![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In dat geval verliezen ze hun 'ranzig kantje' want ze dragen het NVA programma uit. Of telt dat enkel voor mensen en niet voor de kankers van het VB?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=71 Voor de rest ben ik het met u eens; zo lang die mensen zich houden aan het programma van de N-VA, de ideeën van de N-VA en zich ook volledig scharen achter de principes van de N-VA denk ik niet dat er enig probleem is. Dat het dan ook maar ordinaire kazakkendraaiers zijn nemen ze er dan maar bij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs als ge op uw kop gaat staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() En merk vooral weer de reactie op van FDW. U weet wel, de man die wil samenwerken met N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ga dus ook op een N-VA-lijst staan in oktober, ik ga ook niet met alles akkoord van de N-VA-nationaal, maar het lokaal programma steun ik wel 100% hoor. En het is dankzij een ex-VB'er dat ik er zal opstaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom moet je ook op dat gejen niet ingaan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Dat andere partijen knarsetandend toekijken hoe bepaalden van hun sujetten weggaan lijkt me ook maar logisch... pech voor hen.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zou zo eens de negermoppen die sommige zelfverklaarde rooien aan de toog uitkramen moeten horen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Hij begint een karikatuur te worden van zijn eigen partij. roepen, tieren, boertig doen,... en dan als mensen zich afkeren van hem zeggen dat het de fout is van de anderen en nog ranziger gaan doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zielig ventje.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij 217 N-VA lijsten heb je maar 217 mensen die de lijst kunnen trekken.
![]() |
#117 | |
|
![]() Ah als dat zo is in uw gemeente zal dat wel gelden voor het ganse land... bedankt voor de info... was ik even kortzichtig bezig zeg...
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |