![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral de kinderen... vies; bwak.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wat ik me afvraag is hoe het komt dat niemand tijdens een Knokse gemeenteraad op tafel klopt en roept "Waar zijn we in godsnaam mee bezig???"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Maar als buitenstaander kan je niks anders dan zeggen "waar zijn die mensen mee bezig"?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Konijnenkeutels, klein en miniem, die drogen direct op en bestaan uit plantaardig voedsel. Hondendrollen zijn groot, en bestaan uit vlees-afval, wat het extra vies maakt. Nogmaals: iedere honden-eigenaar moet zijn verantwoordelijkheid opnemen, dit is een mentaliteit die meer en meer opkomt, en meer dan terecht. Tegenwoordig moet iedereen zich verantwoorden over zaken die anderen tot last kunnen zijn. Is een beetje hetzelfde met bijv. de anti-rook-campagne.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |