![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Er zijn vooral nadelen aan de multiculturele samenleving...Behalve voor hen die er aan verdienen : een minderheid verraders en valsspelers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar ik blijf positief,die discussie is in ieder geval een variatie op " bronnen en linken"en" ik heb toch niet gezegd dat" of andere briljante inhoudelijke bijdragen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stelling dat waarden dus een totaal pakket zijn waarin je niet kunt shoppen, ongeacht je persoonlijke mening blijft dus overeind als een huis. Want niet discrimineren op basis van geslacht, niet bedreigen, niet eisen dat anderen zich gedragen naar onze religieuze waarden ( de discussie dat dit integraal deel uitmaakt van onze cultuur en dus wet buiten beschouwing gelaten telt evengoed voor u als voor ieder ander die zich hier vestigt, dus waar staat u dan met uw argumentatie ? Nergens. Indien iemand hier inconsequent bent, dan bent u dit zelf. Het werd nu vaak genoeg aangehaald en uitgelegd, je mag een mening hebben, maar daarom kun je daar niet naar handelen, laat staan dit anderen opleggen, wat sommige moslims, getuige oa de discussie over hoofddoeken cartoonrellen, dreigementen bij tentoonstellingen of een opera, wel doen. Je kunt dat helemaal niet zeggen" ja maar jij verwacht toch ook dat die moslims zich houden aan onze waarden, uiteraard mag ik dit verwachten in eigen land. Enkel wanneer dit totaal pakket aanvaard wordt, kan iemand een identiteit ontwikkelen waardoor het ook " hun land" wordt. Die balans hoef ik niet, maar gelovigen die religie als bepalend nemen voor hun identiteit, wel te maken. Ik denk er nog niet aan die waarden ter discussie te zetten, niet over gelijkheid man en vrouw, niet over holibirechten, niet over democratie of scheiding kerk en staat, dus uw " weg met ons" opvattingen deel ik allerminst, u mag dat " furiositeit" noemen, ik zie dat als doodsimpel gezond verstand boven wollig geklep! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als Sjokske, Alboreto en C° naar het buitenland verhuizen waar men rechts van de autobaan rijdt, terwijl hun geïmorteerde godsdienst voorschrijft dat je links moet rijden. Wat doen zij dan?
Links rijden vermits de autochtone bevolking het recht heeft rechts te rijden en zij (Sjok enz) denken dus ook het recht te hebben links te rijden. Het resultaat is dat er borsingen zijn met het tegenoverliggende verkeer, maar dat stoort hen niet. Als de politie ingrijpt maken zij zich kwaad over het onrecht dat hen aangedaan wordt. Zij eisen een baanvlak links van de weg om hun godsdienstige identiteit te kunnen uitleven. Zij noemen dit integreren. Ik noem dit apartheid. Laatst gewijzigd door kwantum : 14 maart 2012 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() Apartheid is een logisch gevolg van de anti-discriminatie wetgeving.
Er is b.v. nu sprake van dat de scholen gescheiden douches moeten krijgen: 1 voor jongens, een voor meisjes, een voor Mohammedaanse jongens en een voor Mohammedaanse meisjes. Dat eist hun geloof. Er is dus apartheid nodig om discriminatie te voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Alweer een woordspelletje. Tja ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch gebeurt het, en toch doen autochtonen het. Samen met bijvoorbeeld katholieke waarden die volgens sommigen ook tot onze cultuur/waardenpakket behoren, maar die niet iedereen tot de zijne neemt. Mijn stelling dat waarden dus geen totaal pakket zijn waarin je net kunt shoppen, ongeacht uw persoonlijke mening blijft dus overeind als een huis.
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. 75% van de moslims voert zijn importbruiden/gommen in, wegens weigering v/d Westerse ongelovige op basis van afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
pure hypocrisie Citaat:
dus moslims mogen niet op straat komen om te betogen. Dat is alleen voorbehouden aan vlaams-nationalisten om hun waarden op te dringen aan de rest van België om het land te splitsen? dubbele pure hypocrisie.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 maart 2012 om 23:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Welke religieuze waarden? Ik heb Alice nog nooit op het verdedigen van religieuze waarden betrapt. Ik denk dat je Alice verwart met die bekeerlinge uit dat katholiek boerengehucht in het Kortrijkse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe wereldvreemd kan iemand zijn. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat eerst en vooral de ideologie (en de ideologen) die achter de promotie van multicul zit (cultureel marxisme en PC - denken) moet ontbloot worden. Helaas gebeurt dat (nog )niet. Waar komt multicul vandaan? Waarom? Waarom enkel in het Westen? etc etc. Pas dan kan men een coherente en realistische politiek voeren inzake multicul. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ah omdat het geen 'religieuze' waarden zijn mag je het wel eisen? nog altijd hypocrisie, welke waarden dan ook. Citaat:
vb bij de cartoonrellen, hoofddoeken: de moslim-immigranten (waarover heel die discussie hier gaat) deden niets anders dan betogen. wat er in hun land afspeelde speelt geen enkele rol aangezien we het hebben over de integratie hier, en niet daar.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2012 om 00:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier hebben zij niets te eisen. Bijgevolg moeten ze ook niet betogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]() Q.E.D.
![]() |
#296 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend mag je dat eisen, moet je dat zelfs eisen, mensen die in andermans land willen wonen, horen zich te conformeren aan de plaatselijke wetten, waarden en normen, niet hun eigen wetten, waarden en normen mee te brengen, waarvan ze in de eerste plaats gevlucht zijn. Ik heb ook regels voor gasten die ik in mijn huis ontvang, wie er zich niet aan houdt, vliegt er uit, of komt er bij voorbaat niet eens in, indien ik op de hoogte ben van hun onaangepast, asociaal gedrag! Kind toch....ik zal in jouw huis de boel eens even op stelten komen zetten, je huis in 'n mum van tijd verbouwen tot 'n sloop, je koelkast leegvreten, zien of jij daar mee ingenomen bent, en of ik niet als de wiedeweerga sneller op straat vlieg dan ik erin kwam. Citaat:
Citaat:
Er werd zelfs 'n moordpoging/aanslag gedaan/gepleegd op de cartoonist! Zal ik dit even in hoofdletters voor je intypen zodat je er niet naast kunt kijken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 maart 2012 om 00:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
België is niet van jou, daar heb je evenveel te eisen als moslims. Wat doet dit ter zake of heeft 't ook maar ergens mee te maken? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Er zijn altijd enkelingen die te ver gaan (zoals oa. hans van temsche, Breivik, ... ) mocht ik reageren zoals jullie dat doen, zou ik iedereen die vlaams-nationalist is over dezelfde kam scheren zoals jullie met moslims doen. [/quote]
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2012 om 01:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk kind.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kijkje achter de schermen van de Europese linksmarcheerders: http://tora-yeshua.nl/2012/02/de-red...-werkkrachten/ Het Avondland verkocht voor een handvol zilverlingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |