![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier en daar zijn nog interessante postings te vinden hoor, van zowat alle richtingen trouwens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5102 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Succes in Basel, alvast.
![]() |
![]() |
![]() |
#5103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die zeldzame interessante posts verzuipen in ... beleefd blijven ... wat minder verheven posts. De moderatie heeft gekozen voor de heilige vrijheid van meningsuiting, hierbij vergetend dat ze hier één van vele Internetfora beheren, en niet de overheid zijn. Het resultaat laat zich zien. Ik wilde eerst enkele supercrapuleuze posts van vandaag als voorbeelden linken, maar bij nader inzien laat ik het liever zo. Best spijtig.
![]() |
![]() |
#5104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt. Ik zal het wel zoals de vorige jaren overleven. Het is daar saai, en ik mis mijn gezinnetje (stilaan een gezin).
![]() |
![]() |
#5105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5106 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Mag je man dan die paar dagen helemaal alleen op de twee passen? Of komt er hulp? Kan die dat? En nu komt het... denk je dat mannen evengoed kunnen zorgen voor kinderen als moeders? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de mooiste taal om in te zingen ?
Kan jij uit het hoofd drie Aziatische popsterren opnoemen ? Of Latijns-Amerikaanse ? De vrijheid van meningsuiting werkt destructief op dit forum. Betekent dit dat mensen vrijheid niet aankunnen ? Zijn er volkeren waar je mee sympathiseert, zonder duidelijk aanwijsbare reden ? Hoe goed ben jij in het voeren van gesprekjes over koetjes en kalfjes met vage bekenden die je toevallig op straat ontmoet ? Of doe je alsof je de ander niet gezien hebt en maak je jezelf snel uit de voeten ?
Laatst gewijzigd door koe de poing : 25 februari 2012 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en hier kijk ik niet eens meer. (Niet dat de rest zoveel beter is.) Wat overigens tegensteekt is niet enkel wat er staat, maar ook wat er niet staat. Een voorbeeldje: stel je even voor dat deze post mutatis mutandis over moslims ging. De welbekende superprincipiële antiracisten die ons forum met hun hoogstaande proza verrijken zouden daar (terecht) op ingaan, de feitelijke fouten rechtzetten of om bewijzen vragen, het racisme aanklagen (en dit over vele vele pagina's, tot vervelens toe). De oorverdovende stilte in de gelinkte thread spreekt boekdelen (omdat het geen alleenstaand geval is). Ik ben deze hypocrisie eerlijk gezegd ook wat beu (veel meer dan het zelfontkrachtend gebleit van de antisemieten dat ze over de joden hier niks mogen schrijven). (Weer wat vriendjes bijgemaakt op dit forum.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2012 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn genoeg mannen die alléén hun kinderen moeten grootbrengen, en dat lukt vaak prima. Dus ja, mannen kunnen evengoed voor kinderen zorgen. Zuiver anekdotisch toch de volgende kanttekening. Bij ons (en bij andere koppels die ik ken) had ik de indruk dat de zorg voor baby's bij de moeder "natuurlijker" leek dan bij de vader. Ik weet nog dat mijn man in het begin het vasthouden van de baby moest "leren", en heel onzeker was of hij het wel goed deed en zijn dochterje niet in levensgevaar bracht. Of dat nu aan nature of aan nurture ligt, of dat ik me dat inbeeldt, weet ik niet. Hoe dan ook, ja, hij zal dat prima doen!
![]() |
![]() |
#5110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms sta ik hier met mijn mond vol tanden als het over deze overduidelijk wereldwijde samenzwering gaat. Wat zo klaar als een klaar werd toen ik door had dat de drie laatste onderdirecteurs van een bepaald Amerikaans veiligheidsagentschap "mutatis mutandis moslims" waren! Gelukkig ben ik eindelijk vVerlicht ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien Italiaans?
Citaat:
Shakira, Ricky Martin ... (er zullen er meer zijn die ik ken, maar zonder Google kom ik er blijkbaar niet op). Citaat:
De vrijheid (die ik niet in vraag stel) heeft tot gevolg dat de initiatiefnemers van politics.be het recht hebben een forum op het Internet te plaatsen waar zowat alles is toegelaten. Het resultaat is er ook naar, daar het veel gemakkelijker is BS te posten (of te copy/pasten) dan doordachte, welgedocumenteerde, genuanceerde posts. Citaat:
Ben daar niet heel goed in. Als het echt kan zal ik me snel uit de voeten maken. Anders kan ik wel enkele minuten de schijn ophouden, en de obligate "met de kindjes alles ok" en "ik zal de groeten aan mijn moeder overbrengen" ed uiten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2012 om 10:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke wereldwijde samenzwering ging het daar (er zijn er meerdere die, alhoewel supergeheim, toch door onze pientere forumvriendjes ontmaskerd worden)? En had het Amerikaanse veiligheidsagentschap nu drie joden of drie moslims als onderdirecteur?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2012 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind overigens dat Shlomo Barack dat goed doet als moslim!
Laatst gewijzigd door lombas : 26 februari 2012 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens het trauma van William M. Daley als White House Chief of Staff nog niet verwerkt. Het was een geniale ingeving om Shlomo Hussein te noemen, en voor hem een geboortecertificaat uit Hawaii te photoshoppen. Iemand heeft een vette premie opgestreken tijdens de laatste meeting in de begraafplaats van Praag.
![]() |
![]() |
#5115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Long time no see trouwens. Die jongen zit daar goed, in de Pacifische!
![]() |
![]() |
![]() |
#5116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb jij als stadmens een band met de natuur ?
Heb je ooit een ree, een das, een vos of een everzwijn in het wild gezien ? Wat zijn het mooiste en lelijkste gebouw van antwerpen ? Zou je iemand aanraden om in de sint-amanduswijk te gaan wonen ?
![]() |
#5117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er is wel een verschil tussen het posten van feiten (tja, er zijn nu eenmaal zeer invloedrijke joden & de israëllobby) en antisemitisme. En gelukkig is dit forum niet de overheid, anders had Freilich om de minuut een klacht over antisemitisme bij de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5119 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mooiste: MAS. Lelijkste: Justitiepaleis. Citaat:
Als Park Spoor Noord zijn beloftes inlost wordt dat misschien wel een leuke wijk. Geen idee of vastgoed daar nog relatief goedkoop is.
![]() |
![]() |
#5120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt om me nogmaals aan te herinneren waarom ik zoveel mogelijk uit de "ernstige" subfora wegblijf.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2012 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |