![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel een beetje veel praat over zelfrukken eh; volg je daar nog steeds therapie voor? Laatst gewijzigd door Sfax : 2 maart 2012 om 22:22. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Banneling
|
Je bezorgdheid is vals en doorgrondelijk. Je bewijst je geslepenheid en hierdoor tevens je gebrek aan menselijke ernst en eerlijkheid. Wat ik al lang weet. Blijf op de lijn van het onderwerp. Moeilijk hé, voor een flierefluitende poenpakker.
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Banneling
|
Back on topic : steenkool maakt comeback ! En dat is geen wens van mijnentwege maar een statistische vaststelling.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 2 maart 2012 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geloof je het niet ? Kijkt het maar na of vraag het aan eender wie die zonnepanelen heeft liggen. Ik heb er trouwens zelf ook, vandaar dat ik het zeg. Misschien eerst beter nadenken voor je reageert. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij de rest, nada: http://ecocentric.blogs.time.com/201...round-the-u-s/ |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
JIJ zelf moet keuzes maken, en daar de gevolgen van dragen. De overheid moet uw verwarmingsfactuur niet betalen. Als jij blijkbaar dat niet kan betalen, moet je ofwel zuiniger worden ofwel zorgen dat je meer inkomen kan vergaren. Egoistisch ? In uw ogen. Ik noem het eerder realistisch. Minder zagen en klagen, meer werken. PS: Laat mensen maar massaal kolen stoken, niet zagen als kolen even duur worden als gas/diesel. Energieprocten zijn kwa prijs toch allemaal gelinkt aan elkaar..... Citaat:
Citaat:
Ik zal nu voor mezelf praten: ik stap niet naar het OCMW als mijn ma te weinig geld heeft. Ik stort haar gewoon een paar duizend euro dan. De maatschappij moet niet opdraaien voor mijn ma. PS: Been there, done that. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ergo uw kolen zullen zelfs duurder worden. Enkel verkopen aan particulieren is nauwelijks rendabel om een mijn open te houden. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al die tijd is dat gebruikt in heel veel huizen die er misschien niet al teveel ruchtbaarheid aan gaven....t' is immers een goedkoper alternatief en de meesten geven dat niet zo graag toe....omdat de duurdere varianten een beetje te duur zijn voor hun. Rondom ons in het buitenland wordt het nog veel meer gebruikt. Over steenkool moet je u nog zo druk niet maken. Wanneer de mensen terug turf beginnen te steken of koeienvlaien in de stoof beginnen te verbranden dan mag je u echt zorgen beginnen maken. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed. Zolang jij niets humaan te vertellen hebt voel ik enkel verachting en afkeer en moet je niet meer op een wederwoord rekenen, waartoe je uiteindelijk toch voor dit forum koos. Maar dat was uiteraard niet je bedoeling. Je komt hiert enkel om jezelf op een pied-d'estalle te plaatsen en de rest van de fucking world te kleineren. Gedenk dus nogmaals dat jij ooit zal verzorgd worden door mensen die jij nu hooghartig negeert. Ik hoop dat ze niet met jouw niveau van menslievendheid jouw baxters dichtdraaien. Full stop (.) |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij dat gaat stellen, en je daarbij gaat beroepen op het feit dat je er zelf op je dak hebt liggen, dan is dat enkel een teken dat je de technologie die op je dak ligt niet snapt. Dat hoeft ook niet, 99% van de bevolking weet niet hoe die technologie werkt, maar ga je dan ook niet profileren als Mr know-it-all die het wel eens even zal uitleggen omdat hij wat geld heeft uitgegeven aan wat panelen. Dat je omvormers je panelen afschakelen bij het wegvallen van de netspanning, is puur aan die omvormer te wijten. Je zonnepanelen kunnen op zo'n moment doodleuk verder produceren (gesteld dat de zon schijnt), daar is geen kunst aan. Zonnecellen noch zonnepanelen hebben netspanning nodig om te produceren. Jij verwart gewoon de functie van de omvormer met de zonnecellen zelf. (en nee, ik installeer geen panelen, noch heb ik er zelf liggen, ik kan die dingen zelf ontwerpen, maken en verbeteren) |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed, dat is egoisme |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
Zucht. De heren zijn zò gewoon eigengereid het laatste woord te nemen (naar het voorlaatste luisteren ze uberhaupt niet) dat het m.i. niet meer de moeite loont om er nog enige aandacht aan te schenken. Bij deze.
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Minister-President
|
Steenkool maakt een comeback, dus. Ik heb er weinig moeite mee om dat te geloven.
Als u allen uw regering Di Rupo nog enkele jaren de Belgische economie laat versmachten, zal trouwens ook het degusteren van gras en boomschors een comeback maken, denk ik. |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
pdf of link is ook goed. Als het maar werkbaar is. |
|