Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2012, 11:03   #14801
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Moreel superieure anti-racisten laten zichzelf nooit ofte nimmer bekeren.
Al moesten ze het schijnen van de zon ontkennen.
Ze is dan een sadomasochist op de koop toe dat ze zichzelf permanent laat aanzetten tot racist door permanent Illwill's posts te lezen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:03   #14802
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U zult hopelijk niet gaan ontkennen dat heel wat kansarmen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat onze vriend "illwill" hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.

U zult hopelijk evenmin gaan ontkennen dat de 'levensbeschouwing' van de opvoeder een bepalende factor in de opvoeding is.
Vertel eens aan illwill dat hij hopelijk niet zal ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat hij hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:04   #14803
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In dit topic, haat zaaien en aanzetten tot racisme.
Deze mening baseer ik o.a. het selecteren van feiten op soort (misdaden) en afkomst van de dader.
En op uitspraken zoals :
http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7994
http://forum.politics.be/showthread....81#post5505581
Hier geeft illwill dit zelf toe.
http://forum.politics.be/showthread....64#post5471864
http://forum.politics.be/showthread....98#post5471998
We hadden het blijkbaar niet over dezelfde 'duiders'.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:07   #14804
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Die tip gaf ik ook al. Als artisjok zich zo snel laat aanzetten tot racisme, alleen al op basis van rapporteringen van gewelddadigheden van allochtonen, dan moet ze die rapporteringen best niet lezen, als ze zo zwak is.
Goed opgemerkt!

Is het hier iemand die van zichzelf kan zeggen dat hij/zij racist is gewornden door het lezen van deze draad?

Natuurlijk niet. En weet je waarom niet?

Omdat deze draad dan echt zou aanzetten tot racisme, wat ze duidelijk niet doet.

Tenzij bij degenen die beweren van wel misschien. Iedereen kent zichzelf het best.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:07   #14805
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zult hopelijk niet gaan ontkennen dat heel wat kansarmen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat onze vriend "illwill" hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.
Natuurlijk zal ik dat niet ontkennen.
Net zoals gij hopelijk niet gaat ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat onze vriend "illwill" hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.

Citaat:
U zult hopelijk evenmin gaan ontkennen dat de 'levensbeschouwing' van de opvoeder een bepalende factor in de opvoeding is.
Dat besef ik maar al te goed.
Waarom denkt ge dat ik voorstander ben om godsdienst te weren uit het onderwijs?
Kinderen horen niet gebrainwasht te worden met sprookjes.
Maar spijtig genoeg kunnen we het niet tegen houden in de privé sfeer.
Het beste wat we kunnen doen is de kinderen er tegen wapenen in het onderwijs.
Oud 25 februari 2012, 11:08   #14806
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
We hadden het blijkbaar niet over dezelfde 'duiders'.
Over welke duiders had je het dan?
Wanneer ik terugkeer in de discussie arriveer ik hier.
http://forum.politics.be/showthread....56#post6002356
Ik stel voor dat we "illwill" .... het voordeel van de twijfel gunnen

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 februari 2012 om 11:09.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:08   #14807
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat "verhoopte resultaat", volgens jou?
Dat je straks je 100.000st vraag zult kunnen vieren?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:08   #14808
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Maar ik denk dat de grootste factoren in de opleiding (opvoeding) en kansarmoede zitten.
Volgens mij is de grootste factor dat een gedeelte van die geperverteerde autochtone bevolking, andermans vrouw en dochters komt aanzetten tot ontucht, en dat er maar één manier bestaat om daar paal en perk aan te stellen, namelijk, door er eens grondig met de vuile voeten door te gaan. Ik sta ervan versteld dat de moslims dat allemaal nog altijd lijdzaam blijven verdragen, want ik had erop gerekend dat zij al lang en spontaan het voortouw zouden genomen hebben bij de tenuitvoerlegging van benodigde represailles, waar ik zelf ook met groot plezier een steentje aan wil bijdragen, kwestie van de uitstaande rekeningen omstandig te vereffenen.
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:12   #14809
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel eens aan illwill dat hij hopelijk niet zal ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat hij hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.
Waarom vertelt u hem/haar dat niet zélf?

Ik zal alvast niet ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat hij/zij hier zijn/haar lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen.

Misschien moest iemand maar eens een draad openen met een lijstje links naar krantenberichten die die heel wat allochtonen ook eens in het zonnetje zetten?

Ik zal trouwens evenmin ontkennen dat er vele autochtonen rondlopen met een mentaliteit die - ondanks een mogelijke schijn van het tegendeel - echt wel "OK" is.

Vele autochtonen willen gewoon niet dat een krapuleuze minderheid de boel voor iederéén kan verkloten, en wensen dus niets méér - maar alleszins ook niets minder - dan een doortastende aanpak van krapuul, van welke afkomst dat krapuul ook moge zijn.

En uitgerekend daar moeten die mensen nu toch echt wel al héél lang op wachten.

Wie heeft er eigenlijk baat bij dat het daar maar niet van komt?

Oud 25 februari 2012, 11:13   #14810
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
Volgens mij is de grootste factor dat een gedeelte van die geperverteerde autochtone bevolking, andermans vrouw en dochters komt aanzetten tot ontucht
geef eens wat concrete voorbeelden

Citaat:
en dat er maar één manier bestaat om daar paal en perk aan te stellen, namelijk, door er eens grondig met de vuile voeten door te gaan. Ik sta ervan versteld dat de moslims dat allemaal nog altijd lijdzaam blijven verdragen, want ik had erop gerekend dat zij al lang en spontaan het voortouw zouden genomen hebben bij de tenuitvoerlegging van benodigde represailles, waar ik zelf ook met groot plezier een steentje aan wil bijdragen, kwestie van de uitstaande rekeningen omstandig te vereffenen.
Je houdt dus vast aan het racistisch koranvoorschrift dat moslimvrouwen niet om mogen gaan met niet-moslims?
Oud 25 februari 2012, 11:14   #14811
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij is de grootste factor dat een gedeelte van die geperverteerde autochtone bevolking, andermans vrouw en dochters komt aanzetten tot ontucht, en dat er maar één manier bestaat om daar paal en perk aan te stellen, namelijk, door er eens grondig met de vuile voeten door te gaan. Ik sta ervan versteld dat de moslims dat allemaal nog altijd lijdzaam blijven verdragen, want ik had erop gerekend dat zij al lang en spontaan het voortouw zouden genomen hebben bij de tenuitvoerlegging van benodigde represailles, waar ik zelf ook met groot plezier een steentje aan wil bijdragen, kwestie van de uitstaande rekeningen omstandig te vereffenen.
Ik vermoed dat ge een construct zijt, maar ik geef u voorlopig nog even het voordeel van de twijfel.

Tucht en ontucht zijn een kwestie van afspraken.

De gemiddelde westerling heeft inderdaad een andere interpretatie van wat ontucht betekent dan de gemiddelde moslim.

Sommige westerling vinden dat moslims aanzetten tot het kleden van alle vrouwen met de burka.
Sommige moslims vinden dat westerlingen aanzetten tot het naakt rondlopen van de vrouwen.

De waarheid ligt ergens in het midden.
Als wij respecteren dat jullie dragen wat volgens jullie hoort gedragen te worden en omgekeerd, wat is dan het probleem nog?

Ik weet het, het moet van beide kanten komen.
Oud 25 februari 2012, 11:15   #14812
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, en ook niet van de Koran.

Maar ik vond de Koran een geloofwaardiger boek dan de Bijbel en begrijp dan ook de aantrekkingskracht ervan op de mensen.

Wees gerust, de aantrekkingskracht van beide boeken voor mij is 0.0
Maar het probleem is en blijft dat de bijbel ongeveer rijp is voor het museum en bijna niemand zich er nog een barst van aantrekt terwijl de koran in al zijn glorie nog zoveel mensen op onze aardbol blaasjes wijsmaakt waarvoor ze zelfs hun leven willen geven!
Oud 25 februari 2012, 11:17   #14813
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij is de grootste factor dat een gedeelte van die geperverteerde autochtone bevolking, andermans vrouw en dochters komt aanzetten tot ontucht,
Ontucht als wortel van alle kwaad!
Citaat:
en dat er maar één manier bestaat om daar paal en perk aan te stellen, namelijk, door er eens grondig met de vuile voeten door te gaan.
Allen met vuile voeten door de ontucht!

Citaat:
Ik sta ervan versteld dat de moslims dat allemaal nog altijd lijdzaam blijven verdragen, want ik had erop gerekend dat zij al lang en spontaan het voortouw zouden genomen hebben bij de tenuitvoerlegging van benodigde represailles, waar ik zelf ook met groot plezier een steentje aan wil bijdragen, kwestie van de uitstaande rekeningen omstandig te vereffenen.
Zadel de paarden.
De Rode Ridder heeft ook zijn medewerking beloofd!
Hij vervoegt het leger tegen ontucht ter hoogte van Casablanca.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 februari 2012 om 11:19.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:19   #14814
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zit wel iets fout met de mentaliteit van meerdere groeperingen in ons landje.
Godsdienst speelt daar zeer zeker ook een rol in, macho gedrag ook.

Maar ik denk dat de grootste factoren in de opleiding (opvoeding) en kansarmoede zitten.
Welke kansen krijgen allochtonen niet die autochtonen wel krijgen in ons land?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 11:22   #14815
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke duiders had je het dan?
Wanneer ik terugkeer in de discussie arriveer ik hier.
http://forum.politics.be/showthread....56#post6002356
Ik stel voor dat we "illwill" .... het voordeel van de twijfel gunnen
Ik dacht aan de 'duiders' die er steevast op blijven hameren dat 'we' moeten begrijpen dat het 'kansarmen' zijn (alsof alle 'kansarmen' de kranten halen), en dat het de schuld is van de maatschappij die te weinig inspanningen levert, dat de autochtonen niet weinig boter op het hoofd hebben, ...

en steevast voorbij lijken te gaan aan het feit dat elk individu ook een individuele verantwoordelijkheid draagt (uitzonderingen als 'heel jonge kinderen', 'zwakzinnigen' en 'geesteszieken' daar gelaten).

Ik zal deze 'duiders' voortaan 'de vergoelijkerds' noemen.

Dan kunnen we hun tegenpolen voortaan 'de verkwalijkerds' noemen.

En grapjassen blijven dan gewoon 'olijkerds', OK?

Oud 25 februari 2012, 11:27   #14816
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het heeft volgens mij niets te maken met vreemdelingen, maar wel met kansarmen.
In mijn tijd (hoor mij) waren er ook wijken waar niemand durfde komen.
Daar waar de kansarme autochtonen woonden, de wijk verloederde en misdaad welig tierde.

Nu hebben de autochtonen het beter en zijn de kansarmen vooral allochtonen.
Het gebrek aan beheersing van de taal speelt daar zeker in mee, ook het racisme en weigering van vele bedrijven om die mensen een kans te geven zal daar een factor zijn.
Ook de mentaliteit van vele autochtonen, die een duidelijk signaal geven tegen de vreemdelingen te zijn via bv stemgedrag en fora zoals dit zorgen voor een polarisatie die het probleem alleen maar erger maakt.
...
We hebben ook hier tijden van veel meer armoede gekend en toen waren er dus ook wijken waar je beter uit weg bleef.
Maar ons maatschappijmodel heeft er jaren over gedaan om die problemen zo goed mogelijk op te vangen en weg te werken! Ocmw, bijna gratis onderwijs, leeflonen, stempelen, sociale woningen enz enz enz
Men moet dan ook begrijpen dat we dat allemaal niet ten dele vernietigd en opgesoupeerd willen zien door horden vreemdelingen die nog in de situatie zitten waar velen van ons vroeger ook inzaten, zodanig dat alles wat we opgebouwd hebben de vernietiging riskeert omdat we onmogelijk het ocmw van de wereld kunnen spelen zonder er zelf straks aan onder te gaan!
Ondertussen zijn de "vette jaren" voor onze eigen burgers precies ook al achter de rug. Wat staat er ons en vooral de toekomstige generaties te wachten, dank zij dat opgedrongen multiculgedoe???
Zeg daar je gedacht over en...je bent een racist!
Als diegenen die ganse dagen dat woordje uitkramen denken dat het wel ok zal komen en worden zonder reacties en maatregelen die niet in hun kraam passen...
Oud 25 februari 2012, 11:29   #14817
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Je houdt dus vast aan het racistisch koranvoorschrift dat moslimvrouwen niet om mogen gaan met niet-moslims?
Dat kan mij niet schelen.
Oud 25 februari 2012, 11:35   #14818
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat ge een construct zijt, maar ik geef u voorlopig nog even het voordeel van de twijfel.
Wat is juist een "construct"? Ik ken die term helemaal niet. Kan je mij een link sturen naar een definitie in een woordenboek of in Wikipedia ofzo?
Citaat:
Sommige westerling vinden dat moslims aanzetten tot het kleden van alle vrouwen met de burka. Sommige moslims vinden dat westerlingen aanzetten tot het naakt rondlopen van de vrouwen. De waarheid ligt ergens in het midden.
Neen, de waarheid ligt niet in het midden. Ik ben van opvatting traditioneel en conservatief. Ik leef zo. Gezien het feit dat men mij blijft lastigvallen met dat mislukte experiment in de perversie, moet ik zelf ook tegenmaatregelen treffen. Het enige dat de tegenpartij verstaat, zijn: verregaande represailles.

Ik heb gemerkt dat ik daarbij gebruik kan maken van een bijzonder interessant fenomeen, namelijk, de ongebreidelde en verder groeiende woede van de moslims. Vandaar dat ik nooit nalaat van aan de moslims te vragen: "Wanneer laten jullie je nu eindelijk eens gaan? Je kan dat toch allemaal niet blijven opkroppen?"

Laatst gewijzigd door tarantula : 25 februari 2012 om 11:36.
Oud 25 februari 2012, 11:40   #14819
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is juist een "construct"? Ik ken die term helemaal niet. Kan je mij een link sturen naar een definitie in een woordenboek of in Wikipedia ofzo?

Neen, de waarheid ligt niet in het midden. Ik ben van opvatting traditioneel en conservatief. Ik leef zo. Gezien het feit dat men mij blijft lastigvallen met dat mislukte experiment in de perversie, moet ik zelf ook tegenmaatregelen treffen. Het enige dat de tegenpartij verstaat, zijn: verregaande represailles.

Ik heb gemerkt dat ik daarbij gebruik kan maken van een bijzonder interessant fenomeen, namelijk, de ongebreidelde en verder groeiende woede van de moslims. Vandaar dat ik nooit nalaat van aan de moslims te vragen: "Wanneer laten jullie je nu eindelijk eens gaan? Je kan dat toch allemaal niet blijven opkroppen?"
Wat kroppen ze op?
Waarom zijn ze woedend?
Oud 25 februari 2012, 11:41   #14820
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat soort moslims heeft hier toch geen zakens? Die moeten in hun zandbaklanden blijven, lekker elkaar afmaken terwijl ze "Allah enz" roepen. Waarom komen ze vrijwillig naar hier, wij zijn ze liever kwijt dan rijk! Ongevraagd naar een plaats trekken met een geperverteerde bevolking, daar moeten het toch echt achterlijke idioten voor zijn! We zouden ze best zo vlug mogelijk buiten kieperen als ze zelf het verstand niet hebben om op te hoepelen...
Kunnen ze in hun eigen landen lekker veel rekeningen vereffenen onder elkaar, zoals ze daar trouwens dagelijks bezig zijn.
Hoeveel slachtoffers weer in Syrië de laatste dagen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be