![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#16221 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#16222 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en dan nog, zie je enkel woorden die er zelfs niet staan!
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 maart 2012 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#16223 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16224 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nee, ik verdedig de islam niet Waarom zegt u niet gewoon dat de islam inderdaad niet-moslims discrimineert en vrouwen als tweederangsburgers behandelt?
|
|
|
|
#16226 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk dat ze dat toch al een aantal keer heeft gezegd, maar ja wat baten kaars en bril ...
|
|
|
#16227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien dat ik gewoon te dom ben... Kan U, O geniale Alboreto, me de juiste woorden geven, met bronvermelding.
|
|
|
|
#16228 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat valt echt op. En niet alleen bij mij. Citaat:
Je kunt zeggen ik vind dit of dat racistisch omdat... En diezelde criteria toepassen op de heilige teksten die opgetekend staan in de koran. Maar dat laatse weigeren jullie. Vraag blijft, wie is hier eigenlijk hypocriet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je' kunt er je slag mee thuis halen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#16229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat spijkers met grote koppen zijn, dan is de islam zeker racistisch, want een bewijs voor het tegendeel kan door de pro-islamitische zijde maar niet geduid worden. Ook al wordt daar nu al maanden om gevraagd in deze thread.
bron: http://www.fora.be/showpost.php?p=57...postcount=3864 Zo zie je maar dat je inderdaad dingen kunt bevestigen door iets niet te zeggen. Je noemt het immers zelf: "Spijkers met grote koppen". Paulus. |
|
|
|
|
|
#16230 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
... maar ondanks de vele aangevoerde bewijzen van racistische citaten uit de koran, die heilig is voor elke moslim, steevast weigert de islam als racistische religie te verklaren. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#16231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
alboreto is zo'n spreuk 'manneke', hij heeft het altijd over stropoppen, en ik weet bij god niet wat hij daar mee bedoelt. EN dan zijn klassieke spreuken van kaars en bril en andere zaken.
Maar wat helpt dat zo'n discussies vooruit. Hij geeft aan atheist te zijn (net als ik trouwens). Dus vanuit het atheisme is het dan zeer te verwonderen dat hij beweert dat hij uberhoupt vindt dat het normaal is dat godsdiensten zich inlaten met het seculiere regels, en regels uitschrijven die de 'democratische open maatschappij' zoals hij toch zou moeten aanhangen begint te verstoren. Dus concreet: een godsdienst die verbiedt dat je trouwt met een 'niet moslim' is al racisme. (katholieken doen het ook) Een godsdienst die verbiedt dat je vlees eet die geslacht wordt door katholieken is ook een vorm van racisme. Een godsdienst die vrouwen minder verklaart dan mannen is discriminatie. Een godsdiesnt die vrouwen voorschrijft om heilig te worden in een nonnekesten u ron d te lopen is nog hypocrieter |
|
|
|
|
|
#16234 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb me ooit eens de moeite getroost om hem gefundeerd uit te leggen wat een stropopredenering eigenlijk is, zodat hij zichzelf niet onophoudelijk en voortdurend belachelijk zou maken, maar hij liep er van weg. Het eindigde hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663 In deze draad: http://forum.politics.be/showthread....81#post5799081 Je moet echt eens kijken. Ik vermoed dat hij denkt dat ik me irriteer aan zijn verkeerd woordgebruik, zeg maar semantische spelletjes, en mij zo op stang wil jagen.... terwijl.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
En een minimumvoorwaarde om moslim te mogen worden, is weldegelijk belijden dat Allah de grootste enige God is en Mohammed zijn boodschapper. En wat zegt die boodschapper? Dat niet-moslims gediscrimineerd dienen te worden. Christenen en Joden, als 'mensen van het boek' in mindere mate; zij krijgen het statuut van dhimmi. Andere gelovigen staan gelijk met niet-gelovigen en krijgen het statuut van 'harbi' http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi Mohammed zegt letterlijk: "Maar deze 'dhimmi's' moesten wel beseffen dat ze tweederangs burgers waren en als ze zich onafhankelijker wilden opstellen moesten ze terug op hun ondergeschikte plaats gezet worden, goedschiks of kwaadschiks." En dan citeer ik nog niks uit de koran.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 maart 2012 om 12:17. |
||||
|
|
|
|
|
#16235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De dag dat iedereen het dan eindelijk kotsbeu is en niet meer reageert op hun bronnen-bewijzen-waar heb ik dat gezegd-spelletje komen ze dan af met iets in de aard van "zie je wel dat we gelijk hebben! Wat valt er hier nog te "bewijzen" dat al niet x-keer door de mangel werd gehaald??? Meer dan het multiculdrama blijven aantonen ipv in stilte te ondergaan en te wachten tot het helemaal de maatschappij heeft veroverd en overmeesterd kunnen we niet doen... Dat is het werk van onze politiekers. Waarvoor we gaan stemmen... Laatst gewijzigd door andev : 17 maart 2012 om 12:26. |
|
|
|
|
|
|
#16236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch is het preisterschap een vrije keuze, niemand verplicht je daartoe en je kunt er ook zonder angst voor je leven weer uitstappen. Het kerkelijk recht is niet hetzelfde als burgerlijk recht, en dus niet te vergelijken met arbeiders, omdat dit niet onder kerkelijk recht maar burgerlijk recht valt, maar van mij mag je gerust afschaffen dat priesters niet mogen trouwen, of homo zijn |
|
|
|
|
|
|
#16238 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Enkel religieuzen zoeken verschillen vanuit hun onverdraagzaamheid jegens elkaar want zij moeten zichzelf overtuigen dat zij gelijk hebben en de anderen zijn de slechten. Religie is geen ideologie. Een ideologie ontwikkel je zelf op uw eigen, een religie wordt u van jongs af aan zonder keuze opgedrongen. Religieuzen willen altijd bestaansgewicht geven aan hun geloof louter en alleen omdat het niet bestaat, hun wezen is er immers niet, en zoeken dan maar heftige woorden waaronder hun religie zou kunnen vallen. Wat mij vnl bezorgd maakt is dat ideeën uit het bronzen tijdperk hun nut toch echt wel gehad hebben, nog steeds uw maatschappijbeeld afstemmen op kennis uit het bronzen tijdperk zal zeer moeilijk naar een evenwichtiger samenleving leiden.
|
|
|
|
#16239 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik verdedig geen enkele religie, want ik ben niet gelovig. Citaat:
De ene stroming lijkt dat wel te doen, een andere stroming niet. Ik spreek me niet uit over die ideologie. Ik baseer me op mijn omgang met mensen. Er zijn moslims die niet-moslims discrimineren. Er zijn moslims die vrouwen als tweederangsburgers behandelen. Dat heb ik ook al meermaals geschreven. Maar wegens selectieve blindheid ziet het kruim van dit forum dit niet. |
||
|
|
|
|
|
#16240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|