![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 15 maart 2012 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Allé bon, dat weten we ook al weer zie, een mens mag al zijn mening niet meer ventileren of het is lijkenpikkerij & sensatiezucht. Oh, en hypocriet ook natuurlijk! Het feit dat dit een discussieforum is doet er niet toe uiteraard.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat doet er inderdaad niet toe. Je hebt tot nu toe geen kans onbenut gelaten om politici zwart te maken en zo negatief mogelijk af te schilderen. De idee dat die mensen wèrkelijk begaan zouden kunnen zijn met het lot van die slachtoffertjes en hun families is niet eens in jouw cynische geest opgekomen. Dit heeft inderdaad niets te maken met het "ventileren van een mening"; dit is pure lijkenpikkerij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht*
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ha nee, die zat toch op het vliegtuig! "Beam me up Scotty" komt uit een fictie-reeks hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() De toegevoegde waarden dat is iets anders, ik grauw ook telkens van al die "hoogwaardigheidsbekleders" die op de plaats van een ramp in de weg gaan lopen, maar het feit blijft dat bij zo een ramp een terugkeer tot de (emotionele) verwachtingen behoort. Wat uiteraard niet hetzelfde is als aldaar in de weg gaan lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed ik zeg niet dat enkel de heer Smet hypocriet is maar hij surft wel mee op de opportuniteitsgolven van de media... En het blijft een feit dat of een trol of een linkse handlanger/symphatisant provoceerde door hem heilig te willen verklaren met dit topic Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 maart 2012 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zie mijn reactie hierboven.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat men zogenaamde emotionele politici cynisch bekijkt is niet meer dan normaal...het is nu eenmaal een hypocriet wereldje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het Vlaams Belang stelt geregeld schriftelijke vragen hieromtrent, met onkostennota's erbij. Lees af en toe de VB-site en je bent op de hoogte.
|
![]() |
![]() |