![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Burger
|
UPDATE aanslag moskee: 'Dader werkt niet mee aan onderzoek en gaf sedert arrestatie reeds drie verschillende identiteiten op. Zou alleszins wel gaan om een zelfverklaarde moslim die ILLEGAAL in ons land verblijft'
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-niet-mee.aspx |
|
|
|
|
|
#82 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Dat had ik nu niet verwacht zie!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand die geen moslim is maar zegt dat hij het is omdat anders Milquet op bezoek komt? |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zoals de paus, dat is een zelfverklaarde katholiek.
|
|
|
|
|
#86 |
|
Minister
|
De clou is: een zelfverklaarde moslim is geen echte Moslim want een echte Moslim doet zo iets niet. Snap je?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Burger
|
Ik wilde bedoelen dat hij van zichzelf zegt een moslim te zijn, en niet dat het om een moslim gaat louter omdat de onderzoekers dat denken...
Intussen zag ik een verhelderend artikeltje over het onderscheid tussen Soennieten en Sjiieten: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120313_075 |
|
|
|
|
|
#89 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
Vecht het uit in de woestijn, maar niet in onze steden! Ziek crapuul.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Europees Commissaris
|
Waar dit fait divers overal in de islamitische samenlevingen schering en inslag betreft, namelijk sektarisch geweld in de vorm van een aanslag, gepleegd tegen een moskee, haalt iedereen met een beetje gezond verstand hier toch opgelucht adem.
Had de dader immers tot de wijdverspreide mensensoort der ongelovigen behoord, was men nu al ijverig bezig met het ruimen van puin in Brussel, en mogelijk ook ver daarbuiten, moest iedere westerse leider zich voor deze barbaarse daad uitgebreid excuseren tot in de verste uithoeken van de islamitische wereld, mocht Israël extra veiligheidsmaatregelen treffen voor zijn burgers en belangen, waar ter wereld die zich ook bevinden, en kon men de doden tellen die gegarandeerd overal ter wereld bij protestacties waren gevallen. Om nog maar te zwijgen van al die "heilige" korans die nu onvermijdelijk in de vlammen zijn opgegaan. Dit is allemaal "niet islam". Islam is vrede. Tsju toch...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 13 maart 2012 om 17:04. |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 13 maart 2012 om 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
De ware aard van de tegenstanders van Assad komt naar boven.
Altijd worden de Sjiitische moslims opgejaagd. Terwijl zij juist een meer menselijke vorm van de Islam aanhangen. Ook de VS steunt soennitische regimes tegen de sjiitische islam. Kijk maar naar Bahrein. |
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Burger
|
De would-be zelfmoordenaar die de politie-motards voor het koninklijk Paleis overhoop reed is TOEVALLIG een Algerijn (lees: allicht een moslim). En de ambassadeur die door de motards werd geëscorteerd was TOEVALLIG van Qatar (een islamitisch land).
En, opnieuw TOEVALLIG, een beetje Googelen leert ons dat zijn land, Qatar, drie dagen geleden opnieuw opriep tot een militaire interventie in SYRIE, de huidige brandhaard in het midden-Oosten. zie link: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/10/...nnan-en-assad/ Ik kan mij vergissen... maar volgens mij zijn dit teveel toevalligheden bij elkaar om nog toeval te kunnen zijn... Hier is volgens mij meer aan de hand... |
|
|
|