![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De multiculturele samenleving is onvermijdelijk, leer er mee leven en verder wat litanie tegenover uw geliefde doelwitten Amerika en Israel ... Ik vraag me ten andere af hoe u zou staan tegenover de multiculturele samenleving als we hier zouden overspoeld worden door Amerikanen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik niets tegen VS of Israël, alleen tegen slaafse onderwerping aan hen, zoals Dewinter doet. Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 maart 2012 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dat is prima. Maar in essentie komt uw argumentatie pro multiculturele samenleving enkel neer op het accepteren van wat u onvermijdelijk acht.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 10 maart 2012 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die bovenlaag is goed afgeschermd, en houdt de segregatie met de onderlaag (de lagere lagen) zo goed mogelijk in stand. Er zijn nog andere verschillende culturen. Een yuppie heeft een andere cultuur (en andere waarden en normen) dan bijvoorbeeld een rasta of een goth. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vroeg "Wat vindt u positief aan de multiculturele samenleving?" dat is iets heel anders dan "Waarom ben jij pro multiculturele samenleving?" Zo'n aanzet is als vragen "Ben je pro of contra regen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() De kost van niet-EU leefloners : 114 miljoen euro/jaar
Citaat:
Zijn onder de "Belgen" de "nieuwe" dubbelpaspoortige Belgen gerekend (zelfde methode als bij de count van gevangenen?) Waarom speelt België ocmw voor niet-Belgen? Valt dit onder de artisjokiaanse "baten" van de multicultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen kost een verzorgingstehuis ongeveer 2000 euro per maand..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() multicultarisme is volgens mij een techniek van de sossen dat mensen blijven trappelen en zelfs achteruitgaan.
Het moet bergaf gaan of hun kiespubkiek verdwijnt.
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw enige argument is" het wordt nog erger en jullie kunnen daar niets aan doen, wat ik fantastisch vind!" ![]() Nochtans wordt gevraagd uit te leggen waarom u de multiculturele samenleving dan fantastisch vind, blijkbaar kunt u dat niet, behalve leedvermaak tonen en zeggen " dat we er niets aan kunnen doen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Je hoeft jouw gevoelens niet te projecteren op iemand anders.
Gelieve, als voorvechtster dan de onderbouwde argumenten, zelf eens onderbouwde argumenten naar voor te schuiven en het "gemodereer" achterwege te laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de aboriginals had men wel een matriarchale cultuur. Interessant om zien dat deze vorm van geboortebeperking dan op conto van de mannetjes kwam.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() kosten van subsidies voor bedrijven: 2.5 miljard euro /maand
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u voor en een ander tegen holibi's is toont aan dat u helemaal niet begrijpt wat ik schreef, wanneer Fred uit Gent holibi's niet discrimineert en op geen enkele manier zich verbaal, fysiek agressief opstelt, mag hij gerust als persoonlijke mening hebben dat hij " tegen holebi's is". Om het voor u nog wat duidelijker te stellen" niet zijn mening maar handelen ( gedrag) staat centraal. Het verschil tussen u en mij is dan ook dat ik cosequent ben, van mij mogen mensen ook tegen allochtonen zijn, maar dan denkt u ineens moreel boven anderen te moeten uitklimmen, want van u mag Fred wel tegen holebi's zijn maar anderen niet " tegen allochtonen" zijn, ook al geven zij met het laatste duidelijk aan het over gedrag te hebben. Laat ik mijn punt over vrijheid van mening en religie nog maar eens voor u samenvatten, moslims genieten hier van die vrijheid! Je mag gerust de vijf pijlers van je geloof vrij beleven, maar wanneer je jezelf op religie beroept om afwijken van de hier geldende waarden ( gelijkheid man en vrouw, holibirechten, scheiding kerk en staat) in vraag te stellen en handelen zonder erkenning van die waarden aan deze samenleving op te leggen, heeft dit alles met dwang en niets meer met die vrijheden te maken. Dan maak je misbruik van de vrijheid van religie en denk je dus dat we een supermarkt zijn waar je a la carte kunt kiezen wat je nodig hebt om fundamentele waarden opnieuw in vraag te stellen. De strijd voor holebirechten, gelijkheid man en vrouw en scheiding van kerk en staat is al gevoerd en die gaan we niet overdoen, niet voor Mohammed en niet voor Fred uit Gent, laat dat duidelijk zijn. Er is dus een wereld van verschil tussen uw en mijn opvattingen! Dat totaalpakket van waarden die je niet in vraag kunt stellen met de verwachting dat de samenleving daarnaar zal handelen, moet je glashelder stellen tegenover iedereen, ongeacht origine of afkomst en overtuiging. Nergens hield ik een betoog dat iemand moet meedoen aan buurtfeesten, integendeel! Ik vind dat je daarmee steeds de verkeerde mensen bereikt, dus waarom dan uw opmerking? Is jou Nederlander ook Belg? Denk het niet...dus ook die opmerking slaat nergens op. Je sneer over discriminatie negeer ik liever, ik gun u uw broodnodig superioriteitsgevoel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die 100 miljoen euro voor leefloners schept (een heel klein beetje) welvaart voor hen. kosten 12 helikopters Belgische leger : 500 miljoen euro
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |