![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eisen dat je overal een hoofdoek mag dragen in naam van je godsdienst maar diezelfde godsdienst verloochenen door geld te aanvaarden dat niet uit arbeid voort komt is pas hypocriet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zit idd een grote kern van waarheid in. Het westen met al haar PC gedoe en cultureel marxisme, is haar eigen ondergang aan het graven. De huidige jongere generaties zijn zich niet eens bewust van alternatieven of ze zijn zodanig bedolven onder PC indoctrinatie en multicul propaganda dat geen enkel bestaand alternatief systeem of ideologie hen aanvaardbaar lijkt. Maar ik ben het niet eens dat we dat zomaar moeten aanvaarden. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk hé. Bedankt voor de link, interessant. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak me even wakker tegen de tijd dat de Vlaamse cultuur is veranderd. Citaat:
Het kan dat u dit stukje Vlaamse cultuur steunt natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk ? Maar eh..oeps, kindermisbruik komt blijkbaar zelfs in de beste families voor: "Ook in islamitische gemeenschappen is dit probleem gaande. Er zijn onder moslims bijvoorbeeld mensen die een heel vroom voorkomen hebben, maar die toch ook pedofiele neigingen hebben of incest plegen. In een artikel in de Marokkaanse dagblad Al-ahdâth al-Maghribiya (29 juli 2008) besteed Abd Al karim Al-Qamsh een uitgebreid artikel hieraan onder de titel: ‘waarom zijn wij hypocriet’. Deze auteur probeerde samen met veel andere het taboe over dit thema te doorbreken. Want er nog steeds veel mensen die niet luisteren naar de slachtoffers van incest." http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=63217 En zelfs in Afrika... wie had dat ooit durven denken ?: "Almost every day newspapers in many African countries carry reports of the sexual abuse of minors. It's an emotive and disturbing issue but we're keen here on Africa Have Your Say to hear how you think our societies should be dealing with child defilement."http://www.bbc.co.uk/blogs/africahav...dophilia.shtml Citaat:
Zou het kunnen dat je dat doet, omdat jij toevallig die pedomulti-culturele bezigheid steunt en dit op deze manier wil verbergen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij weigeren immers, itt onze buurlanden, de wetten zodanig aan te passen dat kinderverkrachters gewoon kunnen worden veroordeeld én daadwerkelijk kunnen worden bestraft. Dus voorlopig houd ik het in deze even op typisch Vlaamse cultuur om dit niet te doen. En dat mag hoor. Das een keuze van het eigen volk. Net zo goed als dat vreemdelingen het recht hebben deze waanzin te verwerpen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 maart 2012 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||||
|
![]() Citaat:
We zitten zelfs met een regering die door de meeste Vlamen zelfs niet verkozen is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Ook in islamitische gemeenschappen is dit probleem gaande. Er zijn onder moslims bijvoorbeeld mensen die een heel vroom voorkomen hebben, maar die toch ook pedofiele neigingen hebben of incest plegen. In een artikel in de Marokkaanse dagblad Al-ahdâth al-Maghribiya (29 juli 2008) besteed Abd Al karim Al-Qamsh een uitgebreid artikel hieraan onder de titel: ‘waarom zijn wij hypocriet’. Deze auteur probeerde samen met veel andere het taboe over dit thema te doorbreken. Want er nog steeds veel mensen die niet luisteren naar de slachtoffers van incest." http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=63217 "Almost every day newspapers in many African countries carry reports of the sexual abuse of minors. It's an emotive and disturbing issue but we're keen here on Africa Have Your Say to hear how you think our societies should be dealing with child defilement." http://www.bbc.co.uk/blogs/africahav...dophilia.shtml Is dit dan ook een typisch deel van de Islamitisch annex Afrikaanse cultuur ? Jouw mening daarover ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de politici zijn uiteindelijk gewoon democratisch door het volk gekozen en ik stel droog vast dat niet 1 partij een wetswijziging heeft voorgesteld in deze. Citaat:
Feit is dat er géén wetsvoorstel ligt vanuit welke Vlaamse partij dan ook, terwijl alle buurlanden dit wel hebben gedaan. Citaat:
En daar moeten vreemdelingen zich aan aanpassen? Gadverdamme...gelukkig niet zeg. Citaat:
Ik denk vooral dat verreweg de meeste migranten de Vlaamse cultuur zoals ... - onbestrafte kinderverkrachting - graaicultuur - vluchtgedrag - niet in staat tot voortplanting - Engelstalige tv en radio - met staatsmiddelen financieren van een kerk - niet vervolgen én sanctioneren van doodrijders - handhaven van een erfopvolgende uitvreter - gedogen van fraude - politieke processen tegen de oppositie - toelaten van nepotisme - brugpensioeners vanaf 46 jaar - Minderwaardigheidscomplex ....radicaal afwijzen. En als jij eerlijk zou zijn , zou je moeten toegeven dat je niets liever wilt dan schouder aan schouder staan met eenieder die deze Vlaamse cultuur wil veranderen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 maart 2012 om 00:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En l'état B. droomt nog steeds van 1830, dat zie je in elke besluitvorming tot aan de staat van de wegen toe. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() positief aan de multicultuur...
dan kan ik sushi rijst kopen in zakken van 5 kg ergens in een winkeltje bij de Japanner, ipv dure en overdreven verpakte door corporaties verdeelde rijst in de supermarkt. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 maart 2012 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
|
![]() Citaat:
Over pedopraktijken in Islamistan en de non-bestraffing daarop, zullen we maar zwijgen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 maart 2012 om 01:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want of u dit nu bevalt of niet,cultuur wordt gevormd door geschiedenis, en de christelijke waarden vormen de basis van onze wetten die voor iedere burger gelijk zijn. Die gelden dus voor iedereen, voor de rest verplicht geen kat iemand naar secundaire Katholieke waarden te leven, of mag jij niet samenwonen, van partner wisselen, en God beledigen wanneer jij daar zin in hebt? Ons rechtsysteem is gebaseerd op de tien geboden, dat is de geschiedenis/ cultuur vanuit het christendom waar we allemaal naar moeten leven. Je blijft de grote persoonlijke vrijheid die deze cultuur biedt verwarren met normen en waarden die de pijlers van het cultureel erfgoed vormen en waarbij je dus niet kunt shoppen, het werd u nu meerdere malen uitgelegd en niet inhoudelijk door uw redeneringen weerlegt. Uw stelling werd meerdere malen onderuit gehaald,ik beschouw dit punt met u dan ook als afgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Afrika worden ook baby's verkracht omdat mensen denken dat dit beschermt tegen aids, en vrouwen misbruikt als oorlogswapen, seksueel geweld gebeurt daar evengoed als hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||||
|
![]() Citaat:
De wet op de abortus is daar een mooi voorbeeld van. Boudewijn heeft er een stapje voor opzij moeten zetten. Die wet is in strijd met de christelijke waarden, alsook de wet op de euthanasie. Iedereen heeft een pakket van waarden die hij/zij zichzelf eigen maakt. Een aantal van die waarden zijn universeel zoals respect voor het leven, maar zelfs daar hebben meningen een ander idee over. Ik ben bv een dierenliefhebber en zou geen kat kwaad doen. Anderen denken er anders over. Anderen gaan er dan weer verder in en eten zelfs geen vlees. Ik denk dat een veganist ook andere waarden heeft dan u. En als die dan gelijk gij dat pakket als alles of niets naar voor brengt, dan zit ge ook in de problemen. Citaat:
Nog christelijke waarden die niet iedereen zich eigen hoeven te maken. Citaat:
Citaat:
X Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen. X Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet zonder eerbied gebruiken. X Wees gedachtig dat gij de dag des Heren heiligt. X Eer uw vader en uw moeder. Gij zult niet doden. X Gij zult geen onkuisheid doen. Gij zult niet stelen. Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen. X Gij zult geen onkuisheid begeren. X Gij zult niet onrechtvaardig begeren wat uw naaste toebehoort. 3/10: gebuisd. Ik denk dat ik nu wel voorbeelden genoeg heb gegeven dat waarden geen ondeelbaar pakket vormen, maar dat iedereen vrij is er zijn of haar leven vorm mee te geven. Uw stelling werd hiermee meerdere malen onderuit gehaald,ik beschouw dit punt met u dan ook als afgesloten.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 maart 2012 om 07:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mislukkelingen uit andere werelddelen gebruiken als referentiekader om je omgeving op te bouwen (nu ja, 'opbouwen' zou ik niet durven zeggen in jouw geval, het is eerder 'uitgraven') is te vergelijken met necrofilie. En ik blijf bij mijn oordeel dat de migranten in Belgie de grootste nullen zijn, ik heb namelijk genoeg in de herkomstlanden gewerkt om de goede elementen daar te zien. Moet je ook 's doen, uit je konijnepijp kruipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wie zegt dat ie dat al mag hebben ? |
|
![]() |
![]() |