![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14841 |
Banneling
|
![]() Hij krijgt weer een acute aanval van morele superioriteit. Opvallend genoeg gaat dat nu ook al gepaard met het aarslikken van exotische lieden die hier zitten op te roepen tot de strijd.(Daar leest de zelfverklaarde moreel superieure weer gladjes over).
Laatst gewijzigd door Elbow : 25 februari 2012 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel: NEGEN van die 10 alibi-ali's werden verkozen en zijn ondertussen al heel de tijd Antwerps gemeenteraadslid (enfin, ze worden ervoor betaald, ik weet niet of ze aanwezig zijn op de zittingen (en/of ze Nederlands begrijpen etc..) maar ZE WERDEN WEL VERKOZEN. als men die wil vermijden mag men als autochtoon zeker geen lijststem meer geven, want die dient enkel om het zeteltje te reserveren, maar weldegelijk enkel nog zoveel mogelijk KOPSTEMMEN geven om het zeteltje te vullen, anders zitten dus die tien alibi-allo's in het door u gereserveerde zeteltje, wan dié mogen natuurlijk wel op "enkel eigen volk" stemmen. De vlamingen die op de partij van "eigen volk" stemmen mogen sowieso niet meespelen, maar dat wisten we al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14843 |
Banneling
|
![]() Neen, dat oproepen tot de strijd moet jij voor mij doen, door ze uit te schelden. Ik maak van jou gebruik om het vooraf aangekondigde doel te bereiken, maar ik vind jouw scheldtirades eigenlijk te weinig beledigend om afdoend effect te hebben. Wanneer leer je eindelijk de kunst van echt beledigend te schelden? Dan pas word je bruikbaar voor ons doel. Misschien stellen we jou dan zelfs vrij van een verblijf in de goelags die we voor jouw soort gaan bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14844 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan Tarantula eens beter de betekenis van "respect" gaan bestuderen, want hij verwart precies het een en ander. Hij respecteert zelfs de atoombommen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14846 |
Banneling
|
![]() Neen, maar, mijn bedoeling, in dit stadium, is helemaal niet om aan te zetten tot respect voor de moslims. Dat draagt op dit moment helemaal niet bij tot het gestelde doel, namelijk dat ze allemaal tegelijk ziedend van woede in het wilde weg beginnen rondschieten, zodanig dat we op dat moment ook duidelijk een paar doelwitten kunnen suggeren, die dan de volle lading zullen krijgen. Ik probeer jou eerder grondig te laten schelden op de moslims, in de hoop dat ze het goed kunnen horen, en dat ze nog wat meer geïrriteerd en geënerveerd geraken. Zonder mensen zoals jij, geraak ik er ook niet, hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14847 |
Banneling
|
![]() Vechtpartijen zijn een noodzakelijkheid. Als er nooit represailles ten uitvoer worden gelegd, dan herinnert niemand die zich, en dan blijft het misprijzen de boventoon voeren. Op het moment dat je ene afgerukte been in een boom hangt, en de andere afgerukte arm net overreden wordt door een vrachtwagen, dan besef je uiteraard wel wat "respect" betekent. Voor jou is het dan misschien net iets te laat, maar de volgende kan dan nog steeds zijn profijt doen aan de geleerde les. Je moet zo'n dingen altijd in een ruimere context beschouwen. En op die manier bouwen we dus allemaal samen aan een vreedzamere en ook respectvollere wereld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14848 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb ook respect voor mensen waar er geen Gevaar is voor represailles. Het kan dus perfect.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 25 februari 2012 om 13:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14850 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas, met de aan de gang zijnde hoererijen, ten lande, is dit steeds minder het geval. We zitten met een belangrijk gedeelte van de autochtone bevolking die alleen maar de opvattingen herhalen, die ze thuis van de goddeloze slet geleerd hebben. Dat is spijtig, maar helaas een feit. Je leest dat trouwens vaak in de posts hier op dit forum. Ofwel krijg je dan de goddeloze slet zelf aan het woord, ofwel haar vaderloze misbaksels. Maar ja, ze dienen nog wel ergens voor, hoor, want als ze voldoende grondig op de moslims schelden, en ze krijgen die eindelijk goed boos, dan dragen ze zelf ook bij tot de oplossing voor het probleem. In dat geval, gaan ze niet rechtstreeks naar de hel, maar dan mogen ze eerst nog wat in het vagevuur bij Satan aanbranden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14851 | |
|
![]() Citaat:
Dat zegt wel wat over uzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14852 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn strategie is nochtans volkomen duidelijk, hoor. Jij moet grondig schelden op mensen die dan boos zouden moeten worden, en vervolgens in het wilde weg moeten beginnen meppen, zodanig dat ik misschien ook iets mag suggereren, zoals onder meer waar er bij voorrang op gemept zou mogen worden. Welk doel wil jij eigenlijk bereiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14853 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() 1) & 2) : waar is dat ergens? 3) : wie is dat? ![]() Edit: en wie is die 'goddeloze slet'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 februari 2012 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ken jet verschil niet tussen schelden en islamkirtiek of kritiek op de moeltikoeltimaatschappij. Niet erg, het olijke duo van moreel superieuren verstaat dat ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14856 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14857 |
Banneling
|
![]() Dat komt mij helemaal niet goed uit, hoor. Dan blijven er nog alleen maar janetten over, die alleen maar op hun kop laten schijten, en dan wordt er van mij verondersteld dat ik ook op mijn kop laat schijten. Die vlieger gaat niet op, hoor!
Nee, nee. Daar moeten we een stokje voor steken. Misschien kan jouw kant bijvoorbeeld proberen van de moslims eruit te trappen? Dan worden ze misschien eindelijk boos, en dan ontstaat er misschien een soort van chaos waar ik ook mijn profijt bij kan doen. Enfin. Ik stel maar iets voor, hoor. Laatst gewijzigd door tarantula : 25 februari 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14858 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou in principe niet hoeven, mocht de islam een gewone religie als een andere zijn.
![]() |
![]() |
#14860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik leg opnieuw mijn standpunt uit. Er moet uiteindelijk een grondige vechtpartij komen, want diegenen die uiteindelijk de vechtpartij zullen winnen, zullen uiteraard niet op hun kop laten schijten; en in die sfeer, moet ik ook niet op mijn kop laten schijten. Daarenboven, zal ik in de laatste minuut ook wat meedoen, wanneer het duidelijk is geworden, wie er gaat winnen. Van de overwinnaars, zal er bijvoorbeeld niemand hun authoriteit als gezinshoofd in vraag durven stellen, want dan vechten ze wel even door, totdat dat detail ook opgelost is. Die vechtpartij mag dus niet te snel over zijn. Die vechtpartij moet integendeel een zeer diepe indruk nalaten. Het zullen trouwens zeker geen janetten zijn, die als winnaar uit de strijd komen. Eigenlijk maakt het dus niet uit wie er als winnaar uit de strijd komt, zolang er maar moordend gevochten wordt. Ik heb wel een sterk vermoeden van wie er ongetwijfeld zal winnen, maar dat maakt op zich niets uit. Dat de beste moge winnen! |
|
![]() |
![]() |