![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb die post volledig gelezen en dat was een verspilling van tijd. Dus waarom zou ik herlezen. Hij dient te herschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Zien die er allemaal even goed uit als uw avatar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een boete lijkt mij dan op zn plaats.
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Petanque-oorlog? Is dat zelfs een woord? Hoe is een oorlog om petanque mogelijk??? Sorry dat ik hyperbolisch word maar deze thread wordt gekker met de minuut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor zover ik het begrepen heb,wil de gemeente een andere bestemming voor een openbaar stadspark en klaagt hij dit aan.
Het is in ieder geval een gevaarlijk precedent,wat men hier geschapen heeft. Indien iemand vind dat zijn rechten of van een vereniging geschonden is en je klaagt dit aan op rechtsgronden, vraag ik me af vanaf welk moment men je kan plaatsen onder de noemer stalker. Het is in ieder geval een inbreuk op de vrije meningsuiting een mens aan te klagen omdat hij een wantoestand in zijn gemeente blijft aanklagen. Arm Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Guido, mag ik u stalken? Ge kunt der een stem mee winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ook altijd bang van iets te vergeten (vanwaar het door elkaar halen) aangezien dat mijn databank naar al die jaren verzamelen van onbehoorlijk overheidsbestuur elke dag groter wordt. Het is om van te kotsen. ik stel vandaag dat ik ganse misschien liever allemaal niet had geweten. Ondertussen blijf ik mijn mede burgers inlichten als zij een stukje van mijn verhaal kunnen gebruiken is het voor mij al positief. Bedankt voor je melding aan onze vrienden forumbezoekers Dit is de link naar het verhaal van een vereniging die in alle discriminatie van het openbaar domein werd verwijderd. http://forum.politics.be/showthread.php?t=121994 Leopoldpark - park en parkgebied met als duidelijke bestemming "een collectief" gebruik. Zo beslist door de Overheid zelf wanneer deze gronden werden aangelegd als publiek park, dit na deze haar onteigening! Ik heb aan dit forum de ganse exclusiviteit gegeven in verschillende onderwerpen van ons verhaal als sportclub. Deze die mij gevolgd hebben kennen het dus. Nogmaals sorry voor de onduidelijkheid van mijn tussenkomsten. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 16 maart 2012 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Over welke vereniging gaat het hier? Ik heb je post gelezen in dat ander topic, maar echt wijzer word ik er niet uit. OK u bent gefucked door het systeem, maar waarschijnlijk had het systeem daar een reden toe. U vermeldt onder meer discriminatie en dat u indignado zou zijn.
Wat is de reden? Welke groepering/ideologie hoort u toe? Welke reden had het stadsbestuur om u eruit te werken. Al Capone werd ook opgepakt wegens belastingontduiking, de veroordeling vertelt niet altijd waarom ze u kwijt wilden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2012 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het geciteerde boek van gisteren; “Hoe durven ze? Werd geschreven door Peter Mertens met een woord vooraf van Dimitri Verhulst. Eerste druk december 2011 nu februari 2012 aan zijn zesde druk.
Het is een openbaring voor burgers die niets afweten van de Belgische politiek en die denken dat het allemaal rooskleurig is... Door dit boek te lezen, zullen sommigen niet meer voor bepaalde politici waarvan men niets of veel te weinig van afweet, niet meer stemmen. Wat nuttig kan zijn voor het algemeen belang In deze tweede dag wil ik zeker onderlijnen dat mijn strijd niet alleen meer gaat over het Leopoldpark waar het allemaal begonnen is. Nee, vandaag gaat het over de verworven rechten. Die volgens mij in ons land elke dag de deur uitgaan. Met o.a. de Grondwetwijzing die gisteren in de kamer in een dag van verdriet en rouw toch werd voorgelegd ter stemming. Zonder regering gedurende 541 dagen maar artikel 195 moest gisteren doorgaan. Waren de volksvertegenwoordigers in stemming… Wat heeft men gemist in verband met de verworven rechten binnen de Grondrecht en fundamentele wet? Heel eenvoudig bij het einde van de legislatuur worden de artikels vermeld die voor verandering vatbaar zullen zijn. Dat moest du gebeuren onder Leterme 1 40 dagen voor de verkiezingen. Men spreekt vandaag dat er ongeveer 60 vermeldt stonden. Vandaag zijn er 35 aan toegevoegd. Wat wil zeggen dat deze niet op de lijst stonden voor de verkiezingen van 13.06.10 zij zijn dus niet voorgelegd geworden aan de kiezers. Een artikel of meerdere die voor de kiezers niet voor verandering vatbaar zijn kan hij dus tegen te houden door voor de partij te stemmen die de herziening niet heeft goedgekeurd. Die kans om deel te nemen aan het democratisch debat hebben wij als kiezers voor de niet vermelde artikelen niet gehad. Tweede deel Terwijl dat men ons wijsmaakte dat Dexia ons niets ging kosten merken wij vandaag dat de prijs van de diesel en benzine altijd maar hoger wordt. Het cliquet-systeem om accijnzen en taksen te verlagen wordt niet meer toegepast. Dus betalen wij elke dag wel meer belastingen. Dankzij de tussenkomsten en bestaande waarborgen in de banksector. Verder vernemen wij dat in tegenstelling met de bad bank van Fortis-BNP (winst van 300 miljoen euro over 2011),maar dat de Dexia bad bank al 41 milliards heeft gebruik van de 45 die zij tot mei 2012 mocht binnenhalen. En dat er ondertussen in het buitenland sprake is van obligaties op 100 jaar. Wij mogen niet vergeten dat de Belgische kamer de nodige volmachten heeft gegeven aan de uitvoerende macht om alleen te beslissen over verdere handelingen of waarborgen. Is dit normaal Er staat een boek klaar: 1.- Hof van Cassatie van België – Beschouwingen over de herziening van de Grondwet van de h. W;J; Ganshof Van der Meersch- procureur generaal. ETS Bruylants 1972 Voor wat mijn zaak betreft de drie volgende: 1.-Openbaarheid van bestuur door F. Schram – Die Keure 2003 Een boek die mij heeft doen geloven dat ik bepaalde rechten betreffende het aanvragen van documenten en het vragen stellen per e-mail in bezit had. 2.- La participation directe du citoyen �* la vie politique et administrative- sous la direction de Jean Dabin et Francis Delpérée – Bruylants 1986 Door mij gebruikt in hetzelfde opzicht. 3.- Poursuivre et punir sans emprisonner- over het elektronisch toezicht, oorsprong en gebruik in de USA en G.B. Tot dag drie Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 16 maart 2012 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan krijg je nog de luxe om rustig thuis je straf uit te zitten, terwijl je eigenlijk in een kleine cel zou moeten afzien. En dan nog komen klagen erover op een forum en je seksuele frustraties vermeld je er ook maar bij. Vrij zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Pas op , ik denk dat die man gelijk heeft , een enkelband is niet de juiste straf voor hem . als ik zijn teksten lees kan ik er absoluut geen vat op krijgen en vraag ik me af of hij niet dringend nazorg nodig heeft in een andere instelling .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo een enkelband is wel een volle "vernedering".
Het beperkt je vrijheid in je eigen woning. Niet de onderschatten voor mensen die dat "ding" maanden moeten dragen. Onbewust wil je naar buiten maar je mag niet... Misschien kan dit psychologisch nieuwe kosten bezorgen aan de sociale zekerheid na verloop? Privacy kan je vergeten. Wat doe je als je uroloog heeft gezegd minstens een zaadlozing per week om je prostaat niet groter te maken? Moeten, je partner(s) of vrouw het bracelet aanzien als wat anders (handbooien) of moet je tijdens zo een periode naar de chssée d'Amour? Of moet het verplicht met masturbatie rekeninghoudend dat het apparaat (box) alle trillingen (sequentie)opvangt en weet wanneer de drager is klaargekomen? Net zoals die steenweg in Torhout.. ![]() ![]() Wat denken mijn forumvrienden hierover? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1/ u bent gestraft en komt er nog mild van af 2/ u bent mentaal gestoord, ga hulp zoeken 3/ niets mis met seks, masturbatie of prostituees, u maakt zich druk om niets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Oh en
4/ blijkbaar weigert u te leren uit uw fouten |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat jij vergeet dat je in de gevangenis had moeten zitten.
|
![]() |
![]() |