![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Aangezien ik de wereldlijke wetten niet verwerp hoef ik niet te sneuvelen voor mijn standpunt. Ik zou dat wsl. doen als iemand die meent in naam van God te spreken mij wetten en leefregels zou dicteren. Ik heb het nl. niet zo op een theocratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook niet. Ik heb nooit beweerd dat de machthebbers tot de clerus moeten behoren. Ik heb alleen gezegd dat ze geen nieuwe wetten mogen uitvinden. Ze mogen dat eigenlijk wel, maar ik heb er niets mee te maken. Laatst gewijzigd door tarantula : 27 februari 2012 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Principieel zou dat niet eens mogen een wet die in strijd is met Gods wetten te aanvaarden. In de praktijk is tolerantie en samenleven leuk en het bevestigt de broederschap in de zin dat we allemaal kinderen van Adam zijn en niemand is zondeloos, daarnaast als we het niet accepteren dan zullen ze het ook niet accepteren en de wereld wordt kleiner en kleiner. ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 27 februari 2012 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toen sprak de Schepper, en hij zeide, ik ben de god die U uit slavernij in Egypte heeft bevrijd. Eén. Eerste gebod. Gij zult geen enkele andere wetgever erkennen dan ik. Exodus 20:1-3. Het is helaas niet genoeg om wetten niet te aanvaarden die in strijd zijn met Gods wetten. Dat laat nog altijd toe dat de baronnen hun uitvindsels aan ons opdringen. Volgens het standpunt, moet je alle wetten verwerpen die niet axomatisch kunnen worden herleid tot de wetten van de Schepper. Alleen op die manier kan je de baronnen volledig buiten spel zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En: heeft Allah niet gezegd: "Gij zult drie vrouwen nemen: een voor het weekend, een voor door de week en een voor snachts......
![]() ![]() ![]() Wie kan er dan nog tegen Allah wezen? ![]() |
![]() |
![]() |