Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 februari 2012, 08:15   #21
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Is het onzin omdat je dan die 18.000 moet afstaan?
Indien ook maar een kind van mij met die onzin die jullie uitkramen zou voorstaan, zou hij zeker geen last meer hebben van mijn gespaard geld of dat deel van de woning dat hem zou toekomen.
Want dat deel zou 0,0 niks bedragen.
En als je denkt dat je niemand kan onterven, het is redelijk eenvoudig, alles verkopen en delen onder de anderen.
Eindresultaat 0,0.
Zelfs jij wil niet inzien dat niemand op zijn 50ste vraagt om ontslagen te worden.
Maar de slaafse fierheid van Vlamingen uit zich nu reeds in, neem maar een minder betaalde job, ga maar klinkers leggen, zo kapot is je rug nu ook weer niet.
Of ga maar bij Volvo aan de band werken, dan krijg je op het eind van het jaar een koekje als beloning, als ze x auto's meer geproduceerd hebben dan voorzien.
Eigenlijk kan er best een wetsvoorstel komen om vrijwillig euthanasie te plegen op je 65, dan kunnen de pensioenkassen, banken en onze politici beginnen met de jeugd hun bijdragen en belastingen weg te graaien en te vergokken en mag jij tegen die tijd tot je 70ste werken, voor je euthanasie mag plegen.
Zoek u andere slachtoffers om op te kappen, niet diegenen die ervoor gezorgd hebben, dat jij tot nu toe een mooi en gemakkelijk leven hebt gehad.
Nooit geloofd dat een politieke partij zover kon gaan, dat ze kinderen tegen hun ouders uitspeelt.
Over normen en waarden gesproken.
zie je wel: weeral over het persoonlijke geld ipv te denken aan de maatschappij. Maak u geen zorgen hoor, ik zit niet te wachten op het moment dat mijn ouders doodvallen om dan te zien hoeveel geld ik wel niet kan erven. Ik zal dan vooral rouwen en niet als een aasgier de centjes zitten tellen. Als er niets tussenzit voor mij, dan is dat dan maar zo. Ik ben gewoon om zélf voor mijn geld te werken en het niet te verwachten van iemand anders (familie of niet)

Maar simpel gezegd: gij vindt dus dat die 50 jarige beter aan den dop hangt en niets meer doet tot hij in pensioen kan. Ik neem daar akte van en het is uw goed recht om dat te vinden (alleen zal ik u wel moeten waarschuwen dat u nog veel meer dan die 18000 euro zal mislopen aan uw erfenis hoor)
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 08:35   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Wie wil werken kan werk vinden.

Werklozen zijn profiteurs waar de werkenden voor opdraaien.
Niet helemaal juist.

Veel werklozen hebben langere tijd in hetzelfde bedrijf gewerkt.
Na een tijdje kende ze dat bedrijf van binnen en buiten en waren ze daar de beste in hun job.
Maar eens ze na een sluiting terug op de arbeidsmarkt moeten gaan zoeken achter ander werk, komen ze tot de vaststelling dat ze niets kennen buiten het gesloten bedrijf. En dat ze ondanks hun 25, 30 of zelfs 40 jaar ervaring in het gesloten bedrijf, terug van 0 moeten beginnen leren hoe alles werkt en waar alles zich bevind. Ze komen tot de vaststelling dat ze door hun jobzekerheid juist waardeloos zijn geworden op de arbeidsmarkt en niet kunnen opboksen tegen de even oude jobhoppers waar zij geen respect voor hadden en die zelf zelfs uitmaakte voor waardeloze achterlijken. Maar nu ze zelf terug moeten gaan zoeken achter werk, weten zij niet hoe dat moet en hoe zij zich moeten verkopen. Erger voor hen is dat ze zelfs vaak tegenover de door hen beledigde jobhoppers komen te zitten, waar zij bij moeten solliciteren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 08:44   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
zie je wel: weeral over het persoonlijke geld ipv te denken aan de maatschappij. Maak u geen zorgen hoor, ik zit niet te wachten op het moment dat mijn ouders doodvallen om dan te zien hoeveel geld ik wel niet kan erven. Ik zal dan vooral rouwen en niet als een aasgier de centjes zitten tellen. Als er niets tussenzit voor mij, dan is dat dan maar zo. Ik ben gewoon om zélf voor mijn geld te werken en het niet te verwachten van iemand anders (familie of niet)

Maar simpel gezegd: gij vindt dus dat die 50 jarige beter aan den dop hangt en niets meer doet tot hij in pensioen kan. Ik neem daar akte van en het is uw goed recht om dat te vinden (alleen zal ik u wel moeten waarschuwen dat u nog veel meer dan die 18000 euro zal mislopen aan uw erfenis hoor)
Ik ben een +50 jarige en ben nog lang niet van zin om mijn kaars te laten uitblazen.
Voor mijn kinderen zal het dus nog lang wachten worden op hun erfenis, ik ben namelijk wel van plan om hun erfenis te gebruiken om mij een mooie oude dag te bezorgen.
Als ik dus lang genoeg in gezondheid mag blijven leven, zullen zij achter hun erfenis mogen fluiten.

Jullie lijken mijn ex wel, die is zelfs naar een notaris gelopen om uit te zoeken hoe ze haar eigen moeder kon verhinderen om haar erfenis op te maken. Het mens was toen amper 55 jaar en had haar hele leven gewerkt als een paard om zichzelf een gemakkelijke oude dag te kunnen bezorgen.
Oud 29 februari 2012, 10:14   #24
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Als het maken en afbranden van stropoppen een betaalde job zou zijn, zouden sommige forum-genoten ondertussen al schatrijk zijn.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 11:12   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk jij, ik ben het levende bewijs van wel. Ik heb op mijn 40ste mijn ir diploma gehaald met avond en weekend studie.
Ben wel naar Duitsland moeten gaan werken om het gehonoreerd te zien.
Want in België bleek het gewoon een vodje papier te zijn.
Avond en weekend onderwijs diploma, stelt toch niets voor.
Op een andere draad heb ik reeds uitgelegd, dat ik werkelijk met mijn kont in de boter gevallen ben, door op mijn 1ste sollicitatie en 1ste test in Duitsland, 3 reële problemen, waar ze al enkele dagen mee bezig waren, op te lossen op een dag.
Mijn begin loon ging van 60.000 Bfr per maand netto hier in België naar 8.800 DM per maand netto en er was niet veel onderhandelen nodig.
Het verschil met België is, dat men in Duitsland praktijk kennis veel meer waardeert dan enkel theoretische kennis.
Ik wist niet dat je dat kon met avond en weekend studie.
Kan je me eens inlichten waarvoor je daar geweest ben?
Mag met pm hoor.

Ik zou dat niet meer doen om er mee te werken maar mocht dat haalbaar zijn zo voor mezelf zie ik het misschien wel zitten.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 12:07   #26
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik ben een +50 jarige en ben nog lang niet van zin om mijn kaars te laten uitblazen.
Voor mijn kinderen zal het dus nog lang wachten worden op hun erfenis, ik ben namelijk wel van plan om hun erfenis te gebruiken om mij een mooie oude dag te bezorgen.
Als ik dus lang genoeg in gezondheid mag blijven leven, zullen zij achter hun erfenis mogen fluiten.
Ja ja, allemaal praat om te verhullen dat je er niet in bent geslaagd om een erfenis op te bouwen voor je kinderen. Geef dat toch gewoon toe ipv de ongevoelige/egoistische pa uit te hangen. Is dat trouwens ook de mentaliteit die je aan je kinderen doorgeeft?

Normaal hoef je op je oude dag ook niet te zorgen voor je kinderen (maar omgekeerd). Ze zijn dan oud genoeg om voor zichzelf in te staan.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 12:51   #27
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Ja ja, allemaal praat om te verhullen dat je er niet in bent geslaagd om een erfenis op te bouwen voor je kinderen. Geef dat toch gewoon toe ipv de ongevoelige/egoistische pa uit te hangen. Is dat trouwens ook de mentaliteit die je aan je kinderen doorgeeft?

Normaal hoef je op je oude dag ook niet te zorgen voor je kinderen (maar omgekeerd). Ze zijn dan oud genoeg om voor zichzelf in te staan.
Mijn kinderen moeten echt niet klagen.

Wat hebben ze trouwens aan een erfenis, als ze gedurende mijn leven in armoede en ellende moeten leven, omdat ik het hen niet gun van mijn rijkdom te genieten tijdens mijn leven.
En ouder ben je voor de rest van je leven, je verantwoordelijkheden tegenover je kinderen stopt nooit. Integendeel die neemt zelfs toe eens ze de deur uit zijn en zelf aan kinderen beginnen, want dan moet jij als ouder klaar staan om voor hun kinderen, jou kleinkinderen te zorgen.
Oud 29 februari 2012, 12:53   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Mag met pm hoor.

Ik zou dat niet meer doen om er mee te werken maar mocht dat haalbaar zijn zo voor mezelf zie ik het misschien wel zitten.
Je kan alles leren en elke graad behalen via zelfstudie en examencommicie, CVO en open universiteit.
Oud 29 februari 2012, 13:09   #29
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werklozen willen niet werken volgens sommigen.
50% die werk vinden is eigenlijk het cijfer dat in goede en in slechte tijden, het gemiddelde is.
Voor +45 jarigen is er zelfs maar 1 kans op 4 dat ze met begeleiding werk vinden, want de groep van 45 tot 50 worden waarschijnlijk bij de 50 - 55 gerekend. Waarom ze niet vermeld worden???
Bij 55 + word het nog 1 op 12.
Gooi ze maar van de dop, want die profiteurs willen niet werken.
Gewoonlijk de spreuk van snotters van 20 tot 30 jaar, die denken dat hun pa of ma dat nooit zal overkomen.
Als je dan de lijn die N-VA wil volgen doortrekt en iemand van 50-55 nog per gewerkt jaar, een maand extra mogelijkheid geeft om in de werkloosheid te blijven en dan waarschijnlijk terug naar het leefloon, blijven er nog minstens 7 jaar tot zijn 65 om te overbruggen naar zijn pensioen.
Dan kunnen ze pa en ma ipv een Bulgaar inhuren om voor 3 € per uur de werkjes bij hun thuis te laten opknappen en voor hun kleinkinderen te zorgen.
Ma bij de ene en pa bij de andere. Het word alleen problematisch als ze zelf toevallig meer als 2 kinderen hebben.
Pa en ma kunnen natuurlijk ook hun huis verkopen en ergens een goedkope studio huren. Eerst hun spaargeld bij passen per maand en dan hun huis opsouperen, zodat er och arme niets meer overblijft voor de kinderen.
Die kinderen, die zo geijverd hebben om de mensen in zulke situaties te brengen, door te stemmen op rechtse partijen, die zulke programma's uitvoeren in opdracht van filantropische instellingen gelijk VBO, Unizo en VOKA.

Kunnen ze na overlijden zeggen, die rotzakken hebben ons niets nagelaten, die hebben alles verbrast.
Rusthuizen afschaffen voor mensen met kinderen.

De kinderen die niet voor hun ouders zorgen, geen recht op de erfenis.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 februari 2012 om 13:09.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 13:11   #30
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Reken maar uit: een rusthuis kost tussen de 50 en de 80 euro per dag.
Oud 29 februari 2012, 19:38   #31
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Je kan alles leren en elke graad behalen via zelfstudie en examencommicie, CVO en open universiteit.
Ingenieur ook via het cvo?

En vermits ik het toch al niet weet kan ik meteen nog een domme vraag stellen....hoeveel soorten ingenieurs richtingen bestaan er feitelijk?
En kan dat allemaal via avond onderwijs?

Louter uit interesse vraag ik dat...geen bijbedoeling.
Oud 29 februari 2012, 23:51   #32
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kiezen tussen stempelen voor €800 en werken voor €1000 is niet moeilijk.

Ik denk dat ik dan gewoon ga vegeteren dan in bed.
Doppers " vegeteren in bed " volgens jou ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 23:54   #33
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Ingenieur ook via het cvo?

En vermits ik het toch al niet weet kan ik meteen nog een domme vraag stellen....hoeveel soorten ingenieurs richtingen bestaan er feitelijk?
En kan dat allemaal via avond onderwijs?

Louter uit interesse vraag ik dat...geen bijbedoeling.
definier "richting". Bedoel je dan dingen zoals: chemie, elektronica, elektriek, elektromechanica, bouw, ..

Dan valt het nogal mee.

Bedoel je alle mogelijke opties, dan kunnen we nogal doorgaan
Oud 29 februari 2012, 23:55   #34
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Doppers " vegeteren in bed " volgens jou ?
telt "slapen aan den toog" ook mee?
Oud 1 maart 2012, 01:10   #35
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb mijn eigen pa een tijd in die situatie gezien dat hij zonder werk zat, en eerlijk gezegd, ik had niet veel compassie met hem. Probleem met veel oudere werklozen is dat hun eisen regelmatig te hoog liggen. Ik heb al zoveel jaar gewerkt dus ik MOET minstens X krijgen of ik ga Y zéker niet doen. Er zijn anderen, maar zo zijn er veel, en mijn pa was er een van.
Ik heb hem toen gezegd dat hij moest leren minder veeleisend te zijn, want dat al die bedrijven iemand konden krijgen die stukken jonger/goedkoper/flexibeler/... was dan hij om hetzelfde werk te doen. Na een tijd is zijn frank gevallen en heeft hij opnieuw werk gevonden.
Alléé vooruit,een schat van een zoontje dus....

Het morele aspect én het feit dat uw pa op dat moment door een diep dal ging was voor u dus niet genoeg om hem te steunen...

Hebt u er een idee van ,hoe het aanvoelt om na een lange loopbaan droogweg op de keien te worden gezet....

Ik heb hetzelfde meegemaakt,na 28 jaar dienst op 48 jarige leeftijd op de keien belanden door een faillissement,na daar jaren dag in ,dag uit,tot s'nachts en de weekeindes toe uw uiterste best te hebben gedaan...

Geloof me,sommigen kunnen daardoor diep vallen en verdienen tenminste toch de steun van hun huisgenoten..

4 maanden opzeg uitbetaald,en daarna drie weken werkloos geweest alvorens terug aan de slag te geraken...

Citaat:

Als u mijn zoon zou zijn ,zou u noch zomin rouwen,noch uw centjes tellen die u zou kunnen erven...

U zou door uw eerdere houding het volgende hebben gemist...

Ten eerste:uw verdere studies aangezien u die dan dik op uw buik had kunnen schrijven...

Ten tweede:die nieuwe auto die gereed zou hebben gestaan bij het behalen van uw voorlopig rijbewijs...

Ten derde:uw spaarboek die u op 25 jarige leeftijd zou worden uitgekeerd met daarop een bedrag van 25.000 euro....

Ten vierde: de latere erfenis
Als u mijn zoon zou zijn ,zou u noch zomin rouwen,noch uw uw centjes tellen die u zou kunnen erven...

U zou door uw eerdere houding het volgende hebben gemist...

Ten eerste:uw verdere studies aangezien u die dan dik op uw buik had kunnen schrijven...

Ten tweede:die nieuwe auto die gereed zou hebben gestaan hebben bij het behalen van uw voorlopig rijbewijs...

Ten derde:uw spaarboek die u op 25 jarige leeftijd zou worden uitgekeerd met daarop een bedrag van 25.000 euro....

Ten vierde: de latere erfenis die dan ongetwijfeld alléén uw zuster zou toekomen...U krijgt enkel de rekening van uw deel van mijn uitvaart...

Laatst gewijzigd door Svennies : 1 maart 2012 om 01:21.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 01:40   #36
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
definier "richting". Bedoel je dan dingen zoals: chemie, elektronica, elektriek, elektromechanica, bouw, ..

Dan valt het nogal mee.

Bedoel je alle mogelijke opties, dan kunnen we nogal doorgaan
Het eerste ja ; chemie, elektronica, elektriek, elektromechanica, bouw, ..

Zou ik ergens iets kunnen inkijken hoe zo een cursus er ongeveer uit ziet?
Bv iets in de bouw of metaal of zo?
Oud 1 maart 2012, 07:02   #37
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag met pm hoor.

Ik zie op onderstaande link dat er door Vlaamse gemeenschap geen technische vakken voor bachelor gegeven worden. Als je even wat verder zoekt bij het oude "B1" vind je misschien hoe het nu heet.
Om je diploma te halen moest je vroeger je examen afleggen voor een midden jury.
Met alle naamsveranderingen van de laatste decennia zou ik echt niet kunnen zeggen hoe het nu heet en welke de voorwaarden zijn om het te volgen.

http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...nfolijn%2FView
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 07:32   #38
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Ten tweede:die nieuwe auto die gereed zou hebben gestaan hebben bij het behalen van uw voorlopig rijbewijs...

Ten vierde: de latere erfenis die dan ongetwijfeld alléén uw zuster zou toekomen...U krijgt enkel de rekening van uw deel van mijn uitvaart...
1) zelf betaald
2) zelf betaald
3) niet gekregen
4) we zijn met veel kinderen. Als er al iets overblijft in de pot, zullen we het met velen delen.

Ik denk dat gij de pointe gemist hebt: meneer de zelfverklaarde sos had het constant over krijgen/erven/... Dat interesseert mij helemaal niet. Ik zei: als mijn pa terug werk had gehad dat minder betaald was en ik daardoor minder erfenis ging krijgen, dat is het minste van mijn zorgen. Die erfenis kan mij niet zoveel schelen, in tegenstelling tot anderen hier blijkbaar, die dat quasi als het belangrijkste van hun ouders aanzien... En dan ben ik de slechte...

Haha, grappig.
Oud 1 maart 2012, 08:13   #39
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) zelf betaald
2) zelf betaald
3) niet gekregen
4) we zijn met veel kinderen. Als er al iets overblijft in de pot, zullen we het met velen delen.

Ik denk dat gij de pointe gemist hebt: meneer de zelfverklaarde sos had het constant over krijgen/erven/... Dat interesseert mij helemaal niet. Ik zei: als mijn pa terug werk had gehad dat minder betaald was en ik daardoor minder erfenis ging krijgen, dat is het minste van mijn zorgen. Die erfenis kan mij niet zoveel schelen, in tegenstelling tot anderen hier blijkbaar, die dat quasi als het belangrijkste van hun ouders aanzien... En dan ben ik de slechte...

Haha, grappig.
Je bent niet de slechtste het gaat er enkel om, dat uit jouw redenering, je ouders in feite de onkosten van je opvoeding, zouden moeten terugvragen van het ogenblik dat jij begint geld te verdienen.
Want jij vind het normaal dat je vader voor een x bedrag minder moet gaan werken.
En als dat x bedrag nu net gespaard werd om zich een nieuwe auto aan te schaffen omdat zijn oude het begint na te laten of voor een veranda aan zijn huis waar hij op zijn oude dag rustig de vogels kan observeren, omdat zijn kinderen de tijd niet meer hebben hun ouders te bezoeken.
Het gaat enkel om respect, dat zowel bedrijven als politieke partijen, met hun geneuzel over mensen van een zekere leeftijd hebben verspreid en dat nu als waarheid door de jeugd word aanvaard. Wat het ergste is, dat die mensen dikwijls hondstrouw hun bedrijf hebben gediend en dat ze als groot vuil op straat worden gezet enkel omdat dat bedrijf méér winst wil.
Kan je je inbeelden wat jouw vader en met hem veel andere vaders denken, als ze langs een uitzendbureau moeten gaan, want vaste contracten zijn een uitzondering geworden en te horen krijgen, je kan daar beginnen aan 10,7 € per uur voorlopig voor 3 dagen per week, maar volgende week heb ik een job voor je waar je waarschijnlijk een ganse maand mag werken, maar het uurloon is ook maar 10,7 €. En als je al bijna op voorhand weet dat het zo gaat gaan tot je 65ste.
Kan je je voorstellen hoe zo iemand zich voelt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 08:20   #40
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent niet de slechtste het gaat er enkel om, dat uit jouw redenering, je ouders in feite de onkosten van je opvoeding, zouden moeten terugvragen van het ogenblik dat jij begint geld te verdienen.
Want jij vind het normaal dat je vader voor een x bedrag minder moet gaan werken.
En als dat x bedrag nu net gespaard werd om zich een nieuwe auto aan te schaffen omdat zijn oude het begint na te laten of voor een veranda aan zijn huis waar hij op zijn oude dag rustig de vogels kan observeren, omdat zijn kinderen de tijd niet meer hebben hun ouders te bezoeken.
Het gaat enkel om respect, dat zowel bedrijven als politieke partijen, met hun geneuzel over mensen van een zekere leeftijd hebben verspreid en dat nu als waarheid door de jeugd word aanvaard. Wat het ergste is, dat die mensen dikwijls hondstrouw hun bedrijf hebben gediend en dat ze als groot vuil op straat worden gezet enkel omdat dat bedrijf méér winst wil.
Kan je je inbeelden wat jouw vader en met hem veel andere vaders denken, als ze langs een uitzendbureau moeten gaan, want vaste contracten zijn een uitzondering geworden en te horen krijgen, je kan daar beginnen aan 10,7 € per uur voorlopig voor 3 dagen per week, maar volgende week heb ik een job voor je waar je waarschijnlijk een ganse maand mag werken, maar het uurloon is ook maar 10,7 €. En als je al bijna op voorhand weet dat het zo gaat gaan tot je 65ste.
Kan je je voorstellen hoe zo iemand zich voelt.
waarbij we weer bij mijn origineel antwoord komen: dus voor u is het beter dat we ze allemaal laten doppen (of, bij uitbreiding prepensioen)?
Dan hebben ze nog minder en zet je de staat verder onder druk

Kijk, ik kan me perfect inbeelden hoe die mensen zich voelen, maar dat verandert niets aan de realiteit. De wereld is veranderd, of je dat nu graag hebt of niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be