![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is de door u aangehaalde post een post van parsprototem die reageerde op post 15090 van uzelf, die een reactie was op 15089 van parsprototem, die dan eindelijk een reactie was op 15020 van tarantula. Dus nogal vergezocht om te beweren dat al die uitweidingen alleen maar te maken hebben met die post van tarantula. En nogmaals : u sleurt er de VS bij – waar ze inderdaad slecht scoren op gebied van omgaan met homoseksualiteit zoals hier niemand ontkent – maar u krijgt het niet over uw hart om ook maar één kritisch woord te uiten over islam-jongeren hier in België die homoseksuelen aframmelen. Kwestie van de splinter zien in andermans oog maar niet de balk in eigen oog?
![]() |
![]() |
#15162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje last van slechtziendheid?
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2012 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...s-online.dhtml Nee een aanval van gezond logisch verstand... Ik geef gratis 10 realiteitsblindegeleidehonden weg aan Amandezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15165 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moest staan Het is de door jouw gewaardeerde parsprototem die begon over "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren." Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645 De USA behoort toch nog altijd tot het westen. Citaat:
Citaat:
Eigen oog? Heb ik ergens iets gezegd waaruit blijkt dat ik homoseksuele relatie niet accepteer? Heb ik ergens iets gezegd waaruit blijkt dat ik die minderwaardig vind of zo? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het artikel dat hiervoor verscheidene keren werd gepubliceerd staat :
Van de 11.182 gedetineerden die op 15 november 2011 in een Belgische strafinrichting verbleven waren er 4.957 (44 procent) vreemdelingen.U geeft daarop als commentaar (post 15108) : Een derde van alle gevangenen zijn illegalen.Ik stelde in post 15136 het volgende : Citaat:
Citaat:
Dus een hoop overtollige prietpraat … Het ging om aantallen en percentages. Over de correlatie tussen illegaliteit en criminaliteit heb ik geen woord gezegd ... Maar ja, alles om de aandacht af te leiden van het feit dat de bevolking van onze gevangenissen voor 44 % uit vreemdelingen bestaat, nietwaar ![]()
![]() |
![]() |
#15167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15168 |
Banneling
|
![]() En alles om de aandacht af te leiden van het feit dat in België de geweldplegers op homo's hoofdzakelijk zo niet uitsluitend volgelingen van haar lievelingsreligie zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt al eerder fout geweest. Het toont uw vooroordelen aan.
![]() |
![]() |
#15171 |
Banneling
|
![]() Morgen verschijnt een open brief van 40 homofiele politici die aan de overheid dringend actie vragen.
Een van de initiefnemers (nu in Ter Zake) is duidelijk : de geweldplegingen gebeuren door jonge allochtonen (die uit Artisjoks lievelingsreligie & cultuur) die de zedenpolitie spelen. Ik vraag me af of de overheid het lef gaat hebben de uitgesproken homofobie die de islam oplegt, gaat durven aankaarten? Zeker in verkiezingstijd wordt dit een moeilijk spreidstand voor de linkse partijen die het van dat importkiesvee moet hebben. Gaan die partijen verder toestaan dat onze Westerse vrijheden en verworvenheden uitgehold worden door hun islamitisch importkiesvee, gaan ze hun principes boven machtswellust stellen? We houden het in het oog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15172 | |
|
![]() Citaat:
Ik pas echter dezelfde logica toe als de draadstarter, dus...
![]() |
![]() |
#15173 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....08#post6010608 Citaat:
meest·al bw in de regel, bijna altijd Heb je daar cijfers met bron voor? Of is dit op basis van de gekende selecties dat je deze gevolgtrekking maakt? Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....08#post6010608 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15174 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij zou het allerminst storen dat we die sommige geestelijken van diverse religies ertoe verplichten om hun grote klep dicht te houden als het gaat over het al dan niet aanvaardbaar zijn van holebi-relaties. Waarom zouden sommige geestelijken van diverse religies anders moeten worden behandeld dan sommige andere mensen die zich aan een 'opinie-delict' schuldig maken? Anders geformuleerd: waarom zouden pakweg 'anti-semieten' en 'racisten' wél moeten zwijgen terwijl 'anti-holebis' ongehinderd hun achterlijke en hatelijke onzin onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' zouden mogen blijven verkondigen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 maart 2012 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15176 | |
Banneling
|
![]() zou het?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve u en nog één forummer ziet niemand die poging aan voor logica, maar laat u dit niet weerhouden daar zelf in te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15178 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En gezien het exact dezelfde redenering is die de draadstarter gebruikt kunnen we maar 1 ding besluiten natuurlijk. En dat is dat het ook een drogreden is.
![]() |
![]() |
#15179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet er bij te vermelden wat de verhouding is tussen enerzijds mannen en vrouwen onder het totaal aantal in België wonende mensen. En anderzijds wat de verhouding is tussen allochtonen en autochtonen onder het totaal in België wonende mensen. En als je dat in rekening brengt, komen de allochtonen duidelijk op de eerste plaats. Nog meer dan de mannen. Want zowel bij de mannen als bij de vrouwen is verhoudingsgewijs, het aantal allochtonen groter. Enfin, je geeft tenminste toe met drogredens te argumenteren. En dat zou je niet doen indien je echte argumentatie had. Je kan de threadstarter niet weerleggen. Zo veel is duidelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2012 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Anti-semieten' en 'racisten' hoeven voor mij niet te zwijgen, Voor mij hoeft er ook geen wet te zijn die dat afdwingt. De 'achterlijke en hatelijke onzin' onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' , mag van mij gewoon onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'. |
|
![]() |
![]() |