![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19301 |
Minister
|
![]() Hutsepot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maag, heb ik de laatste tijd ook heel veel last van. Geen flauw idee waarom plots zo extreem (altijd al regelmatig last van gehad maar niet zo fel). Het lijkt alsof mijn slokdarm een rollercoaster is. :-s
Frisdrank met prik, chocolade, kaas, ... en ook overeten (= normale porties eten in mijn geval, niet over eten is één broodkruimel met één rozijn en genoeg hebben ![]() Ik slik soms 's ochtends pantomed en neem soms 's avonds maalox. En als ik wegga heb ik riopan op zak. Helpt allemaal niet altijd en zeker niet tegen al dat opgespeel en vaak naar het toilet-gecross wegens braakneigingen ... (en ervoor begin ik te shaken en lijkwit uit te slaan). Helpt rennie daar tegen?
![]() |
![]() |
#19303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rennie, is blijkbaar niet goed.
Toen mijn lever op mijn maag lekte, omdat ik iets teveel vlees at, pakte ik ook nogal eens rennie. Een dokter zei dat Rennie niet zo goed is.
![]() |
#19304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snellle beterschap !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19305 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee Olé's. En nu een dikke tomatensoep met vermicelli maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19307 |
|
![]() The ... fuck. Heb jij net een asbak opgegeten?
Laatst gewijzigd door Steve_M : 23 februari 2012 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hell no
![]() miucrowave deipvriessoep ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 februari 2012 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() what the fuck
![]()
![]() |
#19310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jammie jam , na 7min.
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 februari 2012 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19311 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Da lijkt mij zo eerder een cocon uit alien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ochtend:
1 mandarijntje 4 sneden brood, belegd met kaas en filet d'anvers Tussendoortje: 1 mandarijntje Middagmaal: 6 sneden brood, belegd met kaas en filet d'anvers Te verwachten tussendoortje: 1 mandarijnte + 1 sultanakoekje Vanavond: Nog niet zeker. Hoogstwaarschijnlijk een kom soep.
![]() |
![]() |
#19313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() morgen:
Koffie, sandwich, op weg naar het werk: meer koffie. middag: Smoske martino, cola. avond: frieten, bier
![]() |
#19314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oek nog een soeppeke pakken.
![]() |
#19315 |
Minister-President
|
![]() Een pikant chinees soepje. En kip met szechuansaus. Mijn afhaalchinees heeft weer eens aan mij verdiend.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#19316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19317 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k zeg het toch.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da pikt aan hun tandvlees enzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19319 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oesje
![]() Toch wel , nog inbevrorne toestand ![]()
![]() |
![]() |