![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @guido 007
Ik ben niet de enige die deze analyse maakt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) dit noem ik niet "aan het lijntje houden" maar wel "een haalbare roadmap". 3) het alternatief is eenzijdige verklaringen in Vlaanderen, enkelvoudige democratie dus. Route 3 is waar ik op dit moment op hoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Effect
Voor zover ik het begrijp zal de N-VA nooit kiezen voor route 3 en is het enkel het Vlaams Belang en, op iets minder radicale wijze, de LDD die hier hoog mee oploopt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...0055341364.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U geeft interessante perspectieven, waardoor u niet zo irritant bent als andere bebbers op dit forum. Maar dit soort posts zijn gewoon verspilling van uw en mijn tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Belgisch-gezinde forummer wil mij dit plezier doen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=168584 ?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Brusselse fascisten bestrijden met hun eigen wapens... de N-VA zou het veel vaker moeten doen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom wordt art. 195 na even opgeheven te zijn, weer ingesteld.
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is trouwens interessant dat Polen geprobeerd heeft om Poolse immigranten in Duitsland te laten erkennen als minderheid. De Duitsers dachten daar terecht anders over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang laat over deze geen twijfel bestaan over haar standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leugen en dat weet je: er is geen definitie van wat een minderheid precies is. Ieder land vult dat zelf in.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Loool, stel u voor dat nva gelijk krijgt, dan is het bye bye staatshervorming!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dankzij n-va mag Lili Nabholz-Haidegger binnenkort nog een paar keer naar Brussel afzakken om leuke gesprekjes te voeren, goed te gaan tafelen en dan haar aanbeveling naar de assemblee te formuleren. En voor zover er daar ooit een resolutie zou van komen, moet je vooral even blijven stilstaan bij de meest fundamentele vraag : is die juridisch bindend voor een lidstaat ? Neen dus.
Weet n-va dat niet ? natuurlijk weten ze dat. Zij geven gewoon een koekje van eigen deeg terug aan de franstaligen die via Clerfayt hetzelfde spelletje hadden opgezet om de vlamingen te couilloneren, dat was in 2000 en zorgde ervoor dat er in 2002 een resolutie kwam die vlaanderen gewoon naast zich neer legde. Voor alle duidelijkheid : zeer terecht volgens mij. Maar het is niet omdat je tegenstander/gesprekspartner zich bedient van kwestieuze technieken en puur boerebedrog om de publieke opinie te doen geloven dat dergelijke uitspraken ook maar IETS gaan veranderen op het terrein, dat vlaamse politici nu hun toedracht moeten zoeken in dezelfde truken van de foor. Waarom zou het nu anders gaan ? zelfs al komt er binnen een jaar of twee een resolutie, die heeft toch geen bindende kracht en dat weet iedereen die de moeite doet om vijf minuten opzoekwerk te doen. Antwoord : maar het is zo leuk om lezen in de gazet, en we kunnen weer allemaal blij achter een dooie mus aanlopen. Knap werk van Ben Weyts en zijn twee illustere onbekenden Dumery en Van Vaerenbergh die bij deze ook eens in de gazet zijn geraakt. Op termijn zal blijken dat dit laatste waarschijnlijk nog het meest tastbare effect is dat dit non event heeft verwezenlijkt. Maar doe gerust voort met high-fives uitdelen, laat de cheerleaders maar afkomen, Ben Weyts zijn populariteit kan er alleen maar bij verhogen. Als ik hier reacties lees van "het einde van België..." enz lees, puur op basis van een dergelijk non-event, dan vraag ik mij af of men de bevolking echt alles kan wijsmaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() To state the obvious; unilateraal soeveriniteit uitroepen is niet my-cup-of-tea.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 maart 2012 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit geeft hun een uitstel-excuus voor hun grote verwezenlijkingen. Ondertussen moeten de nutteloze idioten van dienst ( bewoording van N-VA) maar het werk opknappen zodat er geen smet op hun faam kan komen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 maart 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |