![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet je toch niet afkomen :"ik wist niet wat er in hun programma staat" of "ik ga eigenlijk niet akkoord met wat ze zeggen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorstanders van wat? Van de ondraaglijke lichtheid van het discours van circe in dit topic?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4824 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zegt niet dat dit niet zou kunnen gebeuren. Ze zegt dat je met zo'n truut niet moet afkomen. Het is niet geloofwaardig. Maar je hebt ergens wel een punt: onder het kiesvee van het Vlaams Blok zitten allicht creaturen die niet weten waar die partij eigenlijk voor staat. Het is dan ook de partij bij uitstek van laaggeschoolde marginalen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclussie, alle moslims zijn racistisch en zelfs niet schuw van geweld/moord want hun programma, de koran, schrijft dat voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een heilig boek is een gedateerde tekst, voor vele interpretaties vatbaar. Een partij programma is een weloverwogen tekst, met als doel weer te geven wat een partij nastreeft. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 maart 2012 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij zijn boodschap zinkt het partijprogramma van het Vlaams Belang in het niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je tot die club ( islam) behoort ga je ook akkoord met al die oproepen tot geweld en moord die in dat haatboek staan. En hoe jij '' Ga in een hinderlaag liggen, besluip ze, achtervolg en vermoordt ze'' gaat interpreteren zou ik wel eens graag van je horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens heb ik in dat programma ook maar één oproep tot geweld/moord in terug gevonden, wat we van de boodschap van Mo niet kunnen zeggen, die staat er vol van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een heilig boek is een gedateerde tekst, voor vele interpretaties vatbaar.Meen je dat nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4834 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 13 maart 2012 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKENhttp://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U denkt nogal in dogma's lijkt het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4837 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
aanpassen of oprotten. Zij krijgen van de staat gratis een tweede kans (leren lezen en schrijven) en kunnen thuis een dikke carrière uitbouwen. Ik zou deze regel uitbreiden: als zij slagen in een examen waaruit zou blijken dat zij een meerwaarde betekenen voor zichzelf, hun familie en de maatschapij moet hun hier ook op dat gebied een tweede kans worden aangeboden. Wat is er eigenljk mis met deze punten?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 maart 2012 om 19:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
raf is het eens met een naar zijn zeggen rassiestisse partij en als klap op de vuurpijl ook met een partij die warme broodjes bakt met wapendealers en u bent zo te zien in hetzelfde rioolputteke van de maatschappij te situeren shame on you Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 maart 2012 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt interpreteert ze die opdracht uit het 700-puntenplan uit de koran als ' laten we gezellig thee slurpen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor het feit dat die niet-geintegreerde buurman-gluurder niet tegen een Westers feestje kan in de tuinman van zijn buurvouw; voor het feit dat hij de de genodigde lesbo's en homo's in elkaar zou boksen conform zijn religieus boekske? En tot wat zet een BBQ feestje aan? Bij normale mensen zet dat aan tot fun, gezelligheid, lach, dans, plezier. Volgens Alboreto's interpretatie zet een BBQ-feestje aan tot haat en geweld, ten minste dat insinueert hij, want zoals altijd is Alboreto te laf om een uigesproken mening te uiten. Het blijft bij woordkramerij, vulgaire insinuaties of quotevervalsingen (zijn specialiteit). Ik hoop dat Alboreto niet te vaak op tuinfeestjes opgenodigd wordt gezien hij insinueert dat hij daardoor aangezet wordt tot haat met mogelijk geweld tot gevolg. Hij verwacht alvast die reactie op een tuinfeest vanwege een moslim. Iedereen is hierbij duidelijk gewaarschuwd ! |
|
![]() |
![]() |