijpen.
|
![]() |
![]() |