![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Informant : 24 februari 2012 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na Torfs zal dat de tweede zijn die in één week op uitnodiging bij Beke zal mogen langsgaan voor een "goed gesprek" denk ik. Dat backbenchers zich zo in de belangstelling willen wurmen is van alle tijden. Maar een minister...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn gedacht!
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() beke zal mogen beginnen opletten. Als in een leger de officieren beginnen tegen de generaal in te gaan, en die generaal doet er niet kordaat iets aan, kan er muiterij uitbreken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan me voorstellen dat Wouter Beke nu vloekt gelijk een ketter dat hij die tafelspringer van een crembo terug minister heeft gemaakt. De cd&v vrouwen zullen groen lachen, voor hen was er geen ministerieel mandaat, maar wel voor een idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat staat zo in het forumreglement. Ik voldoe dus perfect aan het forumreglement. U met uw topics daarintegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Crembo de brembo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 24 februari 2012 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus hier komt mijn reactie op je quote. EEN PROBLEEM DAT IEMAND EEN STELLING PLAATST OP EEN FORUM EN DAARVOOR VERWIJST NAAR EEN BRON, IN DIT GEVAL EEN KRANTENARTIKEL ? HET IS ALGEMEEN GEWETEN ALS JE EEN STELLING MEDE DEELT AAN ANDEREN DAT JE DAARVOOR BRONNEN RAADPLEEGT EN DUS OOK KENBAAR MAAKT. Ter info, het vetjes, onderlijnde en cursief is "die shep er bovenop".
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boodschap van De Crem is wel beschouwd een zeer gevaarlijke. Wat hij in werkelijkheid aan het zeggen is: "wij hebben een sterke leider nodig". En wie die sterke leider moet zijn dat laat zich raden natuurlijk. Voor de rest zijn zijn voorstellen vooral populistisch, en soms zelfs achterhaald (zoals zijn opmerking over de groeivoet van de SZ). Triest geval van ego-tripperij.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het toegelaten de vijand zich dood te laten lachen volgens de conventie van Genève?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Crembo is gewoon zijn exit aan't voorbereiden. Volgens mij hoopt hij op een telefoontje van NVA voor 2014. Ik hoop gewoon dat ze bij NVA slim genoeg zijn om hem *NIET* te bellen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie met dergelijke smoeltjes voor de dag komt zal wel héél speciale dingen moeten doen om de groenen te bevredigen, denk ik. Maar even ernstiger : ik lees in de tekst van De Crem onder andere “Daarom moeten kerncentrales genationaliseerd worden en na aanvaarding van een nationaal energieplan opnieuw geprivatiseerd.” Enige verdere uitleg ontbreekt. Hoe denkt De Crem zoiets te kunnen verwezenlijken ? En waarom zou dat de energieprijzen in België goedkoper maken ? Of gaat De Crem er van uit dat het nationaliseren van die kerncentrales niets zal kosten ? Bovendien, waarom zouden dezelfde maar "nieuw" geprivatiseerde kerncentrales beduidend goedkopere electriciteit kunnen leveren ? En waarom zou een « nationaal energieplan » slechts kunnen na een voorafgaande nationalisering van de kerncentrales ? Er staan in de tekst van De Crem weliswaar enkele waarheden (te hoge loonkosten, bijvoorbeeld, al lijkt het mij dat de CD&V de schuld daarvoor minstens deels bij zichzelf moet zoeken), maar voor het overige denk ik dat hij zich er met een aantal al te makkelijke en ondoordachte slogans van af maakt. Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 februari 2012 om 03:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Het afschaffen van die Pinkstermaandag is nochtans geen slecht idee.
Beter zou natuurlijk wel zijn om ongeveer de helft van de feestdagen af te schaffen. Daarnaast mogen ook de anciënniteitsdagen weg. En het reguliere verlof terugschroeven tot maximum 15 dagen. Tenslotte een totale afschaffing van het 4/5e regime. Dit gedurende een 5-tal jaar invoeren en dan evalueren.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou zich best eens informeren.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() De Cremba wil zijn eigen theekransje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behoort een stop op volstrekt overbodige "dienstreizen" (lees: snoepreisjes) naar New York van de minister met zijn departement defensie ook tot die initiatieven? En wellicht ook een stop op het laten ontslaan van cafépersoneel dat de euvele moed heeft om die misstanden aan te klagen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |