![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8621 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een strategie die flanel al had ingezet voor z'n permban en volgens mij nu op andere wijze probeert verder te zetten. |
|
![]() |
![]() |
#8622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten "de mensen" zich maar eens een beetje leren beheersen. EDIT: ik heb die tarantula hier trouwens niks zien schrijven dat ik hier nog niet heb zien schrijven door een pak anderen. Zijn dat dan ook allemaal dubbelnicks van Flanelcondoom? Laatst gewijzigd door Steve_M : 29 februari 2012 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#8623 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeggen dat er een knokploeg klaarstaat die elk moment kan losbarsten om voor z'n zaak tegen te vechten is niet hetzelfde als zeggen dat korte rokjes verkrachtingen uitlokken en zeker niet iets wat ik anderen hier zie schrijven. Dat is gewoon een dreigement. zie z'n bijdragen in deze draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=168050&page=2 |
|
![]() |
![]() |
#8624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8626 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#8627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je wil weten wie er zich constant inlaat met "troll-gedrag, schelden, nodeloze provocatie", ga dan wat grasduinen in I&I. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 maart 2012 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
#8628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#8630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als tarantula een dubbelnick van Flanelcondoom was, dan ben ik een dubbelnick van Zeikstraal.
#8631 |
Minister-President
|
![]() Ik heb die tarantula überhaupt niks zien schrijven. Hij/zij is mij in elk geval niet opgevallen.
#8632 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ook was dit niet gewoon weer een dubbelnick om te trollen of een ban te omzeilen, er zat meer bedoeling achter dan dat lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
#8633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8634 |
Banneling
|
![]() Alweer een extremistische linkse die geen 'debat' wilde maar dreigde met forumvervolging als de reacties niet politiek correct werden gemaakt..rot in hell ...
|
![]() |
![]() |
#8635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2012 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
#8636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten hier een hele resem forumgebruikers, die geen debat willen, maar zich beperken tot "troll-gedrag, schelden, nodeloze provocatie" Die krijgen blijkbaar nog geen waarschuwing voor hun 200 posts, want die gaan onverdroten door. Welke linkse dreigde er nog met "forumvervolging"? |
|
![]() |
![]() |
#8637 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dubbelnick van dubbelnick tarantula dreigde met een gerechtelijke procedure tegen dit forum. De thread is blijkbaar inmiddels verwijderd. Correctie: het was dubbelnick tarantula zelf, en de thread staat er nog. Correctie 2: Vlaamse Leeuwin bedoelde waarschijnlijk het oudere "Jurgen" verhaal.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2012 om 10:01. |
|
![]() |