![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#16301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vanuit die redenering, zouden we dan mogen veronderstellen voor die drie kampioenen dat de verzuchtingen van de rest van de wereld erop neerkomen dat derest van de wereld vindt dat ons multicultureel wereldmodel wel nood heeft aan een richtlijn die de europese vrijheden boven de religieuze beperkingen plaatst ??? Of twijfelen onze drie kampioenen ook aan het feit dat je een godsdienstvrijheid met een godsdienstplicht die seculiere consequenties heeft in onze maatschappij ook mag afgedwongen worden ??? Ik zou zeggen religie gaat niet buiten de kerk... en scheiding tussen kerk en staat blijft een feit ? En religieuze regels mogen geen consequenties hebben op dagelijkse beroepsuitoefeningen... ?? Of twijfelen onze kampioenen daar ook aan
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 maart 2012 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#16302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=142 Mocht je eventjes doordenken dan zou je begrijpen dat ik wel degelijk antwoordde. Maar ik wil je het wel even uitleggen. Circe komt af met een citaat uit de islam over "het doden van de afgodendienaren waar gij hen ook vindt" Indien moslims alles landen deze tekst letterlijk zouden interpreteren; dan zouden alle moslims ook hier moordend door de straten trekken. Dan kan je ook een moslim herkennen aan zijn moordend door de straten trekken. Aangezien Circe niet meer reageerde vermoed ik dat ze dit wel door had. |
|
|
|
|
|
|
#16303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
voor een partijprogramma kan men enkel om de zoveel jaar een stem uitbrengen, en in een land als Belgique is men dan vooral zeker dat het gekozen programma niet zal worden uitgevoerd, ook niet als een meerderheid van de kiezers dat zou willen. een heilige gebruiksaanwijzing stelt vooral regels op waaraan je jezelf in je eigen privé zou moeten houden: - voor islam is dat ongelovigen mijden en vermoorden als het nodig is, - voor het christendom is dat je andere wang aan de vijand tonen. de toepassing hangt dus van de gebruiksaanwijzing én van het individu af. |
|
|
|
|
|
|
#16304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer een vrouw in ernstige mate ongehoorzaam is aan haar echtgenoot heeft de man volgens de Koran het recht haar, na een traject van vermanen en vermijden, licht te tuchtigen In de Koran worden de Mensen van het Boek echter meestal verdacht gemaakt en afgeschilderd als voorbeeld van hoe het niet moet, zoals in Soera De Koe 109. Moslims worden ertoe opgeroepen geen vriendschapsbanden met hen aan te gaan. DE KORAN ZEGT DAT EEN VROUW GEHOORZAAM MOET ZIJN AAN HAAR MAN, anders mag ze getuchtigd worden. DE KORAN NOEMT MENSEN VAN HET BOEK VERDACHT EN MOSLIMS WORDEN OPGEROEPEN MET HEN GEEN VRIENDSCHAPSBANDEN AAN TE GAAN. U werpt zich op tegen discriminatie van de vrouw. Maar hier hebt u geen woord van kritiek over het feit dat vrouwen gehoorzaam moeten zijn. U veroordeelt racisme. Maar als de koran zegt dat mensen van het boek verdacht zijn en men met hen geen vrienden mag zijn, ziet u dat als normaal of doet u het af met een uitvluchtje van "dat is mogelijk niet zo in alle stromingen van de islam". Weet u waaraan dat me doet denken? 't Is een heel lelijk woord dat ik niet graag gebruik, maar hier in het Antwerpse noemen ze zo iemand een tweezak.
|
|
|
|
#16305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien kan Arti het eens gaan vragen aan die Algerijn die naar de 72 hoeren wou door op acht politieagenten in te rijden de dag nadien. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 maart 2012 om 09:41. |
|
|
|
|
|
|
#16306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- ze doen alsof - ze zijn brave mensen maar geen goede moslims want ze VOLGEN DAN DE KORAN NIET!!! De islam discrimineert (zie de koran), een goede moslim volgt de koran, doet hij dat niet dan is hij geen goede moslim. Simple comme bonjour.
|
|
|
|
#16308 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat stond helemaal niet in die zin die je me voorschotelde. Ben jij nu vrij aan het interpreteren? |
||
|
|
|
|
|
#16309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik beweer helemaal niet dat je zaken uit je duim zuigt. Ik stelde Marie toch. Je denkt toch niet dat je de verschillende stromingen binnen de islam kent door een wiki pagina over de sharia te lezen.Maar weer antwoord je niet op feiten. |
|
|
|
|
|
|
#16311 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of wat dacht je anders? |
|
|
|
|
|
|
#16313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat moet een geruststelling zijn voor jou. |
|
|
|
|
|
|
#16314 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
The proof of the pudding is the eating. Noem mij één islamitische staat - je mag beginnen vanaf het jaar 632 - die mensen met andere overtuigingen NIET discrimineerde. Zo leer je iets over de échte aard van het beestje. En dan kan je niet anders dan zeggen dat discriminatie met een hoofdletter wordt geschreven. Tussen moslims en anderen en tussen moslims van verschillende stromingen wanneer ze de macht hebben en dus de principes van hun leer kunnen toepassen. Syrië vormt een brandend actueel voorbeeld. Buurland Irak is niet veel beter. Ik blijf evenzeer overtuigd dat vele individuele moslims het daar niet mee eens zijn, maar dat soms moeilijk kunnen uitdragen. Je bent 'onderworpen' of je bent het niet...
|
|
|
|
#16315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16316 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dit is pas obsessief. |
||
|
|
|
|
|
#16317 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar als de doden daar een bewijs zijn dat een mensenleven amper of geen waarde heeft, geldt dit uiteraard ook voor het superieure westen. Citaat:
Om dit te kunnen volhouden moet ik dit eerst beweerd hebben. |
||
|
|
|
|
|
#16318 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16319 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is daarom dat ik af ga op het gedrag van de mensen en niet op wat verouderde literatuur vertelt. Maar ge zijt er blijkbaar toch mee eens dat de stelling van Paulus fout is zie ik. Sportief om dat toe te geven.
|
|
|
|
#16320 |
|
Banneling
|
|
|
|
|