![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#142 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
US helping to train and arm Islamic mercenaries to fight in Syria - Charlotte City Buzz | Examiner.com http://www.examiner.com/city-buzz-in...#ixzz1p2KptS2n Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 23:00. |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit het artikel in de post hierboven:
Cameron ... provided cash and equipment to foreign-backed rebels in Syria under such names as ‘aid agencies’ operating on the ground to help deliver emergency medical supplies and food.Libië helemaal opnieuw. NGO's die misbruikt worden om de terroristen te ondersteunen.
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Business as usual dus. http://www.examiner.com/city-buzz-in...#ixzz1p2KptS2n Syria: Clinton Admits US On Same Side As Al Qaeda To Destabilise Assad Government 19th French agent arrested in Syria Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 23:20. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Banneling
|
De uitleg van Yamilda Idrissi (Spa) is weer volgens het linkse boekske : 't is de fout van de maatschappij, van werkloosheid, de jongeren worden uigespuwd (was die moorderbaar een jongere?), de jongeren zijn op zoek naar een identiteit (hoezo, het zijn toch nieuwe Belgen?), en de klassiek links-progressieve bullshit.
Het nieuwe rood-progressieve duidingsicoon, Vanderstichele, dikt het nog allemaal wat. 'Onz'e jongeren hebben de scouts, de nieuwe Belgen-jongeren niet. Ocharme zeg, en daardoor gaan ze hun stammentwisten hun uitvechten?????? Alé de oplossing zit in verwesterde imamopleidingen aan de Vlaamse universiteiten. De jongeren die gelovig zijn moet je een aanbod aanreiken (anders vallen ze in de kuilen van extremisten die hen een 'andere' religie dan de vreedzame islam aanleren). Can you believe this truckload of crap? |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
Interessant:
Unknown Snipers and Western backed "Regime Change" A Historical Review and Analysis by Gearóid Ó Colmáin Nog: British Special Forces Training Syrian Rebels? Ginds stokebrand spelen en dan verwonderd zijn zo de gensters tot in de E.U. vliegen. Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 23:52. |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banneling
|
Het hoort erbij: het westen gaat ginds rebellen bewapent en tussenkomt, dan moeten we niet verwonderd zijn zo er eens iets hier gebeurt.
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2012 om 23:56. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
Tja, zolang ze enkel hun eigen moskee's vernietigen , is het misschien nog niet zo erg...Maar gaat het daarbij blijven ? In die islamietische landen waar ze zogezegd revolutie's gemaakt hebben, worden ook christenen gedood en vervolgd, en steekt men kerken in brand...
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
Niet door mij. Want als ik hoor van een " revolutie " in zo een land, weet ik al wie de macht wil grijpen...
Laatst gewijzigd door den dinges : 14 maart 2012 om 00:16. |
|
|
|
|
|
#153 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als comite I in zijn rapport 2007 het volgende stelt... Citaat:
Er hoeven er maar enkelen van die 8.000 die als radicaal-islamitisch geïnspireerde omschrevenen acties te ondernemen om zo een onstuitbaar effect van aanslagen wederzijds te creëren.... http://www.scriptiebank.be/?print=true&id=747 |
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg eens welk westen de revolutie van ayatollah khomeini in iran zwaar heeft gesteund mijn beste... |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Burger
|
In het magazine Joods Actueel thans een interessant artikel onder de kop "Israël is het enige land in het Midden-Oosten dat veilig is voor christenen."
Intro: In de Wall Street Journal van afgelopen vrijdag verscheen een opgemerkt opiniestuk van de Israëlische ambassadeur bij de Verenigde Staten, Michael Oren. In het stuk vergelijkt hij de vervolging van de christelijke gemeenschappen in Arabische landen met de verdrijving in de vorige eeuw van de Joden uit diezelfde landen. lees verder via link: http://joodsactueel.be/2012/03/13/is...or-christenen/ Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 14 maart 2012 om 00:47. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat ik een (s)linkse sos het weer op de maatschappij afschuift verschiet ik niet van. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2012 om 01:08. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Banneling
|
Als je de linkse Gutmenschen moeten geloven is de brandstichter een achtersgestelde indetiteitsloze die het scoutsleven heeft moeten missen, waardoor hij gaan radicaliseren is.
Enkele bedenkingen 1. tot welke leeftijd reikt het linkse begrip 'jongere' (met aanhalingstekens)? 2. de sukkelende jongere is identiteitsloos. Ik dacht dat hij zelf een identiteit meer had dan ik? Het is een dubbelpaspoortige, ik ben een enkelpaspoortige. Hij heeft meer keus dan ik me dunkt. 3. Wat heeft hem tegengehouden om bij de scouts te gaan? Zijn leeftijd? De haraamworsten tijdens de zomerkampen? 4. Blijkt dat dat soort jongeren nogal bezig (lees : geobsedeerd ) zijn door religie. Onze jongeren zijn me dunkt met alles behalve religie bezig. Zelf Idrissi schijnt dit niet door te hebben. Ze weet blijkbaar nog altijd niet dat onze jongeren niet met hun neus in de bijbel hangen, maar andere activiteiten hebben : een lief, uitgaan, pinten pakken, aan sport doen, met muziek bezig zijn, naar concerten gaan, naar festivals, op vakantie, etc. Nee, muzeljongeren zijn bezig met Allah. Nou ... Laatst gewijzigd door Elbow : 14 maart 2012 om 01:24. |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedereen heeft schuld behalve de ''jongeren'' zelf. Dat ze moeilijker aan werk geraken omdat ze geen kennis/diploma hebben staat ze niet bij stil. Dat ze liever op straat rondhangen dan naar school te gaan en daardoor geen diploma hebben staat ze ook niet bij stil. Nee, het is de maatschappij haar schuld. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Burger
|
Een soenniet (of iemand die sympathiseert met het soennisme, dat moet het onderzoek nog uitwijzen) stichtte brand in een sjiietische moskee en doodde daarbij de imam... De sjiieten zijn sterk in de minderheid in dit land (zoals vrijwel overal in de wereld met een gemengde moslimbevolking waarbij soennieten meestal in de overgrote meerderheid zijn), vergelijkbaar met een minderheid aan Koerden tegenover een 'overmacht' aan Turken...
We hebben al mogen zien dat de Koerden makkelijk tot geweld zijn te bewegen (in België en daarbuiten) als ze zich door de Turken 'in het nauw voelen gedreven'. De vraag is of de sjiieten met gelijke munt zullen terugbetalen... Dat moet haast wel, aangezien het begrip 'eer' binnen de islamitische cultuur hoog staat aangeschreven. Als er binnenkort een 'wraakactie' volgt (van welk formaat dan ook) is het hek van de dam en is een acuut Midden-Oosten probleem geïmporteerd in Europa... met welke gevolgen? |
|
|
|