![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het hier echter over de islam en de koran. Gelieve even te trachten bij het onderwerp te blijven als het kan. Ik herhaal mijn vraag : Dus volgens u volgen de meeste moslims de koran niet. Dus zijn het geen echte moslims.De vragen in mijn post waren dus : Discrimineert de koran, ja of neen? Moet een moslim de koran volgen, ja of neen?
![]() |
![]() |
#16342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt dus tijd dat de moslims zelf eens goed nadenken over hun moslim-zijn ipv hun religie te misbruiken in functie van wat hen uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 maart 2012 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe kunnen mensen die niet gelovig zijn eisen stellen in naam van dat geloof waaraan ze zich zelf niet houden?
![]() |
![]() |
#16345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16346 |
Banneling
|
![]() Ai ai, dat wordt een moeilijke voor Artisjok. Ik ben benieuwd naar haar volgende omzeiling en rond-de -pot-gedraai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een moslim/moslima haal je er na één minuut uit, inclusief de religieuze blik. Zo ben ik een aantal weken toevallig in contact gekomen met een jong indisch koppeltje zonder religieuze blik en zonder religieuze tekens. Bleek dat ze uit een hindoefamilie kwamen en we hebben heel de avond leuk over de hindoe gebruiken verder gepraat. Ze kwamen uit verschillende kasten en hadden het heel moeilijk gehad om de familie te overtuigen dat ze met elkaar konden huwen. Heel interessant. Ik naam aan dat U ook zulke ontmoetingen hebt met inpakvrouwen of kraaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16349 | |
Banneling
|
![]() Ik heb dit eerder al geschreven.
Voor mij is ieder mens die zichzelf moslim noemt een moslim. En voor jou? Wanneer is iemand een moslim voor jou? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16350 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heel voorspelbaar hé Marie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt jezelf eerder "atheïst" genoemd. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16355 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voel jij je nog goed? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle racistische, tot geweld en moord oproepende teksten die nu verboden zijn er uit halen . Die schrijvers van 2000 jaar geleden gaan heus niet terug komen om te protesteren hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16359 |
Minister
|
![]() Maar die schrijvers van 1400 jaar geleden zullen zich wel vreselijk in de kuif gepikt voelen: hun koran gereduceerd tot de dikte van een Donald Duck.
Die schrijvers leven ook niet meer maar hun nazaten wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16360 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de één moeten veranderen, want ze schrijven onmenselijke dingen, en de ander schrijft éénzelfde zaken maar dat moet je maar verdragen? het gewicht dat aan die schrijfsels gegeven wordt door mensen die het beleven zal uiteraard veel groter zijn; de maatschappij mag dat dan ook niet in rekening brengen bij het oordelen. Of jij nu over een religieus boek spreekt of over een partijprogramma is voor buitenstaanders irrelevant, die kaft is afleiding, wat telt is de inhoud. En als die identiek is, vind ik, hoor je daar op identieke wijze mee om te gaan. "Dit is het ook maar normaal om van de veronderstelling uit te gaan dat het programma de mening en de opvattingen van het bestuur weerspiegelt." 'k haal dit eruit: dit is ook maar normaal om van de veronderstelling uit te gaan dat het boek de mening en de opvattingen van de volgelingen weerspiegelt.
![]() |