![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze wordt immers niet gediscrimineerd, ze mocht gerust daar werken, maar wel mits het voldoen aan de dress-code die daar bovendien voor iedereen gelijk is. Ik hoop dat ze dat stupiede religieuze geval eens een lesje leren, haar veroordelen tot gerechtskosten, en dan nog een fiks proces aan de broek (als ze die niet draagt - aan de hoofdoek) wegens tergend geding en misbruik van rechtspleging. Verder ook dop en ocmw ontzeggen, en vriendelijk verzoeken te gaan leven in een apeland waar kopvodden mode zijn.
|
|
|
|
|
#15602 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem de woorden niet uit m'n mond Staaf, je wist al dat je 'super' was?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#15603 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2012 om 04:20. |
|
|
|
|
|
|
#15604 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien het niet zij, maar het CGKR is die de rechtszaak aanspant.
|
|
|
#15605 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Joyce wordt ondertussen rijkelijk gesteund door de plaatselijke moskee: ook in het Brussels worden werkloze vrouwen bedacht met een netto bedragje van 1000 euro per maand als ze maar in hun zwarte abbaya-met-niqaab over straat blijven hossen. En dit weet ik uit zéér betrouwebare bron. maar verder is er niks aan het handje hoor. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 maart 2012 om 10:11. |
|
|
|
|
|
|
#15606 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
hoe?? ik dacht dat in de islam vrouwen niet mochten werken?? ze zouden daar blij mee moeten zijn als ik all moslimhaters hier op het forum moet geloven.
|
|
|
|
#15607 |
|
Banneling
|
We zouden liever hebben dat Joyce de uitkering die ze trekt om de moslimfundamentaliste uit te hangen en haar verderfelijke geindoctrineerde nieuwe religie opzichtig en provocatief te etaleren, bij de Saoedies gaat beleven. Een kwestie van consekwent zijn. Als je kiest voor achterlijkheid, ga dan leven in achterlijke gebieden.
|
|
|
|
|
|
#15608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In het magazijn waar nochtans ook andere mensen werken kon ze haar promostunt niet ten volle uitvoeren zeker? want ze moest en zou gehoofddoekt met de klanten omgaan, toch? wat is dan haar prioriteit denk je? Werken of reclame maken voor islam? |
|
|
|
|
|
|
#15609 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15610 |
|
Minister-President
|
ik lig krom van't lachen van deze uitspraken.
|
|
|
#15611 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15612 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15613 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15614 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15615 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15616 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...ign=middagmail
We mogen dat tenslotte toevoegen aan de vele "baten" die de multicul met zich meebrengt, want het is niet om de plaatselijke bevolking in het oog te houden dat die eurootjes moeten uitgegeven worden... |
|
|
|
|
|
#15618 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15619 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En die rat laten ze dan nog lopen! Wat zou hij ondertussen al niet weer op zijn kerfstok hebben, want werken voor de kost zal hem niet interesseren waarschijnlijk! Weer zo'n stuk onbenul waarover ze nog dikwijls zullen schrijven "is bekend bij het gerecht"... |
|
|
|
|
|
|
#15620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als vrije westerse vrouw zou ik het verschrikkelijk vinden om de toestemming van mijn man of vader te moeten krijgen om te mogen werken.
|
|