![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14641 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een mening vormen over jou op basis van wat ge hier schrijft is geen discriminatie, maar een mening. Citaat:
Als ge in werkelijkheid geen racist zijt, moet ge misschien eens nadenken over hoe ge u hier voordoet.
![]() |
![]() |
#14642 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14643 |
|
![]() Volledig akkoord.
![]() |
#14644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14646 |
|
![]() Cherry picking != De waarheid zeggen.
![]() |
#14647 |
|
![]() ok, je was me voor.
![]() |
#14648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik schrijf dat Marc Dutroux veroordeeld is omdat die meisjes en jonge vrouwen heeft ontvoerd, is dat geen probleem. Niks racistisch aan nietwaar. Een criminele Belg aan de internettiaanse schandpaal.
Maar als ik schrijf dat Murat Kaplan een stevig veroordeeld gangster is met een indrukwekkend palmares que geweldpleging, da's dan racistisch en maar "Een Waarheid".(welteverstaan dat deze gangster een Italië geboren Albanees is) Of moet ik Noureddine Cheikhni aanhalen, dat schorem dat de jonge agente Kitty neermaaide. Is dat ook Racistisch? Ten andere, alle criminelen die ik net aanhaalde zijn Kaukasoïden, antropologisch gezien een ras...
![]() |
#14649 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat niet racistisch.
![]() |
![]() |
#14650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig selectief gequote Alboreto. De "Belg" en de "Albanese Belg" laat je staan.
Maar de Dubbelpaspoortige Noureddine vervalt plots...
![]() |
#14651 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Recenter dagelijks- kan je het zien in de wijze waarop homo's en lesbiennes in Brussel worden 'behandeld' door Noord-Afrikanen en in een meer uitgesproken vorm in de moordpartij van de Marokkaan Amrani in Luik bij een kerstmarkt. Deze objectieve misdaden door vreemdelingen verhogen de polarisatie en de afkeer van het racistisch gespuw op de Vlamingen. Iemand met een beetje intelligentie kan zien dat racislme in werkelijkheid betekent dat in een staat wetten worden gestemd waardoor een deel van de autochtone bevolking wordt uitgesloten op basis van raciale kenmerken. Het verzet tegen de aantasting en vernietiging van bestaande sociale structuren is eigen aan elke bevolking waar ook ter wereld, en is gerechtvaardigd op grond van autodeterminatie, hetgeen betekent dat je enkel toegang krijgt als je de bestaande structuren respecteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen hebben hem nooit gehoord of gezien. Het VB heeft alleen ingespeeld op wat er leefde bij sommige mensen. Dat ze in hun racisme gesterkt worden zal wél juist zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat hebben zeker niet de migranten kapot gemaakt. Enkel mannen die niet goed bij hun hoofd zijn, trouwen nog in België; om niet lange tijd erna toch te scheiden. Het is de autochtone bevolking zelf, via haar absurde ideologieën, die haar eigen sociale structuren heeft kapot gemaakt. Dit onnatuurlijke gedrag gaat in tegen de overlevingsdrang van de menselijke soort. Vandaar dat de migranten, die zulke perversie van de natuur niet gewend zijn, daar echt vies van opkijken. De perverse samenwoningsvormen van de locale bevolking lijken ondertussen zelfs rechtstreeks uit het dierenrijk gekopieerd te zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14654 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tegennatuurlijk = slecht Natuurlijk = slacht Een beetje in je eigen voeten geschoten?
![]() |
![]() |
#14655 |
Banneling
|
![]() Nee, hoor. Ik verdedig de natuur!
Ik vind trouwend dat niemand ertoe kan verplicht worden om in te gaan tegen de overlevingsdrang van de menselijke soort, door verplicht te worden mee te doen aan perversieën, en door verplicht te worden van absurde ideologieën aan te hangen. Ondertussen eindigen meer dan 50% van de huwelijken in België in een echtscheiding. Alle theoriëen die men dus in België aanhangt, betreffende het huwelijk, zijn dus gewoonweg absurd en belachelijk. The proof is in the pudding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tijde van de hoge cijfers van het VB zweeg iedereen als vermoord over eventuele overlast door verrijkende nieuwkomers: lippen stijf op elkaar en blik ten hemel gericht. Nu het VB kiezers verliest komen de stemmen wel naar boven en spreekt iedereen openlijk over het migratieprobleem en de nefaste gevolgen van de zogenaamde multicultuur. (iedereen = zowel JONG als oud). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je houding is beledigend, wil je nu gaan beweren dat het binnen Islamitische huwelijken zo goed gaat? Dat zou een leugen van jewelste zijn. Maar u kunt vast "nuanceren" voordat de forumpolitie anderen van "veralgemenen" beschuldigt! Wanneer je zoveel minachting voor deze samenleving voelt, wat doe je hier dan eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14658 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussie afgelopen.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 februari 2012 om 11:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14659 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals...opnieuw weet jij beter dan mezelf wat mijn eigen mening is. ![]() Als ik zo overduidelijk een rascist ben...waarom zou ik dat dan niet gewoon zeggen? En vraag 2: rascist tov wie?
Laatst gewijzigd door illwill : 24 februari 2012 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14660 |
Banneling
|
![]() Een leuke: "Eigen Jongeren kuisen Eigen Vuil op" wordt in De Standaard ineens:
Marokkaanse jongeren kuisen straten van Molenbeek Ik neem aan dat Artisjok dit nu veralgemenend racistisch gaat vinden of zo? |
![]() |
![]() |