Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2012, 15:16   #4821
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
raf is het eens met het Vlaams Belang
en die zijn veroordeeld (zegt raf)

aiaia
Als je lid bent van een partij, betaal je lidgeld, steun je die partij.
Dan moet je toch niet afkomen :"ik wist niet wat er in hun programma staat" of "ik ga eigenlijk niet akkoord met wat ze zeggen".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 15:28   #4822
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Dus U bent pro vrouwenbesnijdenis, want het VB is tegen en werd daarvoor veroordeeld.
er zijn blijkbaar nog voorstanders
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 16:08   #4823
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
er zijn blijkbaar nog voorstanders
Voorstanders van wat? Van de ondraaglijke lichtheid van het discours van circe in dit topic?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 16:11   #4824
fantoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan moet je toch niet afkomen :"ik wist niet wat er in hun programma staat" of "ik ga eigenlijk niet akkoord met wat ze zeggen".
Waarom zou dit niet kunnen gebeuren?
fantoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 16:16   #4825
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fantoom Bekijk bericht
Waarom zou dit niet kunnen gebeuren?
Ze zegt niet dat dit niet zou kunnen gebeuren. Ze zegt dat je met zo'n truut niet moet afkomen. Het is niet geloofwaardig. Maar je hebt ergens wel een punt: onder het kiesvee van het Vlaams Blok zitten allicht creaturen die niet weten waar die partij eigenlijk voor staat. Het is dan ook de partij bij uitstek van laaggeschoolde marginalen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 16:24   #4826
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Conclussie, alle moslims zijn racistisch en zelfs niet schuw van geweld/moord want hun programma, de koran, schrijft dat voor.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 16:48   #4827
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Conclussie, alle moslims zijn racistisch en zelfs niet schuw van geweld/moord want hun programma, de koran, schrijft dat voor.
Ik moet je ontgoochelen, een heilig boek is geen partij programma.

Een heilig boek is een gedateerde tekst, voor vele interpretaties vatbaar.
Een partij programma is een weloverwogen tekst, met als doel weer te geven wat een partij nastreeft.

Laatst gewijzigd door artisjok : 13 maart 2012 om 16:50.
Oud 13 maart 2012, 17:15   #4828
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ze zegt niet dat dit niet zou kunnen gebeuren. Ze zegt dat je met zo'n truut niet moet afkomen. Het is niet geloofwaardig. Maar je hebt ergens wel een punt: onder het kiesvee van het Vlaams Blok zitten allicht creaturen die niet weten waar die partij eigenlijk voor staat. Het is dan ook de partij bij uitstek van laaggeschoolde marginalen.
Dat kunnen we alvast niet zeggen van de moslims. Een minimumvoorwaarde om moslim te worden is erkennen dat Mohammed de boodschapper is van God.

Bij zijn boodschap zinkt het partijprogramma van het Vlaams Belang in het niet.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 17:23   #4829
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet je ontgoochelen, een heilig boek is geen partij programma.

Een partij programma is een weloverwogen tekst, met als doel weer te geven wat een partij nastreeft.
Het komt op hetzelfde neer.
Als je tot die club ( islam) behoort ga je ook akkoord met al die oproepen tot geweld en moord die in dat haatboek staan.
En hoe jij '' Ga in een hinderlaag liggen, besluip ze, achtervolg en vermoordt ze'' gaat interpreteren zou ik wel eens graag van je horen.
Oud 13 maart 2012, 17:26   #4830
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat kunnen we alvast niet zeggen van de moslims. Een minimumvoorwaarde om moslim te worden is erkennen dat Mohammed de boodschapper is van God.

Bij zijn boodschap zinkt het partijprogramma van het Vlaams Belang in het niet.

Paulus.
Het partijprogramma van het VB is vergeleken met de boodschap van Mo een sprookjesboek voor kinderen.
Nergens heb ik in dat programma ook maar één oproep tot geweld/moord in terug gevonden, wat we van de boodschap van Mo niet kunnen zeggen, die staat er vol van.
Oud 13 maart 2012, 17:38   #4831
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U citeert naar uw eigen leugens.

Ik zou u woorden in de mond leggen terwijl u duidelijk zegt:
"Maar het gaat niet zozeer daarover"
Kijk maar:

U trekt het dus zelf uit de context, niet ik.

Maar zelfs, al zou ik het uit de context trekken. Uit welke dan?

U bedoelt dus dit?
"En ik blijf binnen die context achter mijn mening staan, en dat schreef ik ook in mijn antwoord aan Diego Raga, dat het arbitrair toeschrijven van een racistische mening aan alle Moslims op basis van verouderde teksten fout is en als racistisch kan aanzien worden (gezien (1))."
Bron:

Maar ik heb nergens gesteld dat ik een racistische mening toeschrijft op basis van verouderde teksten, mijn beste.

Ik heb gesteld dat zij racistisch zijn omdat zij deze teksten, als een goddelijke boodschap zien van hun grote boodschapper Mohammed, en dat ook moeten belijden als minimumvoorwaarde om als moslim gerekend te mogen worden, door de moslims zelf.

U zegt dat ik leugens verkondig, maar de enige die hier liegt, dat ben jij.

1 Ik haal helemaal niks uit zijn contex; dat doet je zelf.

2 Je geeft er een draai aan, door zogezegd te reageren op een stelling die nooit gemaakt werd.

3 Je blijft beweren dat ik zou liegen en stropoppen zou gebruiken zonder dat je daar een bron voor kan geven.

4 Je bent de pineut.

Paulus.
Hier toonde je nogmaals aan dat Alboreto volgens zijn eigen definitie van racisme zélf een racist is.
Oud 13 maart 2012, 17:44   #4832
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je tot die club ( islam) behoort ga je ook akkoord met al die oproepen tot geweld en moord die in dat haatboek staan.
Een heilig boek en een partijprogramma komen op hetzelfde neer?
Meen je dat nu?
Oud 13 maart 2012, 17:51   #4833
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier toonde je nogmaals aan dat Alboreto volgens zijn eigen definitie van racisme zélf een racist is.
... én dat zelfs hij, aan zijn eigen verdraaiingen, niet meer uit geraakt.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 17:54   #4834
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een heilig boek en een partijprogramma komen op hetzelfde neer?
Meen je dat nu?
Ik volg gewoon jouw stelling, meer niet sjok.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
En ik heb nog geen antwoord gekregen hoe jij '' Ga in een hinderlaag liggen, besluip ze, achtervolg en vermoordt ze'' gaat interpreteren.

Laatst gewijzigd door daiwa : 13 maart 2012 om 17:55.
Oud 13 maart 2012, 18:54   #4835
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het partijprogramma van het VB is vergeleken met de boodschap van Mo een sprookjesboek voor kinderen.
Sprookjesboek voor kinderen?
16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKEN

De beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer naar de landen van herkomst.

19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN

23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST

Zolang dit land een half miljoen volledig uitkeringsgerechtigde werklozen telt, is het niet meer dan normaal dat bij tewerkstelling voorrang gegeven wordt aan mensen van ons eigen volk.

52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN

68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN

In eerste instantie moet werk gemaakt worden van de onmiddellijke terugkeer van alle illegale, criminele en werkloze vreemdelingen. Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 190.000 vreemdelingen (150.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen, en enkele duizenden criminelen) naar hun landen van herkomst.

69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen.

70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN

Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven.
http://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/
Oud 13 maart 2012, 19:09   #4836
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
onzin, het is niet omdat je lid bent dat je daarom akkoord moet gaan met 100% van het partijprogramma. Mensen kunnen nog altijd zelf nadenken.
U denkt nogal in dogma's lijkt het wel.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 19:32   #4837
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Sprookjesboek voor kinderen?
16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKEN

De beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer naar de landen van herkomst.

Getto's ontstaan door het niet willen integreren.
Als dat Vlamingen zijn moet men hen met de schoftharen pakken en aan het werk zetten, zijn het vreemdelingen dan moet men hun terug naar hun roots brengen.

Ik begrijp dat Arti houdt van de Getto.
Is zij dan zo afgrijselijk lelijk dat zij zich daar 's avonds durft begeven vraag ik mij dan af...

Citaat:
19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN
De islam staat haaks op elke humanistische verworvenheid van onze judeo-christelijke westerse beschaving.
De Islam mag dan identiek zijn aan het nazisme: er hoort geen plaats te zijn voor het onderwijzen van discriminatie van vrouw en homo, moord op andersdenkenden en homo's, verminking van vrouwen, afschaffen van onze democratie, ideologisch imperialisme, pedofilie, bloedwraak, enz...
De andere wereldideologiën moeten niet gestraft worden omdat de islamitische ideologie van de haat zichzelf een religie noemt.
Mijn kinderen hoeven geen les in nazisme te krijgen.

Arti houdt van discriminatie. Arti vindt dat een islamiet zijn vrouw en tent mag opdringen. Zij vindt discriminatie een mensenrecht. De islam en het nazisme vinden dat ook. Arti is geen sexiste of raciste.

Citaat:
23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST

Zolang dit land een half miljoen volledig uitkeringsgerechtigde werklozen telt, is het niet meer dan normaal dat bij tewerkstelling voorrang gegeven wordt aan mensen van ons eigen volk.
Zoals in Amerika.
Als ze een zak geld meebrengen mogen ze even blijven genieten van ons broos sociaal stelsel...indien niet moeten ze zelf eindelijk eens een sociaal stelsel opzetten...of laat hun ideologie dat niet toe?
Indien neen: dan hoeven ze ons klimaat van solidariteit niet te komen ontwrichten.

Citaat:
52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN
Uiteraard.
Een prefect liberaal standpunt.
Iemand die zijn verzekering niet heeft betaald hoeft er ook niet van te genieten.
Logisch.

Citaat:
68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN

In eerste instantie moet werk gemaakt worden van de onmiddellijke terugkeer van alle illegale, criminele en werkloze vreemdelingen. Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 190.000 vreemdelingen (150.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen, en enkele duizenden criminelen) naar hun landen van herkomst.
Gebeurt nu reeds...

Citaat:
69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen.
Gebeurt nu ook
Citaat:
70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN

Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven.
aanpassen of oprotten.
Zij krijgen van de staat gratis een tweede kans (leren lezen en schrijven) en kunnen thuis een dikke carrière uitbouwen.
Ik zou deze regel uitbreiden: als zij slagen in een examen waaruit zou blijken dat zij een meerwaarde betekenen voor zichzelf, hun familie en de maatschapij moet hun hier ook op dat gebied een tweede kans worden aangeboden.

Wat is er eigenljk mis met deze punten?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 maart 2012 om 19:33.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 19:40   #4838
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
tututut

raf is het eens met een naar zijn zeggen rassiestisse partij

en als klap op de vuurpijl ook met een partij die warme broodjes bakt met wapendealers

en u bent zo te zien in hetzelfde rioolputteke van de maatschappij te situeren

shame on you

Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 maart 2012 om 19:41.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 19:55   #4839
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoe jij '' Ga in een hinderlaag liggen, besluip ze, achtervolg en vermoordt ze'' gaat interpreteren zou ik wel eens graag van je horen.
Ja, ik zou ook graag artisjoks interprettaie van die vers willen horen.

Me dunkt interpreteert ze die opdracht uit het 700-puntenplan uit de koran als ' laten we gezellig thee slurpen'.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2012, 20:08   #4840
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Heb een groot deel moeten knippen omdat het valt onder 'aanzetten tot'.

Ik vraag me trouwens af of, als Parsprototem de raad van Elbow opvolgt en er doden vallen of onze vriend hier niet verantwoordelijk kan worden gesteld.
Verantwoordelijk stellen voor wat?
Voor het feit dat die niet-geintegreerde buurman-gluurder niet tegen een Westers feestje kan in de tuinman van zijn buurvouw; voor het feit dat hij de de genodigde lesbo's en homo's in elkaar zou boksen conform zijn religieus boekske?

En tot wat zet een BBQ feestje aan?

Bij normale mensen zet dat aan tot fun, gezelligheid, lach, dans, plezier.
Volgens Alboreto's interpretatie zet een BBQ-feestje aan tot haat en geweld, ten minste dat insinueert hij, want zoals altijd is Alboreto te laf om een uigesproken mening te uiten. Het blijft bij woordkramerij, vulgaire insinuaties of quotevervalsingen (zijn specialiteit).

Ik hoop dat Alboreto niet te vaak op tuinfeestjes opgenodigd wordt gezien hij insinueert dat hij daardoor aangezet wordt tot haat met mogelijk geweld tot gevolg. Hij verwacht alvast die reactie op een tuinfeest vanwege een moslim.

Iedereen is hierbij duidelijk gewaarschuwd !
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be