![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs geen argumenteren. Dat zijn puur persoonlijke aanvallen. Edit : En dat is hier tegenwoordig toegestaan. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2012 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15002 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vragen stellen is nu al gelijk met persoonllijke aanvallen. Laat dat uit de mond komen van mieke quote-bron-bewijs. Het moet zijn dat de vraagjes te genant waren. Daar moet je maar tegen kunnen als je je affirmeert als liefhebber van die sexistische, degraderende textielen vrouwenkooien . Die beschouwt elk mens met gezond verstand namelijk als persoonlijke aanvallen op de vrouw en vrouwelijkheid. Ik zei wel, mensen met gezond verstand. Slaafse islamofielen horen niet bij die categorie. Laatst gewijzigd door Elbow : 26 februari 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15003 |
Banneling
|
![]() Meten is weten. Laat je niet intimideren door de scheldpartijen van Artisjok en haar meeloper.
Laatst gewijzigd door Elbow : 26 februari 2012 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15005 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je woont in een prachtige wijk maar kan niet eens de naam geven. Je vind me een rascist maar je kan niet zeggen tov wie. Het is kortom voor iedereen duidelijk wie hier zonder enig argument of reden zomaar mensen veroordeelt voor rascist. Sterk kerel, heel sterk van je. Blijkbaar ben jij dus de rascist daar ik van allochtone afkomst ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#15006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15007 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15008 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15009 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#15010 | |
|
![]() Citaat:
Er wordt zoveel op de man gespeeld dat de mods het ook niet meer weten denk ik.
![]() |
![]() |
#15011 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gevraagd en beantwoord.
![]() |
![]() |
#15012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Onze" extremisten die tegen de uitwassen van de multicul ageren vallen stil als dat probleem opgelost is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15013 | |
|
![]() Agreed, maar ik vind ook dat we autochtone extremisten moeten weren.
Indien ze geen Belg zijn, groot gelijk. Indien wel, de Belgische wet volgen. Nee, ik belicht een ander aspect van het probleem. Ik ontken het probleem echter niet. Citaat:
Leden van de KKK die kruisen branden in de tuinen van kleurlingen blijven even racistisch, ook al zijn alle kleurlingen verdwenen.
![]() |
![]() |
#15014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik het nieuws gemist? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hun "godsdienstig standpunt" niet strookt met onze waarden dan hebben we die "godsdienst" niet van doen nog hier nog elders. Voor hoeveel slachtoffers heeft die pest ondertussen al gezorgd? Heb je er een idee van? Zijn er mensen die daar geen last van hebben? Die van de wereld niet weten en het geluk hebben nog niet door die zegeningen omringd te zijn? Best mogelijk, en dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben we "extremisten" nodig in eigen rangen als tegengewicht voor de vreemde extremisten die denken "het recht" te hebben hun extremisme hier op te dringen en doen alsof ze ons uiteindelijk moeten bekeren!
Met bidprentjes uitdelen en rozenkransen bidden in de kerk zal het niet helpen of verdwijnen vrees ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15019 | |
|
![]() Citaat:
Ieder zijn manier van quoten zeker?
![]() |
![]() |
#15020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zijn jouw "waarden" eigenlijk? Staan die ergens gedocumenteerd, of verzin je maar wat? |
|
![]() |
![]() |