![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14801 |
Banneling
|
![]() Ze is dan een sadomasochist op de koop toe dat ze zichzelf permanent laat aanzetten tot racist door permanent Illwill's posts te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het hier iemand die van zichzelf kan zeggen dat hij/zij racist is gewornden door het lezen van deze draad? Natuurlijk niet. En weet je waarom niet? Omdat deze draad dan echt zou aanzetten tot racisme, wat ze duidelijk niet doet. Tenzij bij degenen die beweren van wel misschien. Iedereen kent zichzelf het best. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14805 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zoals gij hopelijk niet gaat ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat onze vriend "illwill" hier zijn lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen. Citaat:
Waarom denkt ge dat ik voorstander ben om godsdienst te weren uit het onderwijs? Kinderen horen niet gebrainwasht te worden met sprookjes. Maar spijtig genoeg kunnen we het niet tegen houden in de privé sfeer. Het beste wat we kunnen doen is de kinderen er tegen wapenen in het onderwijs.
![]() |
![]() |
#14806 |
Banneling
|
![]() Over welke duiders had je het dan?
Wanneer ik terugkeer in de discussie arriveer ik hier. http://forum.politics.be/showthread....56#post6002356 Ik stel voor dat we "illwill" .... het voordeel van de twijfel gunnen Laatst gewijzigd door artisjok : 25 februari 2012 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14808 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is de grootste factor dat een gedeelte van die geperverteerde autochtone bevolking, andermans vrouw en dochters komt aanzetten tot ontucht, en dat er maar één manier bestaat om daar paal en perk aan te stellen, namelijk, door er eens grondig met de vuile voeten door te gaan. Ik sta ervan versteld dat de moslims dat allemaal nog altijd lijdzaam blijven verdragen, want ik had erop gerekend dat zij al lang en spontaan het voortouw zouden genomen hebben bij de tenuitvoerlegging van benodigde represailles, waar ik zelf ook met groot plezier een steentje aan wil bijdragen, kwestie van de uitstaande rekeningen omstandig te vereffenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal alvast niet ontkennen dat heel wat allochtonen zich allerminst bezondigen aan de bezigheden die er toe leiden dat hij/zij hier zijn/haar lijstje links naar krantenberichten kan blijven aanvullen. Misschien moest iemand maar eens een draad openen met een lijstje links naar krantenberichten die die heel wat allochtonen ook eens in het zonnetje zetten? Ik zal trouwens evenmin ontkennen dat er vele autochtonen rondlopen met een mentaliteit die - ondanks een mogelijke schijn van het tegendeel - echt wel "OK" is. Vele autochtonen willen gewoon niet dat een krapuleuze minderheid de boel voor iederéén kan verkloten, en wensen dus niets méér - maar alleszins ook niets minder - dan een doortastende aanpak van krapuul, van welke afkomst dat krapuul ook moge zijn. En uitgerekend daar moeten die mensen nu toch echt wel al héél lang op wachten. Wie heeft er eigenlijk baat bij dat het daar maar niet van komt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14810 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14811 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tucht en ontucht zijn een kwestie van afspraken. De gemiddelde westerling heeft inderdaad een andere interpretatie van wat ontucht betekent dan de gemiddelde moslim. Sommige westerling vinden dat moslims aanzetten tot het kleden van alle vrouwen met de burka. Sommige moslims vinden dat westerlingen aanzetten tot het naakt rondlopen van de vrouwen. De waarheid ligt ergens in het midden. Als wij respecteren dat jullie dragen wat volgens jullie hoort gedragen te worden en omgekeerd, wat is dan het probleem nog? Ik weet het, het moet van beide kanten komen.
![]() |
![]() |
#14812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het probleem is en blijft dat de bijbel ongeveer rijp is voor het museum en bijna niemand zich er nog een barst van aantrekt terwijl de koran in al zijn glorie nog zoveel mensen op onze aardbol blaasjes wijsmaakt waarvoor ze zelfs hun leven willen geven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14813 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Rode Ridder heeft ook zijn medewerking beloofd! Hij vervoegt het leger tegen ontucht ter hoogte van Casablanca.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 februari 2012 om 11:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en steevast voorbij lijken te gaan aan het feit dat elk individu ook een individuele verantwoordelijkheid draagt (uitzonderingen als 'heel jonge kinderen', 'zwakzinnigen' en 'geesteszieken' daar gelaten). Ik zal deze 'duiders' voortaan 'de vergoelijkerds' noemen. Dan kunnen we hun tegenpolen voortaan 'de verkwalijkerds' noemen. En grapjassen blijven dan gewoon 'olijkerds', OK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ons maatschappijmodel heeft er jaren over gedaan om die problemen zo goed mogelijk op te vangen en weg te werken! Ocmw, bijna gratis onderwijs, leeflonen, stempelen, sociale woningen enz enz enz Men moet dan ook begrijpen dat we dat allemaal niet ten dele vernietigd en opgesoupeerd willen zien door horden vreemdelingen die nog in de situatie zitten waar velen van ons vroeger ook inzaten, zodanig dat alles wat we opgebouwd hebben de vernietiging riskeert omdat we onmogelijk het ocmw van de wereld kunnen spelen zonder er zelf straks aan onder te gaan! Ondertussen zijn de "vette jaren" voor onze eigen burgers precies ook al achter de rug. Wat staat er ons en vooral de toekomstige generaties te wachten, dank zij dat opgedrongen multiculgedoe??? Zeg daar je gedacht over en...je bent een racist! Als diegenen die ganse dagen dat woordje uitkramen denken dat het wel ok zal komen en worden zonder reacties en maatregelen die niet in hun kraam passen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14817 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14818 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb gemerkt dat ik daarbij gebruik kan maken van een bijzonder interessant fenomeen, namelijk, de ongebreidelde en verder groeiende woede van de moslims. Vandaar dat ik nooit nalaat van aan de moslims te vragen: "Wanneer laten jullie je nu eindelijk eens gaan? Je kan dat toch allemaal niet blijven opkroppen?" Laatst gewijzigd door tarantula : 25 februari 2012 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zijn ze woedend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze in hun eigen landen lekker veel rekeningen vereffenen onder elkaar, zoals ze daar trouwens dagelijks bezig zijn. Hoeveel slachtoffers weer in Syrië de laatste dagen? |
|
![]() |
![]() |