Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2012, 19:26   #15161
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is de door jouw gewaardeerde tarantula die begon over "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren."
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645

Inderdaad, "Overal in de wereld dan wel!", liefst.
Dat je er niet één land moet uitpikken, vertel je beter eens aan Cynara
De door mij gewaardeerde tarantula? Mij niet beledigen, hé!
Overigens is de door u aangehaalde post een post van parsprototem die reageerde op post 15090 van uzelf, die een reactie was op 15089 van parsprototem, die dan eindelijk een reactie was op 15020 van tarantula.
Dus nogal vergezocht om te beweren dat al die uitweidingen alleen maar te maken hebben met die post van tarantula.
En nogmaals : u sleurt er de VS bij – waar ze inderdaad slecht scoren op gebied van omgaan met homoseksualiteit zoals hier niemand ontkent – maar u krijgt het niet over uw hart om ook maar één kritisch woord te uiten over islam-jongeren hier in België die homoseksuelen aframmelen. Kwestie van de splinter zien in andermans oog maar niet de balk in eigen oog?
Oud 1 maart 2012, 19:36   #15162
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Overigens is de door u aangehaalde post een post van parsprototem die reageerde op post 15090 van uzelf, die een reactie was op 15089 van parsprototem, die dan eindelijk een reactie was op 15020 van tarantula.
Dus nogal vergezocht om te beweren dat al die uitweidingen alleen maar te maken hebben met die post van tarantula.
En nogmaals : u sleurt er de VS bij – waar ze inderdaad slecht scoren op gebied van omgaan met homoseksualiteit zoals hier niemand ontkent – maar u krijgt het niet over uw hart om ook maar één kritisch woord te uiten over islam-jongeren hier in België die homoseksuelen aframmelen. Kwestie van de splinter zien in andermans oog maar niet de balk in eigen oog?
Een kwestie van linkse achterbaksheid.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:37   #15163
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit het artikel leid ik enkel af dat het mannen zijn.
Uit niets kan je afleiden dat het allochtonen mannen zijn.

Een beetje last van vooroordelen?
Nee, toch niet. Daarom staat er duidelijk...Rara...zou het weer toevallig eens kunnen? Feit is, dat iedereen goed genoeg weet dat de kans wederom groot is dat het om allochtonen mannen gaat. Hoe komt dat? Omdat het meestal om allochtonen mannen gaat.

Beetje last van slechtziendheid?

Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2012 om 19:38.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:45   #15164
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit het artikel leid ik enkel af dat het mannen zijn.
Uit niets kan je afleiden dat het allochtonen mannen zijn.

Een beetje last van vooroordelen?
http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...-Hoboken.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...s-online.dhtml

Nee een aanval van gezond logisch verstand...

Ik geef gratis 10 realiteitsblindegeleidehonden weg aan Amandezen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:46   #15165
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn excuses, ik vergiste me van naam.
Er moest staan
Het is de door jouw gewaardeerde parsprototem die begon over "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren."

Citaat:
En nogmaals : u sleurt er de VS bij – waar ze inderdaad slecht scoren op gebied van omgaan met homoseksualiteit zoals hier niemand ontkent –
Het is de door jouw gewaardeerde parsprototem die begon over "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren."
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645
De USA behoort toch nog altijd tot het westen.

Citaat:
maar u krijgt het niet over uw hart om ook maar één kritisch woord te uiten over islam-jongeren hier in België die homoseksuelen aframmelen.
Toch wel, ik krijg het over mijn hart om een kritisch woord te uiten over islam-jongeren die homoseksuelen aframmelen hier in België (en elders).

Citaat:
Kwestie van de splinter zien in andermans oog maar niet de balk in eigen oog?
Is het daarom dat ik de USA niet mag aanhalen?

Eigen oog? Heb ik ergens iets gezegd waaruit blijkt dat ik homoseksuele relatie niet accepteer? Heb ik ergens iets gezegd waaruit blijkt dat ik die minderwaardig vind of zo?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 19:48   #15166
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In het artikel dat hiervoor verscheidene keren werd gepubliceerd staat :
Van de 11.182 gedetineerden die op 15 november 2011 in een Belgische strafinrichting verbleven waren er 4.957 (44 procent) vreemdelingen.
U geeft daarop als commentaar (post 15108) :
Een derde van alle gevangenen zijn illegalen.
44% - 33% is nog 11% vreemdelingen die een verblijfsvergunning hebben die in de gevangenis zitten.
Dat geeft al een heel ander beeld, hé.
Ik stelde in post 15136 het volgende :
Citaat:
Ik dacht niet dat een Belg illegaal kan zijn. Dus zijn illegalen sowieso vreemdelingen Dus blijft het aantal vreemdelingen in de gevangenissen op 44 %, niettegenstaande alle kronkelingen die u gebruikt om dit te ontkennen.
Uw antwoord :
Citaat:
Ik ontken helemaal niet dat er 44% van de gevangenen niet-Belg zijn..
Ik wijs er op dat 33% van de gevangenen illegalen zijn.
Rest er nog 11% in België verblijvende burgers die niet-Belg zijn en in de gevangenis zitten.
Misschien is er bijgevolg eerder een correlatie tussen illegaal zijn en criminele feiten plegen.
Had je daar nog nooit aan gedacht?
Dus eerst trekt u het aantal illegalen af van die 44 % om te bewijzen dat er maar 11 % vreemdelingen zijn. Nu zegt u weer dat die 44 % allemaal niet-Belg zijn. Een niet-Belg is een vreemdeling. Dat is logisch.
Dus een hoop overtollige prietpraat …

Het ging om aantallen en percentages. Over de correlatie tussen illegaliteit en criminaliteit heb ik geen woord gezegd ...
Maar ja, alles om de aandacht af te leiden van het feit dat de bevolking van onze gevangenissen voor 44 % uit vreemdelingen bestaat, nietwaar
Oud 1 maart 2012, 19:49   #15167
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik doe voor één keer nog eens moeite, illegalen gaan naar een gesloten centrum en blijven criminelen wanneer ze in de gevangenis zitten, waar je pas terechtkomt wanneer je voldoende ernstige feiten hebt gepleegd dus niet omdat je zwart werkt, een brood steelt of je huisvuil op straat kiepert.
Bijgevolg is de door u beweerde correlatie er gewoon niet, je zit in de gevangenis omdat je crimineel bent , niet omwille van illegaliteit!
2
Oud 1 maart 2012, 19:52   #15168
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ja, alles om de aandacht af te leiden van het feit dat de bevolking van onze gevangenissen voor 44 % uit vreemdelingen bestaat, nietwaar
En alles om de aandacht af te leiden van het feit dat in België de geweldplegers op homo's hoofdzakelijk zo niet uitsluitend volgelingen van haar lievelingsreligie zijn.
Oud 1 maart 2012, 19:53   #15169
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Omdat dat een typische reflex is van linkse hypocrieten op zoek naar een uitvlucht. Dat er Amerikaanse Bible Belters zijn met een oerconservatieve mening over homofilie is een ware zegen voor artisjok, het is een vluchtheuvel waarachter ze zich kan verbergen om de aandacht af te leiden van de tientallen geweldplegers op homo's in het Brusserlse die in het nieuws gekomen zijn de laatste maanden : dat zwaren stuk voor stuk volgelingen van haar lievelingsgeloof. Dat feit wil ze niet erkennen. Ze verkiest zever te verkopen, te trollen en te liegen om die realiteit toch maar niet te erkennen.
Die indruk heb ik ook.
Oud 1 maart 2012, 20:25   #15170
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, toch niet. Daarom staat er duidelijk...Rara...zou het weer toevallig eens kunnen?
Misschien, misschien niet.
Ge zijt al eerder fout geweest.
Het toont uw vooroordelen aan.
Oud 1 maart 2012, 20:29   #15171
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Die indruk heb ik ook.
Morgen verschijnt een open brief van 40 homofiele politici die aan de overheid dringend actie vragen.
Een van de initiefnemers (nu in Ter Zake) is duidelijk : de geweldplegingen gebeuren door jonge allochtonen (die uit Artisjoks lievelingsreligie & cultuur) die de zedenpolitie spelen.

Ik vraag me af of de overheid het lef gaat hebben de uitgesproken homofobie die de islam oplegt, gaat durven aankaarten? Zeker in verkiezingstijd wordt dit een moeilijk spreidstand voor de linkse partijen die het van dat importkiesvee moet hebben. Gaan die partijen verder toestaan dat onze Westerse vrijheden en verworvenheden uitgehold worden door hun islamitisch importkiesvee, gaan ze hun principes boven machtswellust stellen? We houden het in het oog.
Oud 1 maart 2012, 20:55   #15172
Alboreto

Standaard

Citaat:
Het aantal allochtonen en buitenlanders onder uw mannen zijn ook feiten, de focus verleggen op het man zijn is dus een stellingname van uw kant, een drogreden om niet in te hoeven gaan over welke mannen het wel of niet gaat.
Natuurlijk is het een drogreden.
Ik pas echter dezelfde logica toe als de draadstarter, dus...
Oud 1 maart 2012, 20:58   #15173
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, toch niet. Daarom staat er duidelijk...Rara...zou het weer toevallig eens kunnen?
Hier staat er toch "Allochtone mannen."
http://forum.politics.be/showthread....08#post6010608

Citaat:
Feit is, dat iedereen goed genoeg weet dat de kans wederom groot is dat het om allochtonen mannen gaat. Hoe komt dat? Omdat het meestal om allochtonen mannen gaat.
volgens Vandale :
meest·al bw in de regel, bijna altijd
Heb je daar cijfers met bron voor?
Of is dit op basis van de gekende selecties dat je deze gevolgtrekking maakt?

Citaat:
Beetje last van slechtziendheid?
Hier staat er toch "Allochtone mannen."
http://forum.politics.be/showthread....08#post6010608
Oud 1 maart 2012, 21:06   #15174
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In het artikel dat hiervoor verscheidene keren werd gepubliceerd staat :
Van de 11.182 gedetineerden die op 15 november 2011 in een Belgische strafinrichting verbleven waren er 4.957 (44 procent) vreemdelingen.
U geeft daarop als commentaar (post 15108) :
Een derde van alle gevangenen zijn illegalen.
44% - 33% is nog 11% vreemdelingen die een verblijfsvergunning hebben die in de gevangenis zitten.
Dat geeft al een heel ander beeld, hé.
Ik stelde in post 15136 het volgende :

Uw antwoord :

Dus eerst trekt u het aantal illegalen af van die 44 % om te bewijzen dat er maar 11 % vreemdelingen zijn. Nu zegt u weer dat die 44 % allemaal niet-Belg zijn. Een niet-Belg is een vreemdeling. Dat is logisch.
Dus een hoop overtollige prietpraat …
Ik trek die 33% illegalen af van de 44% vreemdelingen om te stellen : er zijn nog 11% vreemdelingen die een verblijfsvergunning hebben die in de gevangenis zitten.

Citaat:
Het ging om aantallen en percentages. Over de correlatie tussen illegaliteit en criminaliteit heb ik geen woord gezegd ...
Uiteraard wordt daar geen woord over gezegd, dat pas niet in het kraam, he.

Citaat:
Alles om de aandacht af te leiden van het feit dat er wel eens eerder een correlatie zou kunnen bestaan tussen illegaliteit en criminele daden.
Oud 1 maart 2012, 21:54   #15175
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we er ooit écht willen geraken, moeten we de mening van de mensen veranderen.
Het zijn de mensen die de holebi-relaties moeten aanvaarden, ondanks de uitspraken van sommige geestelijken van diverse religies.
Het is uiteraard een beetje spijtig dat heel wat - om niet te zeggen de mééste - mensen die géén holebi-relaties willen aanvaarden dat nu net doen wegens de uitspraken van sommige geestelijken van diverse religies.

Mij zou het allerminst storen dat we die sommige geestelijken van diverse religies ertoe verplichten om hun grote klep dicht te houden als het gaat over het al dan niet aanvaardbaar zijn van holebi-relaties.

Waarom zouden sommige geestelijken van diverse religies anders moeten worden behandeld dan sommige andere mensen die zich aan een 'opinie-delict' schuldig maken?

Anders geformuleerd: waarom zouden pakweg 'anti-semieten' en 'racisten' wél moeten zwijgen terwijl 'anti-holebis' ongehinderd hun achterlijke en hatelijke onzin onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' zouden mogen blijven verkondigen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 1 maart 2012 om 21:55.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 21:55   #15176
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

zou het?

Citaat:
De recherche van Mechelen heeft twee mannen opgepakt die verdacht worden van de diefstal op het stedelijk kerkhof van zondagnacht. Toen werd een groot aantal beelden en grafornamenten gestolen.

De recherche kwam op het spoor van de verdachten toen een tip was binnengekomen dat de gestolen goederen te koop zouden aangeboden zijn bij een metaalhandelaar.

De volledige buit werd aangetroffen bij de metaalhandel in kwestie. Op basis van de gegevens waarover de handelaar beschikte, konden de verdachten worden geïdentificeerd.

Beiden hebben de feiten ondertussen toegegeven. Het gaat om twee mannen uit Mechelen van 26 en 18 jaar. De 26-jarige verdachte was al gekend bij het gerecht en werd door de onderzoeksrechter aangehouden. De 18-jarige werd in vrijheid gesteld onder voorwaarden.
http://www.gva.be/regio-mechelen/mec...fdiefstal.aspx
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 22:23   #15177
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Nee dat doet u helemaal niet, wel geeft uw mening op weerzinwekkende wijze weer hoe u geweld wat de draardstarter aankaart minimaliseert en probeert met drogredenen de discussie te ontwijken welke mannen die feiten pleegden.
Behalve u en nog één forummer ziet niemand die poging aan voor logica, maar laat u dit niet weerhouden daar zelf in te geloven.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 22:38   #15178
Alboreto

Standaard

Citaat:
Nee dat doet u helemaal niet, wel geeft uw mening op weerzinwekkende wijze weer hoe u geweld wat de draardstarter aankaart minimaliseert
Waar minimaliseer ik geweld?

Citaat:
en probeert met drogredenen de discussie te ontwijken welke mannen die feiten pleegden.
Dat het een drogreden is, dat ziet ge goed.
En gezien het exact dezelfde redenering is die de draadstarter gebruikt kunnen we maar 1 ding besluiten natuurlijk.
En dat is dat het ook een drogreden is.
Oud 1 maart 2012, 22:38   #15179
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Neen, dat doe je niet.

U vergeet er bij te vermelden wat de verhouding is tussen enerzijds mannen en vrouwen onder het totaal aantal in België wonende mensen. En anderzijds wat de verhouding is tussen allochtonen en autochtonen onder het totaal in België wonende mensen.

En als je dat in rekening brengt, komen de allochtonen duidelijk op de eerste plaats.

Nog meer dan de mannen. Want zowel bij de mannen als bij de vrouwen is verhoudingsgewijs, het aantal allochtonen groter.

Enfin, je geeft tenminste toe met drogredens te argumenteren. En dat zou je niet doen indien je echte argumentatie had.

Je kan de threadstarter niet weerleggen. Zo veel is duidelijk.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2012 om 22:42.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2012, 22:54   #15180
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Anders geformuleerd: waarom zouden pakweg 'anti-semieten' en 'racisten' wél moeten zwijgen terwijl 'anti-holebis' ongehinderd hun achterlijke en hatelijke onzin onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' zouden mogen blijven verkondigen?

'Anti-semieten' en 'racisten' hoeven voor mij niet te zwijgen, Voor mij hoeft er ook geen wet te zijn die dat afdwingt. De 'achterlijke en hatelijke onzin' onder het mom van 'vrijheid van godsdienst' , mag van mij gewoon onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be