![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je hier altijd wat diplomatischer opstellen. Als je je eigen mening "tout près" afgeeft, word je al snel versleten voor al het vuil van de straat.
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ik doe niet meer mee aan het kunstmatige opbod van medeleven in de media...daar heeft niemand wat aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() filisoof, dank voor deze tip. Meteen ff getekend
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 16 maart 2012 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bepaalde landen (waaronder ´boomknuffelaars´ in Be) maak je nog mee dat jonge bomen in rijen op 1-1,5 meter van de wegrand ingeplant worden en dit op 70- en 90 kmh-verbindingswegen duidelijk buiten de bebouwde kom. Van ongevolgverzwarend gesproken. ![]() Hier zelfs op een 2+2- gescheiden middenberm en nog 120 kmh-limiet: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9B38BA1I Relatief jonge bomen links en rechts en natuurlijk op de middenberm. ![]() En 21 doorsteken... De gevolgen daar zien er dikwijls zo uit: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=823LAHON en zo: http://images.google.be/search?sourc...hmPsB&tbm=isch
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2012 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze ramp is zeer erg en ik wens de nabestaanden en betrokkenen veel sterkte toe, maar mensen die hier geen fluit mee te maken hebben mogen best wat minder dramatisch doen en zich wat minder laten opnaaien door de media. Anders moeten ze inderdaad maar, zoals anderen al opgemerkt hebben, elke dag uitgebreid rouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=33
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2012 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Meer dan 22 witte kistjes van de kindjes kwamen vandaag in België aan.
Niemand zal ooit nog hun kindervreugde, kinderlachjes mogen meemaken. Dodelijke stilte... veel te jong heengegaan. . Moge God de onschuldigen vergeven en een prachtig eeuwig leven schenken in het Paradijs. Ameen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog afgezien van 't feit dat niet iedereen erin gelooft, hoef jij je al zeker niet uit te spreken over die onschuldigen die vergeving nodig zouden hebben om naar dat reine paradijs van jou te mogen. 'n Onschuldige, 'n kind ìs rein!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zouden die kinderen misdaan hebben- behalve kind te zijn- zodat ze vergeving nodig hebben? Ik geloof hier mijn ogen niet!! @ Mam: schaam jij je niet (ook niet een klein beetje dan)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een enorme ramp en je kan de journalisten niet veel kwalijk nemen. Zij moeten hoe dan ook hun werk doen. Op het nieuws van VTM speelden ze op het einde een liedje met een montage van allerlei beelden. Dit vond ik persoonlijk er ruimschoots overgaan. Maar van de rest kan ik niet veel zeggen. Hoe dan ook kan ik me voorstellen dat ik in de plaats van de ouders het wel zou apreciëren dat deze tragedie al deze aandacht krijgt. Ik ben ervan overtuigd dat dit helend kan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite is de indoctrinatie waaraan ze ten prooi gevallen is vanaf geboorte de oorzaak van dit soort denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf zal 't hen zeker 'n gevoel van medeleven geven, 't verdriet, de wanhoop, 't gemis zal er echter niet minder om zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zeker de familie van de slachtoffers. De "indirecte" slachtoffers. Het verdriet zal er niet minder om zijn maar alle beetjes helpen. Dan zouden we evengoed kunnen concluderen dat we niks moeten doen. Het is het minste wat we kunnen doen om ons respect en medeleven te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef toch dat ze er achteraf wel veel medeleven in zullen vinden, steun en troost. Ik was 't dus eens met je, tot op zekere hoogte. Als je 'n kind verliest ben je in eerste instantie verdoofd, je wéét niet eens wat er om je heen gebeurt, je hebt 't gevoel in 'n nachtmerrie terechtgekomen te zijn, 'n nachtmerrie die niet k�*n blijven duren, 't èchte besef komt pas later.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() Ik begin het toch ook wel te vinden dat men stilaan de koe helemaal aan het uitmelken is. Op vtm nieuws al 3 dagen niks anders dan dit "busdrama". Het is natuurlijk wel een grote ramp, 22 levens die veel te vroeg heengegaan zijn. Maar om daar 3 volle journalen voor te vullen? En dan is het nog maar vrijdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |