![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Wat mij ook bij bleef, was de reactie van Idrissi (SP.A). Zij stelde dat jongeren worden opgevoed met het idee dat homoseksualiteit niet kan, en vies is.
Alsof Vlaamse jongeren zo worden opgevoed. Men blijft proberen om dit soort geweld los te koppelen van afkomst. http://www.deredactie.be/permalink/1.1235431 |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Dewinter-fan, maar over een ding had hij ongelofelijk veel gelijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() "bij de imans of de moslimexecutieven wou niemand reageren"
Zowel linkies als extreem rechtsen worden ongemakkelijk van dit dossier... Moet extreem-rechts nu de blanke onchristelijke holebi viespeuken gaan verdedigen of de marginale moslimallochtoon ? Moet links nu de holebi's gaan verdedigen of hun homofobe moslimkiezers ? Het leven kan toch zo ingewikkeld zijn... Waren het nu allochtone homos geweest en blanke opus dei jongens was het veel simpeler geweest.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 maart 2012 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort zaken zijn al decennia schering en inslag in Antwerpen, Brussel, etc. Niet enkel met homo's heb je dit soort voorvallen, maar ook met de "sales puttes" (voor de frans-onkundigen = "vuile hoeren"), de lievelingsnaam waarmee moslims westerse meisjes aanspreken die door allochotonenland wandelen (= tegenwoordig bijna het ganse stadsgebied). Leuvenaars, wordt eindelijk eens wakker en kom uit jullie droom. Dit is de nieuwe realiteit van de 21ste eeuw. Je kan er niks aan veranderen. Live with it! Of e-migreer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem lost zich nochtans vanzelf op. Als de meesten van de originele bevolking vervangen zijn door moslims... Oops, probleempje met Leuven! Daar zitten vooral studenten... van buiten Leuven, wat zou dat kunnen geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Als je puur naar de cijfers kijkt zal die berekening snel gemaakt zijn. Holebi's zijn maar goed voor 5 �* 10% van de stemmen, terwijl in een stad als Antwerpen nu al 1 op 3 van de kiesgerechtigden van allochtone afkomst is en die verhouding blijft snel wijzigen in het voordeel van de allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel, te beginnen met een echte migratiestop, i.e. een herenigingsstop voor islamieten.Gedaan met importbuiden en bruidegommen, anders blijft het dweilen met de kraan open. Twee, een duidelijke vermaning aan de moslimgemeenschap : als ze zich niet herpakken, dan is het gedaan met moskeeën bouwen en subsidies krijgen. Desnoods moet de erkenning van de islam ingetrokken worden. Drie : lessen maatschappijleer moeten heropvoedingslessen worden in concentratiescholen, met als rode lijn het duidelijk geformuleerd thema : wat wij hier niet aanvaarden uit de islamitische religie en cultuur. Vier : daders moeten gestraft worden, recidivisten moeten hun Belgische papieren ontnomen worden en uitgezet worden naar hun heimweeland (of dat van hun ouders of grootouders). Vijf : vooral niet stemmen op linkse partijen die hier mee verwantwoordelijk voor zijn. Duw ze onder de kiesdrempel voor hun medeplichtigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang mensen niet inzien dat de open samenleving en de democratie de basisproblemen zijn is oplossing onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De leuvenaars die nog steeds dromen komen zelden buiten vermoed ik. Ik studeerde er 16jr geleden en in mijn schoolomgeving was er toen al een overgewicht aan aggressieve allochtonen die regelmatig te keer gingen in vechtpartijen. Gewapend, en dan spreek ik niet over knuppels. Dus waarom lijkt dit nu pas een probleem? Ik kan me voorstellen dat er al tientallen gerapporteerde gevallen geweest zijn (ik heb het eens geprobeerd maar ze hebben me weggestuurd :/), zeker tegen homo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen een aardig boompje opzetten over dat Vlaamse jongeren nu al dan niet zo worden/werden 'opgevoed' .... resultaten waren/zijn er naar : Het idee dat het 'vies is en niet kan' (en als het dan toch zonodig moet ergens in een huiskamer dat we er niet hoven op te kijken ) heerst zelf nu nog welig. Grof geweld ( als extreme vorm van aversie ) tegen homo's bestond ook al...daarvoor moesten we niet meteen wachten op op de nieuwkomers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( En ook weer niet : uiteindelijk worden dat twee vliegen in 1 klap ) Voor 'linkies' echter is het vrij makkelijk... je komt immers op voor diegenen die onrecht aangedaan wordt. Of ken jij soms 'linkies' die verkondigen dat we deze allochtoonse geweldplegers maar rustig moeten laten doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er nog jongeren zijn die homoseksualiteit afkeuren leidt dit anders dan bij moslims ook niet tot agressie of zelfs grof geweld, durf een kat een kat noemen; het zijn zo goed als steeds moslims die homo's lastig vallen en geweld gebruiken, dat nu even minimaliseren vind ik fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |