![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziet U nu echt niet het verschil tussen een product en een basisbehoefte of niet tastbaar goed als Elektriciteit . HELPPPPPPPPPPPPPP! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel u voor een communicatie landschap zonder de huidige vooruitgang ??? Dus sowieso ondergraaf ik hier al uw stelling en kom ik met een analyse dat door die verhoogde competitieve in combinatie met de technologische evolutie er veel bewogen heeft in het telecom landschap. Of die behoeften nu tegn kostprijs komen of aan het dubbel is voor onze economie op zichzelf niet zo belangrijk zolang die winst zoveel mogelijk in belgie blijft plakken. ALs algemene regel zou ik zeggen, als de winst bvb 100% zou verdwijnen naar Amerika, of CHina, moet je niet bang zijn om dat segment gewoon 100% belasting te heffen via een of andere truuk. En daarmee corrigeer je dan perfect dat probleem
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 februari 2012 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Japan heeft men de staatspoorwegen opgesplitst, en geprivatiseerd, juist om de kwaliteit en de efficientie te verbeteren. En met success overigens.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elektriciteit is voor een particuliere burger , binnen een moderne beschaving een basisbehoefte , en dat ontkennen is kafka . En een tv... het toestel is geen basisbehoefte , er zijn dure en goedkope . en houden zo . Maar als je in de grondwet schrijft dat een burger verplicht is je te informeren inzake nieuws , omroepen en wetgeving , dan moet je als overheid die ook op een betaalbare manier ter beschikking stellen . En niet op een commerciele zender of net gooien waar enkel mensen die maandelijks een aanzienlijk hoog bedrag kunnen neertellen zich kunnen op aansluiten . dat is tegen de grond wet ! En ja , er mogen zenders zij waar je naar wens kan betalen voor een film of service naar eigen vermogen . Maar telefoon net en een TV en Radio zender MOET de overheid aan een zeer goedkoop besitarief aanbieden . en ja gratis voor wie het niet kan betalen . indien men enkel over een commercieel net kan beschikken is dat tegen de grondwet . Maar ik weet dat U het nooit zal zien . Ik denk zelf dat je of te dom , of te kwaadwillig bent om de titel van deze topic maar te lezen en te begrijpen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() De distributie is het nog steeds niet... de grootste verhoging (naast de verhoging van de wereld markt) in België kwam er dan ook door de niet geprivatiseerde distributie!
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Juist , de overheid heeft alleen de winstgevende tak verkocht en een geldstroom , out of the country gelanceerd , en enkel het net dat sterk verouderd is en hopen geld kost gehouden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Doet me altijd denken aan Tobback die vorig jaar in de media kwam zeggen: "als de distributienetbeheerders en risico-belegging worden ben ik ze liever kwijt dan rijk...". Stel dat Tobback zijn dividendje niet meer zou krijgen zeg; dat zou een ramp zijn. Maar ja hoor Klarekijk... "tligt aan de verouderde netten".
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
|
![]() Heb je dit dan niet geschreven:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Je blijft dus je betoog bouwen op aannames die aantoonbaar niet correct zijn. Ik blijf geduldig proberen jou uit te leggen dat dit niet correct is, en je blijft me negeren. En dan durf je er mij van beschuldigen van kwade wil te zijn...
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens de topic hier is , hoe bouwen we aan een Europa met toekomst , de basisbehoeften en rechten van het volk , en plichten en doelstelling van de Overheid . Sorry , IK moet geen overheid die de ziel van zijn burgers uitmelkt en verkoopt . ik wil een overheid die voor ons zorgt , en ja daar zijn de basisbehoeften een deel van . |
|
![]() |
![]() |