![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige reden ik dit recht niet opeis, is omdat ik deze maatschappij wel kan apprecieren. Ik moet (nog) geen tijd steken in mezelf te verdedigen tegen woestijnrovers en ander gespuis. Wat betreft geweld binnen het huwelijk. Dat kan alleen met vrouwen die zeer afhankelijk en niet al te snugger zijn. Of masochistisch ingesteld, maar da's een ander verhaal. Natuurlijk, een importnichtje uit de Tanzeruft of de heuvels van Anatolië, eentje die nooit anders heeft geweten dat vrouwen klop moeten krijgen, moet geen tekeningetje maken zeker? En dan de "uit de markt geprijst". Ik ben verdomd blij met mijn carrierevrouwke die een beter loon dan ik binnenhaalt. Doe dat maar eens met een vliegend tapijt bruidje uit de 7de eeuw. Misschien als ze echt knap is , en je niet vies bent van sloppy seconds.... Oftewel vogel(bekdier)spinnetje / cloon van Oblique, veel genot. Maar ik heb geen Koran nodig om leuke dingen te doen met metaal, kunststof en chemische producten.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geniet ervan, voor de tijd dat het nog duurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als jij denkt dat één of andere gewelddadige opstand om sharia in te voeren niet hardhandig wordt neergeslagen door de politie en het leger (beide nog grotendeels blank) dan leef je in een soort van achterlijke machtsfantasie. Als jij daarbovenop de waarde van een mens gelijkstelt aan zijn/haar fysieke kracht dan ben je echt een Neanderthaler. Een maatschappij van roidmonkeys (zoals jij er een denkt te zijn) is gedoemd tot een bestaan in het stenen tijdperk om bij de eerste echte grote ramp compleet ten onder te gaan. Mijn origineel bericht staat dus nog steeds: Troll of sociaal achterlijk?
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er bestaat echt maar één geldig antwoord voor gebrek aan respect: erop los dreunen. Dus ja, dat soort van rekeningen wordt vroeg of laat grondig vereffend. Laatst gewijzigd door tarantula : 25 februari 2012 om 01:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() en... hopsakee met de beentjes:
Compleet dorp in Egypte trouwt met EU-zigeunerinnen Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor andere Bulgaarse vrouwen hoef je helemaal niets te betalen, hoor. Die krijg je gratis ook wel mee. Beter nog, die zijn bereid om zelf te betalen om mee te mogen. Er is trouwens niemand die voor een Belgische bruid zou betalen: Belgen niet, maar vreemdelingen ook niet, hoor. Dit is zo omdat Belgische bruiden helemaal niet bekend staan voor hun geschiktheid voor een traditioneel huwelijk. De bereidheid tot betalen staat rechtstreeks in verhouding met de kwaliteit die je mag verwachten. Als de verwachte kwaliteit laag ligt, dan wordt er meestal niets betaald, of dan gaat het huwelijk zelfs niet door. Dan wordt alleen maar wat samengewoond of zo. |
|
![]() |
![]() |