![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kritiek in de zin van beargumenteerd beredeneerd? Want de hoop daarop heb ik al enkele jaren terug laten varen hier.
Het is telkens weer een verrassing die "kritiek" tegen te komen, of mezelf ertoe aan te zetten er moeite voor te doen.
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een slachtoffer dat oud en een dader die nieuw is, dat is per definitie nooit racistisch. Youssouf DeWitte heeft die regel bepaald. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Burger
|
In de sensationele roman die ik aan het lezen ben, getiteld 'Mohammed de Tweede' (door auteur Otto Reichman, zie http://reichman.skynetblogs.be) en zich afspeelt in het jaar 2020 komt een Breivik-volgeling met de naam Nordic aan bod die aan een 'gereïncarneerde Profeet Mohammed' uitlegt hoe hij in Europa de islam zal proberen te vernietigen door alle moskeeën op het continent gelijktijdig in vlammen te laten opgaan, hier een fragment:
'Jouw naam deed al jaren de ronde als degene die de islam in haar geheel een beslissende nederlaag zou gaan toebrengen', zei Mohammed II, 'maar los van een sporadische aanslag zonder veel schade hier en daar heb je je altijd gedeisd gehouden. Komt daar nu verandering in?' 'Dat moet wel', zei Nordic verbeten, 'het water staat ons aan de lippen, als we nu niet ingrijpen komt de ondergang van het Avondland die Oswald Spengler ons voorspelde werkelijk in zicht en raken we allen zo geknecht dat verder verzet onmogelijk zal worden. De geallieerden hebben vijf lange jaren nodig gehad om Hitler en zijn duivelse ideologie ten val te brengen, wij hopen op één dag tijd de islam als wereldreligie buitenspel te zetten.' Ondanks zijn hachelijke situatie als krijgsgevangene kon Mohammed II een schaterlach niet bedwingen. 'Amper één dag tijd', zei hij, 'is dat niet een ietwat optimistische prognose? Vergeet niet dat deze religie al ongeveer 1300 jaar standhoudt en anno 2020 intussen al ongeveer twee miljard volgelingen telt. En die wilt u allemaal binnen de tijdsspanne van één etmaal het zwijgen opleggen? Kom nou! Dat gelooft u toch zelf niet?' 'Toch wel', zei Nordic vastberaden, 'ik heb mijn meesterzet al tien jaar in voorbereiding, net zoals onze roerganger Breivik ettelijke jaren nodig had om zijn verwoestende aanslagen in Noorwegen te plannen en bin Laden op zijn beurt jaren nodig had om de gebeurtenissen van 9/11 vooraf tot in de puntjes te regelen. Dat waren voorbeelden van precisiewerk, zoals het maken van een Zwitsers uurwerk. Maar daarmee vergeleken is mijn creatie die in de steigers staat zoiets als de Big Ben, iets heel groots, dat schokgolven door de wereld zal zenden en alle moslims op de knieën zal dwingen, of ze nu willen of niet. Net zoals Hiroshima en Nagasaki een einde maakten aan het Japanse Keizerrijk zal mijn optreden een roemloos einde stellen aan het islamrijk dat zijn beste tijd heeft gehad.' (bladzijde 433). Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 12 maart 2012 om 23:51. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat het afkeuren van geweld en gewelddadige religies op zich nu ook weer niet zo gek veel argumentatie behoeft. Maar als je er graag Kant of Levinas bijhaalt, doe maar hoor. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
--------??????????- ![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het neo-salafisme is sterk aan het opkomen in Brussel.
De radicale praat wordt rijkelijk gesubsidiëerd met petrodollars [euro's, dat mag niet van hun bazen, beschermheren in Am.] uit Saoudi-Arabië. Baardapen gehuld in een wit kleed, je haalt ze er zo uit.
|
|
|
#31 |
|
Burger
|
@Piero: Een knap staaltje 'fictie' dat 'non-fictie' kan worden als de aanslagpleger in Brussel in het Breivik-kamp moet worden gezocht... Eén dader die één moskee in de as legt kan nog worden 'bezworen' maar hoe zou de moslim-bevolking reageren indien er een reeks van aanslagen zou komen op korte tijd, kriskras doorheen Europa...? Zouden de moslims massaal Europa verlaten of terugvechten?
Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 13 maart 2012 om 00:37. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of gaat het gewoon rellen worden waarbij de slachtoffers op willekeurige basis worden genomen... In dat geval,dus gewoon opzouten... |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.lesoir.be/regions/bruxell...cht-902359.php Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 01:01. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Burger
|
Als lieden als Dewinter en Wilders er middels democratische weg (het aannemen van anti-islam wetten bv.) er niet in slagen om tijdig de islam terug te dringen is het voorstelbaar dat een harde kern van hun achterban naar de wapens grijpen om een gewapend 'verzet' te organiseren... Ik denk dat dit op termijn een logisch gevolg zal zijn: de extreem-rechtse politieke bewegingen worden zozeer gemuilkorfd dat sommigen geen andere uitweg zullen zien... Ofwel zal iedereen vanaf de zijlijn toekijken hoe de islam ONS verdringt en gaat domineren -sociaal, politiek, gerechtelijk (sharia) en getalsmatig- en dan (voorspel ik), als 'de nood het hoogst is' zullen ze ALSNOG in het verzet komen... Ik voorspel een 'Balkan' scenario op de lange termijn. Lijkt mij onvermijdelijk... tenzij onze overheden er in slagen om werkelijk iedereen te 'brainwashen' en in de pas te laten lopen (van in de schoolbanken) en iedereen die ook maar het minste puntje van kritiek levert op de islam voor de rechtbank te slepen... en kapot te procederen...
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de stammenoorlogen zijn begonnen wat een verrijking
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
(Tolkien zou ze laten terugvechten maar Heinrich Böll zou ze laten vertrekken - een echt goede schrijver zou met een verrassende oplossing komen ...) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'n Echte goede schrijver zou nooit 'n islam verzinnen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
Helaas.
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 01:18. |