![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2801 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2802 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2803 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs een moedige, eerlijke jood klaagt erover: Gilad Atzmon slaat hier nagels met koppen:
http://www.youtube.com/watch?v=Cx1zZ...layer_embedded . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2804 |
Minister
|
![]() Atzmon is niets meer of minder dan een useful idiot. Voor jullie soort mensen.
Ik noteer dat de Palestijnen jullie eigenlijk niets kunnen schelen (dat wist ik al maar het is altijd leuk een en ander door de schuldigen te horen bevestigen.) Israel en Joden dan vooral kunnen jullie niet lijden. Het stormfront op zijn aller belachelijkste. De Jihad, hamas en hetzbollah staan op jullie te wachten. Jullie zijn om van te gieren. En crimineel op de koop toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2805 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen madamme, ik ben nationalist aan het worden net als u, dank zij u. To show you how it feels! Het verschil is, dat ik ELK VOLK haar eigenheid toewens, op gelijke voet. Integenstelling tot u, die enkel nationalisme voor uw soort wenst, verheven boven de rest als uitverkoren volk, door God gekozen. De rest moet multicultureel zijn En nog iets, echte joden kunnen u ook niks schelen. Jij verstopt u achter joods lijden om een hele perverse politieke agenda te helpen verwezenlijken. Bende psychopaten dat jullie zijn. Alles verwijten aan anderen wat u infeite zelf bent. Projectie heet dat. . Laatst gewijzigd door straddle : 15 maart 2012 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2806 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik heb eens een Belgische vlag verbrand ben ik nu een echte Belg ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat duidelijk is dat het 'internationalisme' niet veel voorstelt op dit moment. Degenen die deze eeuw zullen floreren zijn degenen die hun onafhankelijkheid weten te behouden ten aanzien van imperiale tendensen. Maw Europa zal de eerste decennia slechts een melkkoe zijn, terwijl de rest (China, Rusland, Brazilië,...) zal verder evolueren. Niet toevallig zijn dat juist landen zonder vreemde legers op hun bodem. Meer en meer besef ik dat Europa na WO2 niet alleen bevrijdt werd van de Duitsers, maar eveneens veroverd werd door de 'Angelsaksen'. Het gevolg is tot nu toe dat we slechts die kant mogen opkijken, een beperking die problematischer wordt met de tijd. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 maart 2012 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2808 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit specimen verbrandt zelfs vlaggen zonder duidelijke overtuiging. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 maart 2012 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2810 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() . Laatst gewijzigd door straddle : 15 maart 2012 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2812 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een vlag verbranden in een vreemd land hoe stoer dat zou jij ook nog wel durven denk ik... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het enige boek in jouw boekenkast is mijn kampf dus bij jou moet ik al niet zijn
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 15 maart 2012 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je vraagt je af wat de nazi's hier komen zoeken
![]() |
![]() |
![]() |
#2816 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2818 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2820 |
Europees Commissaris
|
![]() Jaja, vlamingen zijn in de eerste plaats begaan met zionisme en Îsrael en vermeend antisemitisme verwijten gooien naar collega's nationalisten.
![]() Wat een overtuiging zeg... Het gaat bij jou enkel om islamhaat. Voor de rest is er kop noch staart aan uw nonsens te plaatsen. . |
![]() |
![]() |