![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op een werkvloer mag je direct je biezen pakken. Blijf dus maar vanuit uw ivoren toren de nerd uithangen. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik kan geen zonnepaneel maken....
|
|
|
|
#104 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En welke verantwoordelijkheid heb ik trouwens tov mijn medeburgers ? Ik zal wel zorgen dat mijn ouders in comfort oud worden hoor. Maar tov die van u, voel ik geenzins verplicht. Citaat:
In tegenstelling tot u breng ik werkbare oplossingen aan met een duidelijke lange termijnvisie. Misschien vindt mijn werkgever dat tof ? Minder verbruiken is de enigste manier om de kost van uw huis te verwarmen onder controle te krijgen. Hoge energieprijzen zijn er om te blijven. Of we kunnen zo debiel gaan doen gelijk China, die olie subsidieert. Welk leuk daar dat ze met een gigantische roetwolk zitten.... |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is wel zo atavistisch gezellig, een goeie open haard nietwaar.
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Willen we West Europa op steenkool laten lopen, dat kan, en zelfs milieuverantwoord, maar dan spenderen we de helft van de energie of meer uit die steenkool aan het oplossen van de milieueffecten. Ook gaan de Chinezen niet meer kunnen leveren. De enige optie dan is Antartica leegroven. En dat is dan goed voor een paar decennia. (Hmm, contradictie met milieu-verantwoord nietwaar)
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Minder energie verbruiken per hoofd. Asociaal volgens sommigen hier, dat ik mensen in oude, ongeisoleerde huizen in de kou laat zitten, maar hoe anders ga je hun dwingen om de switch te maken naar beter geisoleerde woningen ? Door verwarming te blijven subsidieren ? Door anderen te laten opdraaien voor slecht beleid ? |
|
|
|
|
|
|
#110 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je een minimaal energieverbruik per hoofd wil, kom je al gauw uit bij een paleolithische levensstijl; Die ook niet mogelijk is met de huidige bevolkingsaantallen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#111 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
We verspillen nog veel te veel energie zonder nadenken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus ? |
||||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wil je je factuur drukken, dan zal je inderdaad moeten overgaan naar hetgeen Tavek aanhaalt. Voor het alternatief met minder C-afhankelijkheid hang je af van die bende in de Wetstraat die niet verder durven en kunnen kijken dan hun eigen neus lang is, en die zich eveneens laten leiden door sloganesk gebral. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
U klinkt nu als een prima Meloen. Mag die apotheek de groene esculaat nog aansteken? Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 februari 2012 om 15:34. |
|||||
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dixit asociale ik. |
||
|
|
|
|
|
#115 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 februari 2012 om 15:44. |
|||
|
|
|
|
|
#116 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaar ook mijn opmerking over diversiteit.
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals met elke speculatieve portefeuille he. Hedgen !
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu hebben jullie zoiets van....'t is koud dus doe maar een extra jasje rond uw huisje want wij vragen wat we willen. Kun je het niet betalen? Vries dan dood! En dat extra jasje en dat dubbel raam is ook al niet goed meer. Doe er nog een jasje rond en zet er driedubbele vensters in. Straks 4 dubbele? eej...al eens de prijzen van die ramen en werken bekeken? Samen met de prijs van een echt goede installatie. Je kan er 500 jaar kolen mee kopen. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waarom moet je dat doen, om het onevenwicht tussen lasten opa rbeid versus lasten op energie op teheffen |
|
|
|
|